[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 350
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 350


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


rolleyes.gif
Naiv levélköteg
Ideje:: 10-20-2005 @ 08:45 pm

Fiktív gyermek-lány tollából született levelek

/avagy, a régi idők emlékére…/

 

Kedves álmomban szereplő lovagom!

Elképzellek. Minden alkalommal, mikor behunyom a szemem, megjelensz előttem. Ugyan az a kék póló van rajtad és az a sötét nadrág. Néha, mikor több időm van, azt is megfigyelem, hogyan babrálsz a cipőddel. Tudtad, hogy amikor ideges vagy, vagy zavarba jössz, egyik lábadat a másikhoz dörzsölöd?

Igen, valahogy így- most megmutattam. A jobb lábfejedet a bal bokádhoz. Olyan kedves kis mozdulat, egészen beleszerettem.

Aztán rám tekintesz, és én hebegve-habogva bámulóm gyönyörű, zöld szemed. Egyszer azt olvastam, hogy „boci szemű”. Valamilyen irodalmi könyvben volt és anyus csak legyintett, hogy: „Ehj már! Olyan nem is létezik.” De én tudom, hogy igen, mert neked pont olyan van.

A hajad néha az arcodba lóg. De én nem bánom. Oda vagyok a kósza kis hajszálakért. És a tieid mindig felvidítanak. Jókedvűek, kacérkodnak, incselkednek egymással. Árnyalatra sokkal világosabb, mint az enyém. Afféle méz-szőke, mint amilyenre mindig is vágytam.

Tudod, úgy képzelem, hogy sokat beszélgetünk, és soha nem tudunk betelni egymás szavával. Minél több dolgot tudok meg Rólad, annál inkább kedvellek.

Kedves lovagom!

Nagyon tetszik az, hogy Linának hívsz. Még senki nem szólított így. Egyedi név, és igen becsülöm, mivel Tőled kaptam. Titokban bele is írtam ezt a nevet a naplómba. Egy egész lapon keresztül csak ezt firkáltam, olyan jól esett ismételgetni. De el ne mondd senkinek, mert szerintem butaságnak tartanák, és tudom, hogy Te is mosolyogsz rajta.

Aztán egy kicsit el is szégyelltem magam, mert én még meg sem kérdeztem, hogy hogyan szólíthatlak. Erre a nagyi megszidna: „Ejnye-bejnye, rendetlen kislány vagy.” (S tudod, igaza lenne, bár ő még igencsak hisz ezekben az apróságokban. Amikor még fiatal volt, komoly illemszabályok kötötték meg az udvarlás menetét, módját- legalábbis mindig ezt mondja.)

Minden esetre már van néhány formálódó ötletem a nevedre, de mielőtt határozok, szeretném mindegyiket végig próbálgatni.

Mert, ha hat a szó varázsa, nyelvem vágya könnyebben dönti majd el, melyiket akarja magáévá tenni.

Kedves Szid!(ez a név bizonyult a legtökéletesebbnek)

Nagyon szép történetet meséltél. Őszintén szólva, soha nem gondoltam volna, hogy veled ilyenek is megestek. Mikor hallgattam, azt kívántam bárcsak ott lehettem volna én is. Hiszen vannak pillanatok, mikor nem jó egyedül sírni.

Tudod, sokáig gondolkoztam az eseten, és arra a következtetésre jutottam, hogy a többiek tévedtek.

Az alázat az értékek legnemesebbike. Igazán sok erőt követel, kitartást és jellemet. Lázadni könnyű. Bármelyik ember megteszi. Ellent mond mindenki, aki nem képes tűri. De Te azon emberek közé tartozol, akit meg kell becsülni. Örülök, hogy ilyen kiváló természeted van.

Képzeld! Két nappal ezelőtt, szombaton kimentem az erdőbe. Gyakran megteszem azt a kellemes kis utat a vízesésig, de most rettentően hosszúnak és magányosnak tetszett. Mire odaértem, már lemenőben volt a Nap. Csodálatos fényjátékkal kápráztatott el az ég, és e elbűvölő táj-harmóniában nem volt, kivel megosszam az élményt.

Hiányoztál. Bár képzeletben sikerült megjelenítenem Téged.

Drága Szidem!

Ma egy hete, hogy a képzeletemben alakot öltöttél. Gondolatban, azóta töltögetem tele a lelked élettel.

Épp a leckém fölé görnyedek, de valójában Rólad ábrándozok. Nem köt le a számtan. Csupa földhöz ragadt csacskaság, mi élesíti a logikát, de lehet magyarázni a szerelmet ésszel? …Akkor meg minek e kín?

Persze, mindezt a tanáraimnak nem mondhatom, tehát bőszen tanulok. Legalábbis, néhány órára elhitetem magammal, hogy képes vagyok Nélküled gondolkozni. De megsúgom a valóságot. (Most elképzelem, amint apró kézzel füled mellé tölcsért formálok, és szégyellős hangon ezt mondom: ) Nem tudlak már kivetni magamból. És nem is akarlak.

Ilyenkor azt álmodom, hogy együtt sétálunk. Te fogod a kezem, puhán, finoman. A tenyered meleg, és biztonságos. Úgy képzelem, hogy sohasem engedsz el.

Édes Szid!

Ma találkoztam Veled. Igen. Veled. Csakis Te lehettél.

Igaz, nem Szidnek hívnak, de nem számít. És az elképzelt méz-szőke hajad valójában fekete. Ébenfekete. A smaragd, boci szemed pedig barna. Ha nem ismernélek már olyan jól, azt mondanám: átlagos. Azonban ezzel nem mondanék igazat. Nekem ugyanis, gyönyörű.

Ott ültél a sarki kávézóban, az ablak melletti asztalnál, egyedül.

Én a barátnőim gyűrűjében vonultam az utcán. Éppen valamelyik óráról beszéltem, mikor megláttalak. Felnéztél a csésze mögül. Te is észre vettél. Ha nem húznak a barátnőim tovább, ott maradok mint egy szobor.

De valamit nálad hagytam. Te is kellett, hogy érezd, mert később még egyszer összetalálkoztunk, és az arcodon felvillanó mosoly visszaadta azt, amit elvesztettem. Odajöttél hozzám, és beszélni kezdtél. Édes hangod volt. Varázslatos dallamát órákig is elhallgattam volna. De az idő a szerelmesek nagy ellensége. Korlátozó hatalma azonban véges: Csütörtökön, újra találkozunk.

 

 

 



Utoljára változtatva 10-20-2005 @ 08:45 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Selene
(Ideje: 10-20-2005 @ 08:47 pm)

Comment: Sziasztok! Ez egy afféle nosztargia. Egyik nap leültem és visszaemlékeztem, hogy szerettem régen. Hogy milyennek láttam a szerelmet. Akkor íródott..."a régi idők emlékére"


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 10-21-2005 @ 04:00 am)

Comment: Szia Selene! Írásod bájosan tündéri... Aranyos! Annyi kedvesség, gyengédség sugárzik belőle, jó volt olvasni. Nagyon édes hapy end-del végződött, úgy, ahogy az álmok csak ritkán teljesülhetnek... Az első személyben, aki kitüntette figyelmével, vélte felfedezni az álmai férfiját, bár külsőleg homlokegyenest ellentéte, az ábrándjaiban megálmodottnak. Remélem, a tündéri meséd nem csupán a képzelet szüleménye, de ha igen, akkor is gyermekien ártatlan. Nagyon tetszett, gratulálok a jól megírt, vagy felidézett kerek történetedhez, Rozika


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 10-21-2005 @ 04:06 am)

Comment: Szia Selene! Csak még egy kis megjegyzésre: hát, így jár az, aki kizárólag az írásra hagyatkozik hsz íráskor. Nem szeretem, ha mások gondolata, véleménye befolyásol. De még mindig nem értemvalódi-e a történet, vagy csak ábránd? Nem baj, élmény volt olvasni, egy tündéri ábránddal több lettem, Rozika


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-21-2005 @ 05:43 am)

Comment: Nagyon kedves. :) Nemrég volt egy hasonló blogom, ahol a gyerekkori "szerelmeimről" írtam, s most érdeklődve olvastam, hogy egy lányka mikről álmodozik... :) Örülök, hogy nem kellett sokat várnom újabb írásodra! :)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-21-2005 @ 08:12 am)

Comment: Élmény volt olvasni. Annyi kedvesség,...báj,...érzelem....játszadik benne......Emlék felöltöztetve,...vagy gondolat szóruhában....nem tudom,...de jó lett nagyon.


Hozzászóló: Selene
(Ideje: 10-21-2005 @ 05:08 pm)

Comment: Köszönöm mindannyiótoknak a hozzászólásokat. Most épp önbizalom-hiányos, semmmire nem vagyok jó-korszakomat élem, tehát különösen jól esik, ha ilyen szépeket írtok. Rozika kedves, a történet csupán kitaláció. De nagyon örülök, hogy pillanatokig valóságnak gondoltad, illetve, hogy hezitáltál, mert így csak az életszerűsége nyer bizonyítékot, amit nem reméltem. Üdvözlet, barátaim!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-21-2005 @ 08:28 pm)

Comment: Nagyon jóóóóóó. Nagyon jó volt olvasni. Gratulálok, folytasd.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds