Ballagás 2005-ben
Dátum: Június 14, kedd, 22:07:37
Téma: Életünk napjaink


Érdekes volt az a ballagás, ahol múlt héten voltam. Már az időponton is csodálkoztam: szombat, délelőtt kilenc óra.


A folyosók és a termek alig voltak díszítve – nekünk még a lábunk alatt is virágok voltak. A recsegő hangszórókon át három dalt lehetett egymás után hallani, folyamatosan ismételve (Máté Péter, Ballag már a vén diák, és még egy, amire nem is emlékszem. Gaudeamus igitur… véletlenül sem szólt). A ballagók egyáltalán nem énekeltek – mi a folyosókon túlharsogtuk a hangszórókat, a szembejövő másik osztályt, ők pedig bennünket. Ezen a szombaton végignevették a ballagást – mi néhányan sírtunk, de akik nem hatódtak meg, azok sem nevetgéltek, mi komolyan úgy gondoltuk: az életünk egy szakasza lezárult. Az igazgatónő a megszokott beszédét mondta, és bár nem hozzám szólt, néhányszor mégis könnyes lett a szemem. Este a ballagóknak diszkót szerveztek – mi szerenádot adtunk. Nem harminc, negyven évvel néztem vissza a múltba, én tizenhárom éve ballagtam. Keserű szájízzel mégis azt kell mondanom: ezek a mai fiatalok…





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=979