[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 332
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 333

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szeretkezés
Ideje:: 02-24-2004 @ 01:10 pm

A szobát csupán három szál gyertya világította be. Csak tíz perce léptek a lakásba, de máris óriási zavarban voltak, az elkövetkezendõ éjszka miatt. Feszültség szikrázott a levegõben, bár néhány mosollyal, s halk nevetéssel ezt palástolni próbálták. Idõhúzásként kinyitott a fiú egy üveg pezsgõt. Szótlanul bámulták egymást, miközben koccintottak.
A lány szinte mindennapos nyugodtsággal viselkedett, míg a másikat teljes zavar szorongatta.
- Hát itt vagyunk! – mosolyodott el a fiú.
- Igen. Az oroszlán barlangjában!
- Azért nem egészen. Inkább, mint egy nyúl üregében. – célzott saját ijedtségére Gergõ.
- Aha. Szóval mint a nyulak. – nevetett fel kacéran a lány.
- Nem! Én úgy értettem… - mentegetõzött, de a lány apró kacagása beléfojtotta a szót. – Te most ezt élvezed, igaz? – kérdezte némi sértõdöttséggel a hangjában a fiú.
- Mit? - tette az ártatlant Dia.
- Hogy ilyen zavarban vagyok. – válaszolta lehajtott fejjel.
- Ugyan, dehogy. – mosolygott a lány. A poharakat letette az asztalra. Megsimogatta a fiú arcát, majd gyengéden megcsókolta.
Ez mindkettõjüknek másképp esett, mint az eddigiek. Talán a hangulat, talán csak a pillanat mûve volt, de õrült szenvedély lobogott bennük.
Simogatták egymást. Ujjaik feltérképezték a másik testét, s néha összeért meztelen bõrük.
A fiú váratlanul hátrahúzódott. Félt, hogy az álom valóra vált.
- Mi a baj? – kérdezte a lány meglepõdve.
- Veled semmi, komolyan. Csak tudod te már sok… szor voltál férfival, és attól félek, valamit rosszul csinálok. Jaj! Tiszta hülyeségeket beszélek. Régóta várok erre a pillanatra, és most félek, hogy valamit elrontok. Pedig tudom hogy kell! Szóval...én…tényleg, huh! Iszok még egy korty italt! – hadarta a fiú.
Az italtöltést és annak elfogyasztását is egy pillanat alatt oldott meg.
A lány halkan felnevetett.
- Te most mulatsz rajtam, igaz? – kérdezte a fiú.
- Jaj, dehogy! De sok éve ismerlek már, és még sohasem láttalak ilyennek. Olyan édes vagy így! – válaszolta mosolyogva.
- Azt el tudom képzelni. – morogta halkan.
- Várj! Talán oldani tudom a feszültséged.
A lány felállt. Megállt az ágytól egy lépésnyire.
Lassan vetkõzni kezdett. Lassan, és hihetetlen erotikával. Miközben lecsúszott egy ruhadarab a testérõl, finoman megsimogatta magát. Halk, elégedett nyögések, sóhajok reppentek fel a levegõbe mindkét féltõl. Mindkettõjükben pattanásig feszültek az idegek.
Gergõ szemei hatalmasra tágultak, ahogy bámulta az elé táruló csodát. Nehezen vallotta be magának, hogy õ is mulatott saját viselkedésén. Hiszen hiába voltak eddigi tapasztalatai, ez most egészen más érzéssel töltötte el. Most szerelmes volt. És ez leblokkolta rámenõsségét! Dia tovább vetkõzött. Élvezte a férfi faló tekintetét. Belõle pont ellentétes viselkedést hozott ki ez az este. Õ mindig is félénk volt a szexben. Nehezen engedte el magát. Most viszont annyira le akarta taglózni a fiút, hogy minden lelkében lévõ szenvedélyt felszabadított. Testét átengedte képzeletének, s vágyainak. Mire minden ruhadarab lekerült a lányról, Gergõ már teljesen fel volt ajzva. Mind lelkileg, mind testileg. Dia ott állt teljesen meztelenül a fiú elõtt. Kihúzta magát, s lassan megfordult a tengelye körül. Hagyta, hogy a fiú minden egyes négyzetcentiméterét alaposan megnézhessen, s emlékeibe vésse vonalait. Percekig voltak így szótlanul. Aztán a lány odalépett partneréhez, s magához húzta. Majd vetkõztetni kezdte. Ahogy Dia mozgott, mellei néha hozzáértek Gergõ vállaihoz, kezéhez, hátához. Perceken belül, meztelenül álltak egymással szemben.
Dia csillogó szemmel nézte a fiú testét, s ágaskodó férfiasságát. Majd közel lépett hozzá. Megcsókolták egymást. Ajkaik ismét örömhimnuszt zengtek. A lány keze végigsimított a férfi testén. Ujjai ráfonódtak Gergõ legérzékenyebb testrészére. Érezte partnere lüktetõ vágyát, aki szinte lángoló ajkakkal érintette a nyakát, melleit. Eldõltek az ágyon.
- Gyere! Érezni akarlak magamban. – súgta Dia.
Gergõ gondolkodás nélkül teljesítette a kérést. Már nyoma se volt rajta a feszültségnek, bizonytalanságnak. Kezeit magabiztosan vezette a lány érzékeny vonalain. Ujjai kellemesen cirógatták az ajkakat, melleket, nem is sejtve, hogy ezzel mekkora gyönyört okoz a lánynak. Halk sóhajok ezrei hagyták el mindkettõjük ajkait.
Gergõ lassan hatolt be a lányba.
Tökéletes ritmusban mozogtak. Hol hevesebben, hol pedig megálltak egy pillanatra, hogy érzékeik teljesen feldogozhassák a varázslatot. Teljesen kizárták a külvilágot. Csupán a másik meztelen bõrének érintését fogták fel, s a vele járó kábulatot. A forgolódásból adódóan, most a fiú került alulra. Rettentõ óvatosak voltak, hiszen Gergõ nem akart fájdalmat okozni a lánynak. Egy pillanatra tétovázott, de a lány mosollyal s enyhe fejrázással jelezte, hogy nincs semmi baj.
Dia ülve mozgott a férfi lángoló ágyékán. Egyik kézével társa mellkasán támaszkodott, a másikkal beletúrt hajába.
Gergõ szemei elõtt gyönyörû, kerek idomok ringatóztak. Hol gyengéden megérintette, hol megcsókolta õket.
Csupán két fiatal voltak, de az idõ elvesztette a jelentését. Mintha õk lettek volna az egyetlen pár a világon. A férfi és a nõ, akik legõsibb ösztöneikbe kapaszkodva keresték a kérdést.
Mert a választ már tudták.
Minden egyes csók, áhítattal súgta a szerelmi vallomásokat, és minden egyes érintés, egyre jobban fogadta magába a másikat.
Egyszerre volta ég és föld, a háborgó tenger, és a csöndes part. Már meg se lepõdtek, mikor már szívük is együtt dobbant.
Dia testét remegés fogta el, úgy érezte, minta õ lenne a fölrengés, s Gergõ a vulkán, kit kitörésre késztetett! Egymásra dõltek, Ujjaik összefonódtak. Olyan erõvel szorították egymást, hogy belefehéredett a kezük. Aztán hagyták, hogy elszabaduljanak a természet erõi! Mindkettõjükbõl elõtört a sóhajtozás utáni vágy. Minden érzékszervük csurig megtelt. És még mindig áradt a gyönyör! Felgyülemlett érzelmeik, könnyek formájában távoztak testükbõl, de tudataik még így sem tudtak mindent feldolgozni, így néhány másodpercre ájulásba menekültek. Orgazmusuk a világ egy újabb csodáját foglalta magába. Mit sem törõdve kiszáradt ajkaikkal, fáradt testükkel, tovább ölelkeztek. Néhány óra múlva, elnyúlva egymás karjaiban, békésen szenderültek álomba.
Az elsõ napsugár még egymás karjaiba találta õket. Irigykedve futott végig meztelen testükön.
A hold, ki tanúja volt ezen isteni szertartásnak, elbújt, hogy oktassa a csillagokat, miként úgy ragyogjanak ezentúl, mint ahogy a szerelem tüze égett azon az éjjel.



Utoljára változtatva 02-24-2004 @ 01:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-03-2007 @ 12:07 pm)

Comment: Nagyon érzékletes, finom erotikával átszőtt írás. Szép.:-)))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-03-2007 @ 12:31 pm)

Comment: Nagyon tetszett az írásod.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds