Amerika igenje, Magyarország NEM-je
Dátum: November 21, vasárnap, 19:19:56
Téma: All Fullextra


Tudjátok, nem értem a világot... Babits elutasította József Attilát.... A besúgók pedig lehúzták Latinovitsot...


A Balázs, Mónika, Barbara -show-t senki nem kritizálja. Nekem a negligáció maradt a távolmaradás, az erőszakmentesség miatt. Ez van itt, Magyarországon.
De van jó hírem is!
Nem csak tömegkultúra van! (Habár Havas is afelé nyit mostanában, és a többiek...)
Ti is itt vagytok!
És az elit sem megdönthetetlen, lásd József Attilát és Kassákot! Lerombolhatók a gátak!
A kérdés az, hogy amatőrök akarunk -e maradni. Én nem.
Küzdeni fogok.
Végig.
Ameddig létezem.



Amerikából jött egy újabb levél. A legnagyobb irodalmi portálról...

A szövege szabad fordításban valami ilyesmi: "2004 200 legjobb költője közé válogattak! Kérlek, írj egy még nem publikált verset nekünk és pár sort Magadról, hogy megjelentethessük!"

Az előző díjkiosztó gálára pedig nagyon érdekes módon azért nem jutottam ki, mert "állítólag túl show"-szerű" a gála és a szimpózium... Akkor most döntsük el, mi kell, mi nem!

Ez erős ellentétben áll az itthoni helyzettel.

Ott az embert megítélik a versek alapján, és nem azért, hogy kivel feküdt le, és a több ezet, weblapon elhelyezett versből kiválogatja a zsűri a legjobbakat...
Szóval ez a negyedik antológia, amelyben szereplek, magyarként. Sajnos csak az interneten tudom megnézni a költeményeimre, mert a kedvezményes 50 dolláros árra meg a postaköltségre nem futja az itthoni nem létező honoráriumokból... Amikor a megyei lap is köszönömmel fizet a tudósításokért...

Min múlik ma a siker? A pénzen? A részvételen? Az agresszión? Semmiképpen sem a műveken, és az érdemen.

És a demokrácia olyan messze van, mint Amerika. Azért a kinti sikeremnek örülök. Kár, hogy karácsonyi ajándékra ne telik belőle...

www.fullextra.com/users/Halogen





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=518