[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 69
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 69


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: PÁLYÁZATOK utolsó pillanatban.


Két pályázatra szeretném felhivni a figyelmeteket, ahol heteken belül lejár a határidő, de talán még hasznos lehet valakinek.


I.
EZ EGY MINISZTÉRIUMI PÁLYÁZAT. Már régebben rátaláltam, és elnézést a késői közlésért, de -mint valahol írtam- vírusom volt, adatvesztéssel fűszerezve....
A TÉMA ÉRDEKES ÉS UGYANAKKOR NEM KÖNNYŰ. MINDENESETRE KIHÍVÁS. HAJRÁ! A szürkeállományt tessék megmozgatni! Ennyi pénzért már érdemes... Meg önmagáért, az írás öröméért is!

"...Az írás megmarad - művészet az információs kultúrában" 2004.04.13
Beküldési határidő: 2004. október 1.


Irodalmi versenyt hirdet az Informatikai és Hírközlési Minisztérium eMagyarország Ifjúsági Program Művészeti alprogram.

Téma: Új témák és műfajok az információs világban.

Részvételi feltétel: betöltött 14. életév (2004. október 1.-ig) és be nem töltött 28. életév (2004. december 31.-ig)

Részvétel módja: az írást 3 példányban tartalmazó jeligés boríték, illetve a szerző adatait és rövid önéletrajzát tartalmazó zárt boríték elküldése az alábbi címre:
eMagyarország Ifjúsági Program iroda Miniszteri Kabinetiroda

Informatikai és Hírközlési Minisztérium
1077 Budapest Dob utca 75-81.
Beküldési határidő: 2004. október 1.

Részt vehet a versenyben bármilyen, a témához kapcsolódó írásmű, műfaji megkötés nélkül.
A beérkezett pályaműveket szakmai zsűri bírálja el dráma, epika és líra kategóriákban 2004. november 15.-ig.

A versenyben részt vevő írás nem lehet korábban nyilvánosságra került mű.
A díjak összértéke 1, 5 millió Ft, melyet a zsűri tetszés szerint oszt fel a három legsikerültebb munka szerzője között. Több díjazott is lehet egy kategórián belül, vagyis a zsűri nem feltétlenül választ ki minden kategóriából egy művet díjazásra.

Bármilyen, a versennyel kapcsolatos információért keresse Marsalkó Esztert a 06702727821-es mobilszámon vagy e-mailben az eszter.marsalko@ihm.gov.hu címen.


II. Irodalmi pályázat, mely verses-illetve novelláskötetek megjelentetésére vonatkozik....

Az elbírálókról nem tudok semmit, a szervezetről ezt-azt hallottam, hogy a JAK ellenében jött létre, ezt az irányzatot követi.

A tárgyilagosságot nem tisztem megitélni. Én csak szóltam... Az irodalmi pályázatokról alább már szóltunk. A KOCKÁZAT MINDENBEN OTT VAN.... DE AMIT ÍRSZ, A TIED MARAD!

A pályázat postára adásának határideje: 2004. szeptember 20.

A díjban nem részesített kéziratokat nem őrizzük meg és nem küldjük vissza/ felbélyegzett válaszboríték ellenében visszaküldjük

Vers, széppróza és drámapályázat 2004.07.14 Beadási határidő: 2004. szeptember 20.

A budapesti székhelyű Fiatal Írók Szövetsége és a kolozsvári Bretter György irodalmi kör pályázatot hirdet 28. életévüket be nem töltött alkotók számára
az alábbi kategóriákban: Vers, Széppróza, Dráma

A díjazottak önálló kötet megjelentetésére kapnak lehetőséget a Fiatal Írók Szövetsége FISZ Könyvek sorozatában.

Az I. kategóriában verseskötettel, a II. kategóriában regénnyel vagy novelláskötettel, a III. kategóriában tetszőleges terjedelmű drámai művel lehet pályázni. Minden benyújtott pályaműnek eredeti, korábban nem publikált írásnak kell lennie. A jelentkezés feltétele a pályázati anyaghoz csatolt rövid önéletrajz.

A beérkezett pályaműveket a FISZ elnöksége által kijelölt kuratórium bírálja el.

A pályaműveket nyomtatott és elektronikus formában az alábbi címre várjuk:
FISZ
1072 Budapest, Akácfa u. 20.
1462 Budapest, Pf. 629.
e-mail: fisz@racio.hu

A pályázat postára adásának határideje: 2004. szeptember 20.

A díjban nem részesített kéziratokat nem őrizzük meg és nem küldjük vissza / felbélyegzett válaszboríték ellenében visszaküldjük
Ideje: Szeptember 08, szerda, 09:03:58 - Halogen

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Kultura

"PÁLYÁZATOK utolsó pillanatban." | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: PÁLYÁZATOK utolsó pillanatban. (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Szeptember 08, szerda, 10:53:38
(Adatok | Üzenet küldése)
A pályázat érdemi részéhez (mivel a korom miatt eleve kirekesztettek belőle), nem is szólnék semmit, hanem a kiírás végén, az a soha el nem maradó mondat most még jobban irritál, mint eddig.

"A díjban nem részesített kéziratokat nem őrizzük meg és nem küldjük vissza."

Magyarul: kidobják a szemétbe! Mások alkotását!
No, ez az, ami miatt számomra az egész hiteltelen, vérlázító és kultúraellenes.
Aki ilyet leír, kinyomtat, közzétesz, annak mi keresnivalója van a kultúra környékén???????



Re: PÁLYÁZATOK utolsó pillanatban. (Pontok: 1)
- Gradvolt-Endre-30Y Ideje: Szeptember 08, szerda, 16:35:46
(Adatok | Üzenet küldése)
I. - IHM

Marsalkó Eszter időközben eljött a minisztériumtól, úgyhogy ne a mobilszámot hívjátok (az e-mail címe sem él), hanem vezetékes telefonon magát a minisztériumot, ott eligazítanak mindenkit.

II. - FISZ

Szerintem (mellesleg sajnos) ez a dolgok rendje. És ezért nem hiszem, hogy az adott pályázat kiíróját kellene elmarasztalni. Itt tartunk. A legtöbb helyen nevezési díjat kell fizetni, pont azoknak, akik még nem ebből élnek meg, és a legjobb esetben is külön kell egyeztetni, hogy felbélyegzett válaszborítékért cserébe visszakapd a műveidet. Maga a mechanizmus pedig ugyanaz, mint amikor neten küldesz el valahová egy írást - ha nem válogatják be, nem küldik vissza egy csatolt fájlban, mert a tiéd.
Az a darab papír tenné? Nem degradálja le senki munkáját, hogy "fizikailag" hova kerül, ha egyébként mindenki oda teszi el magában, ahová való. Persze szomorú, de ha ágálunk ellene, attól se lesz jobb. Az ember saját önértékelése meg úgyse ezen áll, vagy bukik. Szvsz.



Re: PÁLYÁZATOK utolsó pillanatban. (Pontok: 1)
- Gradvolt-Endre-30Y Ideje: Szeptember 08, szerda, 18:50:36
(Adatok | Üzenet küldése)
Ja, és az előbb persze elfelejtettem hozzátenni a talán kissé elcsépelt "majd az EU-ban" kezdetű mondatok egyikét, de azt hiszem, ez tényleg így lesz. Zenészként megfordultam már párszor külföldön: hogy ne hozzak távoli példát, a pár száz km-re lévő Ausztriában össze se lehetne hasonlítani az előadóművészek és a kultúra társadalmi megítélését az itthonival. A Pflasterspektakel nevű utcazenei és összművészeti fesztiválon (Linz) Japántól kezdve Amerikán át egészen Ausztráliáig vannak meghívott fellépők. Térítik az útiköltséget (még a repülőt is), a szállást, reggel pedig svédasztalos reggeli van. Ráadásul a hangtechnikusnak megvolt a 2 évvel ezelőtt referenciaként elküldött cd-nk, amit idén íratott alá velünk. Ott volt a táskájában.

És nem utópia, hogy 10-15 éven belül nálunk is ez lesz. Csak most még nem értünk meg rá.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds