PÁLYÁZATOK utolsó pillanatban.
Dátum: Szeptember 08, szerda, 09:03:58
Téma: Kultura


Két pályázatra szeretném felhivni a figyelmeteket, ahol heteken belül lejár a határidő, de talán még hasznos lehet valakinek.


I.
EZ EGY MINISZTÉRIUMI PÁLYÁZAT. Már régebben rátaláltam, és elnézést a késői közlésért, de -mint valahol írtam- vírusom volt, adatvesztéssel fűszerezve....
A TÉMA ÉRDEKES ÉS UGYANAKKOR NEM KÖNNYŰ. MINDENESETRE KIHÍVÁS. HAJRÁ! A szürkeállományt tessék megmozgatni! Ennyi pénzért már érdemes... Meg önmagáért, az írás öröméért is!

"...Az írás megmarad - művészet az információs kultúrában" 2004.04.13
Beküldési határidő: 2004. október 1.


Irodalmi versenyt hirdet az Informatikai és Hírközlési Minisztérium eMagyarország Ifjúsági Program Művészeti alprogram.

Téma: Új témák és műfajok az információs világban.

Részvételi feltétel: betöltött 14. életév (2004. október 1.-ig) és be nem töltött 28. életév (2004. december 31.-ig)

Részvétel módja: az írást 3 példányban tartalmazó jeligés boríték, illetve a szerző adatait és rövid önéletrajzát tartalmazó zárt boríték elküldése az alábbi címre:
eMagyarország Ifjúsági Program iroda Miniszteri Kabinetiroda

Informatikai és Hírközlési Minisztérium
1077 Budapest Dob utca 75-81.
Beküldési határidő: 2004. október 1.

Részt vehet a versenyben bármilyen, a témához kapcsolódó írásmű, műfaji megkötés nélkül.
A beérkezett pályaműveket szakmai zsűri bírálja el dráma, epika és líra kategóriákban 2004. november 15.-ig.

A versenyben részt vevő írás nem lehet korábban nyilvánosságra került mű.
A díjak összértéke 1, 5 millió Ft, melyet a zsűri tetszés szerint oszt fel a három legsikerültebb munka szerzője között. Több díjazott is lehet egy kategórián belül, vagyis a zsűri nem feltétlenül választ ki minden kategóriából egy művet díjazásra.

Bármilyen, a versennyel kapcsolatos információért keresse Marsalkó Esztert a 06702727821-es mobilszámon vagy e-mailben az eszter.marsalko@ihm.gov.hu címen.


II. Irodalmi pályázat, mely verses-illetve novelláskötetek megjelentetésére vonatkozik....

Az elbírálókról nem tudok semmit, a szervezetről ezt-azt hallottam, hogy a JAK ellenében jött létre, ezt az irányzatot követi.

A tárgyilagosságot nem tisztem megitélni. Én csak szóltam... Az irodalmi pályázatokról alább már szóltunk. A KOCKÁZAT MINDENBEN OTT VAN.... DE AMIT ÍRSZ, A TIED MARAD!

A pályázat postára adásának határideje: 2004. szeptember 20.

A díjban nem részesített kéziratokat nem őrizzük meg és nem küldjük vissza/ felbélyegzett válaszboríték ellenében visszaküldjük

Vers, széppróza és drámapályázat 2004.07.14 Beadási határidő: 2004. szeptember 20.

A budapesti székhelyű Fiatal Írók Szövetsége és a kolozsvári Bretter György irodalmi kör pályázatot hirdet 28. életévüket be nem töltött alkotók számára
az alábbi kategóriákban: Vers, Széppróza, Dráma

A díjazottak önálló kötet megjelentetésére kapnak lehetőséget a Fiatal Írók Szövetsége FISZ Könyvek sorozatában.

Az I. kategóriában verseskötettel, a II. kategóriában regénnyel vagy novelláskötettel, a III. kategóriában tetszőleges terjedelmű drámai művel lehet pályázni. Minden benyújtott pályaműnek eredeti, korábban nem publikált írásnak kell lennie. A jelentkezés feltétele a pályázati anyaghoz csatolt rövid önéletrajz.

A beérkezett pályaműveket a FISZ elnöksége által kijelölt kuratórium bírálja el.

A pályaműveket nyomtatott és elektronikus formában az alábbi címre várjuk:
FISZ
1072 Budapest, Akácfa u. 20.
1462 Budapest, Pf. 629.
e-mail: fisz@racio.hu

A pályázat postára adásának határideje: 2004. szeptember 20.

A díjban nem részesített kéziratokat nem őrizzük meg és nem küldjük vissza / felbélyegzett válaszboríték ellenében visszaküldjük






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=331