Keresztény szextankönyv
Dátum: November 01, hétfő, 07:46:26
Téma: Könyvismertetők


Egy papot kértek fel, hogy tartson előadást , egy, a nők szexualitásával foglalkozó konferencián. Amikor neje érdeklődött a téma iránt, a pap szégyenlette bevallani, hogy miről fog beszélni.


Rögtönzött: Válasza így szólt: "A vitorlázásról fogok beszélni"
Másnap abszintvásárlás közben egy fiatal nő szólította meg a lelkész feleségét:
-Tegnap nagyszerűen beszélt a férje -mondta,- egyedülálló nézőpontja van a témáról.
A lelkész felesége némileg bosszankodva így válaszolt:
-Érdekes, hogy ezt mondja. A férjem végül is csak kétszer próbálta. Az első alkalommal hányt, a másodiknál pedig lerepült a kalapja.
Hogyan lehetek egyszerre istenfélő és érzéki?
Mitől olyan nagy szám az oragazmus?
Mennyi időbe telik istenfélő, érzéki asszonnyá válni?
Minden kérdések ősanyja: Milyen velem szeretkezni?

Ezek a kérdések alkotják a Linda Dillow Lorraine Pintus nevével jegyzett, immár magyarul is olvasható INTIM KÉRDÉSEK c. könyvet/Keresztény Ismeretterjesztő Alapítvány, Budapest, 2OO3/.
A témát nem a technikai oldaláról láttatja, mint Michelle Wilde, ki a Cosmopolitan magazin hasábjain oszt szexuális tanácsokat, legutóbb a piercinget viselő férfiak számmára a felláció know how-járól.
A jeles szerző számára a többszörös porno Oscar sem hozhatja el azt a diplomát, ami az átkosban az ilyetén tevékenységhez kellett.
Így a a szexuális ismeretterjesztést a showbusiness elemeivel vegyítő dr. Veres Pál roadshow-jain sem árulta el, hogy diplomáját negyven éves kora után szerezte miniszteri engedéllyel, de azt sem, hogy ugyanúgy tagja volt a bori századnak, mint Radnóti, mint ahogy a fiatal József Attilával történt levelezését sem hozta soha nyilvánosságra.
Sajnos a hatvanas években az auditív ismeretterjesztésben oroszlánrészt vállaló Buga doktor se él, pedig milyen ízes tájszólásban tudta mondani öregedő férfiaknak a vígaszt: "Minél öregebb a marha, annál keményebb a szarva"
dr. Buda Béla praktizál, prof. Haberle: Szexuális ismeretterjesztés-ee-learning c. kötetéhez írt előszót.
A haladó fokozat /Haberle könyve/annak ajánlható, ki már el tudja dönteni, hogy a tojás csonthéjas-e, de még abban bizonytalan, hogy mi a retográd ejakuláció.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=472