A kirakatot Anna1955 rendezte és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: December 04, csütörtök, 20:44:18
Téma: 59. szám


Captnemo… Talán nem tévedek, ha azt mondom, hogy nincs a portálon olyan tag, aki ne ismerné a nevét. Ne ismerné a névhez tartozó ember segítőkészségét, magával ragadó egyéni humorát, előadói tehetségét, de legfőképpen ne ismerné csodálatos költészetét.
Néhány statisztikai adat a bevezetésben.
2005. augusztus 25-én regisztrált a Full-on, és az elmúlt három évben, 177 verssel ajándékozott meg minket.


Stílusa mára védjegyévé vált, műveiben az önirónián túl, fricskát kap az élet szinte valamennyi területe. Éleslátását bizonyítja a szójátékokba rejtett bölcsességek sokasága, mély gondolatok sora, impulzív érzelemgazdagsága emeli műveit a legjobbak közé.
Kirakatunkat azért szenteljük most teljesen költészetének bemutatására, mert a napokban jelenik meg Résnyi boldogság című első verses kötete, a portál támogatásával.
Ez a könyv méltó indítása lesz, egy felfelé ívelő költői pályafutásnak.
A FullExtra életében is első lesz ez a kötet, mellyel hagyományt szeretnék majd teremteni, lehetőséget adva ezzel egy-egy tehetséges költőnknek nyomtatásban megjelenni.
Captnemonak kívánok sok sikert, jó egészséget és kitartást a további alkotó munkához.
Olvassátok Őt szeretettel.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=586