[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 45
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 45


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kritika: Keresztény szextankönyv


Egy papot kértek fel, hogy tartson előadást , egy, a nők szexualitásával foglalkozó konferencián. Amikor neje érdeklődött a téma iránt, a pap szégyenlette bevallani, hogy miről fog beszélni.


Rögtönzött: Válasza így szólt: "A vitorlázásról fogok beszélni"
Másnap abszintvásárlás közben egy fiatal nő szólította meg a lelkész feleségét:
-Tegnap nagyszerűen beszélt a férje -mondta,- egyedülálló nézőpontja van a témáról.
A lelkész felesége némileg bosszankodva így válaszolt:
-Érdekes, hogy ezt mondja. A férjem végül is csak kétszer próbálta. Az első alkalommal hányt, a másodiknál pedig lerepült a kalapja.
Hogyan lehetek egyszerre istenfélő és érzéki?
Mitől olyan nagy szám az oragazmus?
Mennyi időbe telik istenfélő, érzéki asszonnyá válni?
Minden kérdések ősanyja: Milyen velem szeretkezni?

Ezek a kérdések alkotják a Linda Dillow Lorraine Pintus nevével jegyzett, immár magyarul is olvasható INTIM KÉRDÉSEK c. könyvet/Keresztény Ismeretterjesztő Alapítvány, Budapest, 2OO3/.
A témát nem a technikai oldaláról láttatja, mint Michelle Wilde, ki a Cosmopolitan magazin hasábjain oszt szexuális tanácsokat, legutóbb a piercinget viselő férfiak számmára a felláció know how-járól.
A jeles szerző számára a többszörös porno Oscar sem hozhatja el azt a diplomát, ami az átkosban az ilyetén tevékenységhez kellett.
Így a a szexuális ismeretterjesztést a showbusiness elemeivel vegyítő dr. Veres Pál roadshow-jain sem árulta el, hogy diplomáját negyven éves kora után szerezte miniszteri engedéllyel, de azt sem, hogy ugyanúgy tagja volt a bori századnak, mint Radnóti, mint ahogy a fiatal József Attilával történt levelezését sem hozta soha nyilvánosságra.
Sajnos a hatvanas években az auditív ismeretterjesztésben oroszlánrészt vállaló Buga doktor se él, pedig milyen ízes tájszólásban tudta mondani öregedő férfiaknak a vígaszt: "Minél öregebb a marha, annál keményebb a szarva"
dr. Buda Béla praktizál, prof. Haberle: Szexuális ismeretterjesztés-ee-learning c. kötetéhez írt előszót.
A haladó fokozat /Haberle könyve/annak ajánlható, ki már el tudja dönteni, hogy a tojás csonthéjas-e, de még abban bizonytalan, hogy mi a retográd ejakuláció.
Ideje: November 01, hétfő, 07:46:26 - thkerekes

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Könyvismertetők

"Keresztény szextankönyv" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Keresztény szextankönyv (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: November 01, hétfő, 11:40:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Linda Dillow-nak én egy könyvét olvastam: A társ: Feleségek könyve volt a címe. Ő egy lelkészfeleség, és volt benne egy érdekes részlet. Mindig, ha új helyre költöztek, a hálószobájuk ajtajára nagy reteszt szereltettek fel, hogy a gyerekek soha ne tudják megzavarni az intim együttléteket.



Re: Keresztény szextankönyv (Pontok: 1)
- ukume Ideje: November 09, kedd, 08:13:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Már jó ideje készültem elolvasni a cikket, de valahogy mindig elmaradt. Most viszont mielőtt lekerülne a címlapról, rászántam magam... Szóval elolvastam... de mi ebből a tanulság??? Vagy az nem fontos???

Szerény véleményem szerint igenis kellene beszélni a szexualitásról, mert kész röhej, hogy az minden bűn eredendője... közben meg egy csomó kapcsolatot megnyomorít, hogy nem tudnak beszélni róla... Miközben már úgy tűnik, a csapból is a szex folyik, és a gyereket nem lehet nyugodt szívvel a tévé előtt hagyni délután négykor sem, kiderül a tinédzserek 98 százaléka óvszer nélkül esik át az első szexuális élményen... De ami szerintem igazán gond, hogy nehezen szétválasztható a lelki kielégítetlenség a testitől, és miközben kétségbeesetten kapkodunk, fogalmunk sincs mit is keresünk igazából...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds