[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 161
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 161


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Fórumok

fullextra :: Téma megtekintése - Megújulunk
  
  

    
Tudnivalók.
Tudnivalók. 
Keresés
Keresés 
Taglista
Taglista 
Csoportok
Csoportok 
Profil
Profil 
Belépés
Belépés 
Üzeneteid olvasásához jelentkezz be
Üzeneteid olvasásához jelentkezz be
Tartalomjegyzék » Verseny

Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Megújulunk
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
winner
Grállovag
Grállovag


Csatlakozott: Mar 18, 2006
Hozzászólások: 2881

HozzászólásElküldve: 2012 Dec 30 Vas 21:17    Hozzászólás témája: Megújulunk Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Versenyzők! Kedves Fullosok!

A 2012. évi utolsó vers és prózaversenyével nem csak az idei versenyek, hanem egy korszak is lezárult. A vers és prózaverseny ebben a formában utoljára került megrendezésre.
Szeretnénk ezúton is megköszönni mindazon alkotóknak a közreműködését, akik az elmúlt évek során részt vettek a versenyekben, akár rendszeren akár csak egy-egy alkalommal. Zsuzsival közösen négy és fél éve vezettük a versenyt, előtte Zsuzsi majd egy évig egyedül csinálta. Ez idő alatt indult útjára a próza verseny, mely az évek során bebizonyította, hogy képes felvenni a versenyt az internet világában sokkal népszerűbb és olvasottabb versekkel. Ezalatt, az öt év alatt számtalan csodálatos művel gazdagodott a portál, és bátran vallom, hogy a kortárs irodalom is. Ezek közül jó néhány nyomtatásban is napvilágot látott.
Számtalan alkotó örülhetett a győzelem édes izének. Nem tudok olyan versenyzőről, aki ha rendszeresen részt vett a versenyben, legalább egyszer ne nyert volna játékunkban, hiszen játék volt ez a javából. Játék a szavakkal, játék a rímekkel.

Szeretnénk megköszönni a zsűri áldozatos és cseppet sem könnyű és hálás munkáját.

A portál vezetése vallja, hogy időről-időre szükség van a megújulásra. Ilyen megújulás előtt áll vers és próza verseny, mely bár jelenlegi formájában most került kiírásra utoljára, azért nem árulok el nagy titkot, lesz folytatás.
Másképp, más szabályokkal, de lesz verseny. Azaz már nem is verseny, hanem pályázat formájában kerül majd kiírásra az új megmérettetés. Ennek részletei kidolgozás alatt vannak, de hamarosan az alkotók is megismerhetik ezeket.

Zsuzsi és a magam nevében ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek azt a szeretetet és megbecsülést, melyet az évek során kaptunk tőletek. Végül, ha valakit megbántottunk volna, attól utólag is elnézést kérünk.

Kívánunk mindenkinek alkotásokban gazdag nagyon boldog és békés újesztendőt.


Zsuzsi(naiva) és Laci(winner)

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Anna1955
Site Admin
Site Admin


Csatlakozott: Mar 07, 2005
Hozzászólások: 9400

HozzászólásElküldve: 2012 Dec 31 Hétfő 10:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagyon köszönöm az évek alatt végzett sok időt és energiát kívánó munkát a verseny szervezőinek, vezetőinek, és a zsűri tagjainak.

Kiemelten köszönöm az alkotók aktivitását, és a csodálatos műveket, mely gazdagabbá tette portálunkat, és ahogy Laci is írta az irodalmat is.

Az új pályázat részletei kidolgozás alatt vannak, és ha meghírdetésre kerül, számítok alkotóink aktivitására továbbra is!

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK

Anna1955
site admin


Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Anna1955
Site Admin
Site Admin


Csatlakozott: Mar 07, 2005
Hozzászólások: 9400

HozzászólásElküldve: 2013 Jún 19 Szerd 19:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

<p align="center">A megújult FullExtra verseny PÁLYÁZATKÉNT indul újra

Július 1-én

Igazi meglepetésben lesz részetek az új szabályokkal.

</p>
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Anna1955
Site Admin
Site Admin


Csatlakozott: Mar 07, 2005
Hozzászólások: 9400

HozzászólásElküldve: 2013 Júl 1 Hétfő 9:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A Fullextra.hu Irodalmi és Művészeti portál tulajdonosa Lőrinczi L. Anna pályázatot hirdet a www.fullextra.hu portál 10. évfordulója alkalmából három kategóriában.


A pályázat témája

Hazám, Magyarország

(Ez nem kötelező cím, ez a téma!)

Versben, prózában, rajzban vagy festményben várjuk a téma által megihletett műveket.

Pályázók köre

Bárki aki regisztrált www.fullextra.hu tag, és a regisztráció legkésőbb megtörténik a pályázat leadási határidejéig.


A pályázat részletei

Három kategóriában várjuk a műveket:

- vers

- próza, mely bármilyen kategória lehet
(terjedelem A4-es méretben maximum 2 oldal Arial 12-es betűmérettel)

- rajz vagy festmény

A beküldött művek mennyisége nem esik korlátozás alá, egy-egy alkotó akár több művel is indulhat.
Csak olyan művek vehetnek részt a pályázaton, amelyek még sehol és semmilyen formában nem kerültek publikálásra, sem nyomtatásban, sem az interneten.
Kategóriánként az első helyezettek lesznek díjazva.
A helyezést www.fullextra.hu portálon megtörtént közzététel és a pályázat lezárása után kezdődő nyílt szavazás fogja eldönteni.

Az alkotásotokat a www.fullextra.hu portál tulajdonosának Lőrinczi L. Annának kell elküldeni az anna.lorinczi.l@gmail.com email címre, amelyben az alkotó nevének, lakcímének, és telefonszámának is szerepelnie kell.

A beküldött művek a beküldés sorrendjében folyamatosan megjelentetésre kerülnek a www.fullextra.hu portálon egy azonosító sorszámon, és a pályázat teljes ideje alatt olvashatók, láthatók lesznek.

Szavazni a megadott időintervallumban a www.fullextra.hu portálon, vagy a facebookon a fullextra.hu oldalon az azonosító sorszámmal lehet.
A legtöbb szavazatot kapott mű fog győzni.
Mindenki csak egyszer szavazhat valamelyik választott helyen.
A pályázat anonim, így az alkotók neve csak az eredményhirdetést követően kerülhetnek nyilvánosságra.
Aki ezt megsérti, kizárásra kerül a pályázatból.

Díjazás

Pénz és tárgybeli juttatások össz értéke: ~ 200 000,- Ft.

A kategória győztesek a legtöbb szavazatot kapott művek, és kategóriánkénti nyereményük:

- Vers kategóriában
A szerző, még nyomtatásban nem megjelentetett műveiből maximum 150 oldalas könyv 50 pld-ban történő kiadása.

- Próza kategóriában
10000,- Ft és a mű nyomtatásban történő megjelentetése a 2013. decemberben megjelenő Fulltükör 7. antológiában.

- Rajz, festmény kategóriában
10000,- Ft és a mű nyomtatásban történő megjelentetése a 2013. decemberben megjelenő Fulltükör 7. antológiában, továbbá a szerző műveiből kiállítás a Fullextra.hu portál rendezvénytermében.


A szavazók között kisorsolásra kerül:


- 3 db ajándékcsomag (8000,- Ft értékben)
- 1 db 5000,- Ft-os vásárlási utalvány
- 1 db könyvcsomag (5000,- Ft értékben)
- 3 db a Fullextra Szépségszalonban beváltható ajándékutalvány (5000,- Ft/db értékben)



Részvételi szabályok:

1. A pályáztató a pályázatot eredmény nélkül lezárhatja.
2. A pályázatra nevezési díj nincs!
3. A pályázatokra szavazni 2013. szeptember 2 - 2013. október 13 éjfélig lehet a www.fullextra.hu portálon, vagy a facebook fullextra.hu oldalán.
4. A www.fullextra.hu portál 2013. október 19-én hirdet eredményt és adja át a díjakat a portál 10. születésnapja alkalmából Budapesten a Fullextra.hu előadótermében rendezendő ünnepélyes találkozón.
5. A pályázat eredményét a www.fullextra.hu portál 2013. október 19-én teszi közzé a portálon és a facebook oldalán is.
6. A www.fullextra.hu portál a nyertes pályázat anyagát és a szerző nevét nyilvánosságra hozhatja minden rendelkezésére álló felületen, és megjelentetheti nyomtatásban is.
7. Érvényesnek - a még sehol nem publikált (sem az interneten, sem nyomtatásban) és az anna.lorinczi.l@gmail.com e-mail címre a megadott határidőig beérkezett - rajz, festmény esetében fénykép formában (jpg formátumban legalább 2500 pixeles felbontásban), irodalmi alkotás esetében (A4-es méretben max. 2 oldal Arial 12-es betűmérettel készült) -pályaművek tekinthetők.
8. Egy pályázó több pályaművet is beküldhet.
9. A pályázó felelősséget vállal azért, hogy a pályázat anyaga kizárólagosan a saját műve, mellyel semmilyen szerzői és egyéb jogot nem sért, illetve kijelenti, hogy bármilyen, esetleges jogsértésből adódó kárért felel. A feltétel megsértése esetén a pályázat érvénytelen, amennyiben pedig a pályázat eredményhirdetése után derül fény a jogsértésre, a pályázó köteles a díjat visszaszolgáltatni
10. A közönségszavazás részletei és nyertesei a www.fullextra.hu portálon kerülnek kihirdetésre október 19-én.

A pályázat benyújtása

Határidő: A pályaműveket 2013. szeptember 01-ig kell benyújtani.
Benyújtás: anna.lorinczi.l@gmail.com címre

További információ
Lőrinczi L. Anna
anna.lorinczi.l@gmail.com
06 20 335-9796
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék » Verseny Időzóna: (GMT +1 óra)
1 / 1 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional -- Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds