[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 478
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 479

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Zakatol a szívem
Ideje:: 11-07-2005 @ 07:44 pm

Zakatol a szívem

Zúgó traktorként zakatol a szívem.
Keresem, kutatom, nem lelem szerelmem.
Oly messzire mentél, jaj olyan messzire,
Tudom, érzem, sejtem, soha nem érsz ide!
Cudarul megcsaltál, elhagytál engemet,
Nem sejtetted, szívem mennyire szeretett.
Kifosztottál, mint egy vadkörtefát,
Epekedve vágyom a megváltó halált.
Kisérjen az átkom, bárkire rátalálsz,
Lelkem szennyesét borítom én reád.
Megvetésem tárgya, mosolyod, csak álca
Tüzes menykő legyen nászod nyoszolyája.
Égesse a lelked búbánatom lángja,
Nászodat kísérje héjják vijjogása!
Hazug szavaidat bagoly huhogása,
Lobbanjon semmibe ígéreted lángja!
Zakatoló szívem dübörgő zenéje,
Doboljon füledbe nászod közepébe!
Kéjvágyad, libidód, lohadjon le menten,
Ha meghallod zörgő, zakatoló szívem!



Utoljára változtatva 11-07-2005 @ 08:38 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 11-07-2005 @ 08:23 pm)

Comment: Ilyen átkozódós ,őszinte,vad indulatokkal teli verset még nem olvastam. Ez mélyen megrenditatt és lenyomta a libidómat padlóig,ha rád gondolok. Hogy írhat egy nő ilyen fékevesztett dühhel?


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-07-2005 @ 08:40 pm)

Comment: Elárulom neked,hogy ez a mostohaapámnak szól,aki fiatalon elvette a szűzességemet. Megútáltatta velem a szerelmet.Ezért is lettem apáca,de itt is nagy a kisértés. Van köztünk egy babaarcú apáca a soros Regina. Hát mi egymásbaszerettünk...csak meg ne tudja a rendfőnökasszonyunk!


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 11-08-2005 @ 04:15 am)

Comment: Értelek,úgy akarsz bosszút állni a mostohaapádon,hogy megvetve a férfiállat öszönkielégitését hasonneműhöz vonzódsz. Ezért zakatol úgy a szíved mint egy 424-es gőzmozdony. Meg kellene kicsit olajoznod az eszed kerekét, hátha akkor,nem nyikorogna annyira! Én kultiválom a másságot,dehát ennyire belelovalni magadat a bosszúállásba,túlzás!


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 11-08-2005 @ 07:09 am)

Comment: Versedhez lett volna szavam, de a hozzászólásod után elvetettem. Ha érdekel, privátilag megírom.


Hozzászóló: Si
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:00 am)

Comment: Kedves Pemete! Levélben már megírtam a véleményemet a "legendádról". Az nem lenne baj, hogy a sztorid a fantázia terméke, hanem az a bökkenő, hogy még csak nem is hitelesen rajzolod ki a forróvérű apáca alakját. Gondolom, számodra jó szórakozás volt leírni ezeket a verseket, és elképzelni az olvasók esetleges megdöbbenését, megbotránkozását.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:07 am)

Comment: Ez nem megbotránkoztató, hanem megmosolyogtatóan gyenge próbálkozás elhitetni valamit az olvasókkal, aminek a valósághoz semmi köze. Kevéssé ismered az emberi lelket, pláne a nőit, ha úgy gondolod, ezt ilyen nyíltan és ilyen formában a nyilvánosság elé tárná valaki, aki ilyesmit tényleg átélt. A stílus különben túlságosan nyers ahhoz, hogy női legyen.


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:44 am)

Comment: Most azon akadtok ki,hogy nő vagy férfi írta a verset. nem mindegy az. A vers egy életérzést ábrázol.Hány férfi írt női álnéven regényeket. pl: Eszterházi a Lilit? A vers meghökkentő és naturális. Életérzés.


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:52 am)

Comment: Személy szerint én nem akadtam ki semmin. A vers pedig nem megdöbbentő, és nem naturális... Ami elgondolkodtató, az csupán a feltételezett tehetség ily módon való aprópénzre váltása, a rejtőzködés megkérdőjelezhető miértje és mikéntje. És még valami: Esterházy valószínűleg többet és jobban írt, mint Eszterházi... :))


Hozzászóló: mucika
(Ideje: 11-08-2005 @ 11:00 am)

Comment: Tőlem lehetsz férfi vagy nő,lelkisérült vagy vérbő amazon,apáca vagy leszbikus világi nő! Tisztellek mert lelked pőrén adod és ezt nagyon kevesen merjük igy a világ elé tárni!


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 11:27 am)

Comment: Drága mucika! Úgyérzem,hogy mi rokonlelkek vagyunk. Hálásan köszönöm,hogy dijazod,azt amit sokan gyávaságból nem tesznek meg,hogy lelkem titkait,szenvedésemet,útkeresésemet a világ elé tárom. Jobb egy helyesirási hibákat vétő őszinte írás,mint ha valaki egy Helyesírási Szótárt tesz fel a lapra. Én,az életet,életemet írom.Legalább megkönyebbülök a lelki tehertől és nem leszek frusztrált mint a sok elfolytott szexuális vágytól túlfűtött, ám kimondani nem merő,szenvelgő nőtársunk.


Hozzászóló: borian
(Ideje: 11-08-2005 @ 11:28 am)

Comment: Kedves Audrey má miért ne lehetne nő. A nők az egyik legnyersebb lények mind a sportban, mind a nemi életben, mostanában még a házasságban is. Lásd svéd nők. Brutálisan verik a részeges férjeiket " A stílus különben túlságosan nyers ahhoz, hogy női legyen." Milyen trágár módon kitárgyalják egymás között a férfiakat. Sokkal brutálisabb módon, mint maguk a nagyképű férfiak. Szerinted ki lenne ő összehasonlításul áruld már el!


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 11:56 am)

Comment: Borian:beletaláltál a közepébe. Van egy rokonom,aki a harmadik férjét nyűvi,és az első kettőt-bár részgesek voltak-agyba-főbe verte,és a verésben a gyerekei is segitettek neki. Bizony a nők sokkal brutálisabbak és keményebbek,egymásközt szabadszájúabbak mint olykor a férfiak. Ebben is egyetértek. Ezért tudják a fajt fenntartani. A nemzet sorsa és jövője sokszor a nők ölében dől el. (Rekamié,medichi katalin,Őrült Johanna...)


Hozzászóló: borian
(Ideje: 11-08-2005 @ 12:18 pm)

Comment: Kedves pemete te semleges nemű vagy? "Ezért tudják a fajt fenntartani." ez a fogalmazási módod arról tanúskodik, hogy férfi bujkál női álarc mögött. Legalább a nő imitálást csináld rendesen -Ezért tudjuk a fajt fenntartani.-helyesen így szólna.


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 12:52 pm)

Comment: Tulajdonképen transzvezita vagyok:kétnemű. Egy testben kénem és két lélek lakozik,melyek örökös harcot vivnak egymással.Sokszor úgyérzem,hogy megemelkedik a tesztoszeron szintem és férfinak kezdem érezni magam,de aztán újra visszazuhanok a női test rabságába. Már most,hogy így mondjátok,magam sem tudom eldönteni,hogy fiú vagyok-e vagy leány...? Tagja vagyok az apáca footbalcsapatnak is,lehet,hogy ez a férfias sportág ficamította ki az ízlésemet...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-08-2005 @ 01:34 pm)

Comment: Nincs szerencséd....mint kurvának a jámborsághoz.....már nem is tudod mit irtál előtte, igy egyik szavaddal ütöd a másikat. Talán kártyáznod kellene........Bár igy is felhivtad magadra a figyelmet......


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 02:43 pm)

Comment: Kedves Ágnes! Rosszul fejeztem ki magam. Helyesen igy hangzana: két énem van. Bennem egy ördög és egy angyal lakozik egyszerre. Hol az ördög sarkantyúz meg,hol az angyal ad képzeletemnek szárnyakat.Attól félek,hogy egyszer az ördögi énem kap angyalszárnyakat és a pokolra kerülök.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-08-2005 @ 04:38 pm)

Comment: "Tulajdonképen transzvezita vagyok:kétnemű." Te irtad magadról....csak azt nem értem,...nevelőapád,...fiút vagy lány erőszakolt meg éppen.....


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:02 pm)

Comment: Ágnesnek:akkor még sülydő lyányka voltam. Vidéken ez ,bár titkolják,főleg falun gyakorta megesik.Ekkor éppen lány voltam. Ettől acélosodott meg a lelkem és kezdett kibontakozni a másik énem. Megakartam mutatni,hogy én is tudok kemény lenni. Mivel megútáltatta velem a férfi által való közösülést,igy a saját nemenél kerestem vígasztalást.A nők szelídebbek.Felébredt bennem a saját nemem iránti vonzalom,mely azóta is tart.


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:05 pm)

Comment: Egészségedre..!


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:08 pm)

Comment: Köszönöm Stew! Rád mindig számithat az ember. Rámfér az egészség,most így a kapuzárási pánik előtt.


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:21 pm)

Comment: Hm... Pánik a zárdában..! Írj e címmel forgatókönyvet és add el az amerikaiaknak! Ha beleírsz (a politikai korrektség jegyében) egy négert, két zsidót, egy puertoticoit, egy gyereket, egy nagyapát és egy echte amerikai hőst, aki kiment a lángoló zárdából, még kapuzárás előtt, óriási sikered lesz... Egyébként meg: lassan kimerítjük itt az összes pszichiátriai tankönyv anyagát... :))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:24 pm)

Comment: Angol rövidítése a TS mellett (ami transzszexuális személyt is jelöl) a GID is, amely a Gender Identity Disorder ("nemi azonosságtudati rendellenesség") betűszava. A transzszexualizmus értelemszerűen két alapesetben fordul elő közel azonos számban: férfi testben női lélek (ők a Male-to-Female, rövidítve: MtoF TS-ek vagy a szakirodalomban transzszexuális nők), és női testben férfi lélek (ők a Female-to-Male, rövidítve: FtoM TS-ek vagy a szakirodalomban transzszexuális férfiak) (itt a lélek elsősorban pszichiátriai értelemben veendő).........szóval hogy is van ez....de akkor miért lenne kapuzárási pánik nálad.....kezdettől fogva csak a "hirnév" hajhászása a célod....talán a helyesirást gyakorolni jobban megéri,....bár nem jár vele felhajtás.....


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:31 pm)

Comment: Mit is mondjak erre akét utolsó hsz-re. Most aztán már annyira összezartatok,hogy azt sem tudom,fiu vagyok-e vagy leány. Kezdek bepánikolni! Dübörög a vérem! A haléntékomon kidagadtak az erek. megyek és gyónok egy sort,elmondok két miatyánkot és szétmorzsolok egy rózsafüzért.Aztán mielőtt kukoricára térdepeltetnétek,megnyitom a hidegvizes csapot és alállok lecsillapodni.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:22 pm)

Comment: Borian! Nem tudom, Te milyen körökben mozogsz, de ami engem illlet, és az én ismerősi körömet, amelyet nem kevés ember alkot, senki sem beszéli ki a férfiakat szabadszájúan, és távol áll tőlünk a közönségesség is. Dehát mindenki a saját kulturális szintje és igénye szerint! Azok a nők, akiket említetek, valószínű a primitív kisebbség lehet, nem gondolom, hogy sztereotípia-alkotásnál belőlük kellene kiindulni!


Hozzászóló: borian
(Ideje: 11-09-2005 @ 10:53 am)

Comment: Kedves Adrey szerintem te nagyot tévedsz. Mivel A földön több a "primitív" ember mint a nem primitív. Arányuk kb 70-30%. Sőt néha az uri társaságban élők a leggyalázatosabbak és ők nem tartják magukat primitívnek, mert pénzük van.


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-09-2005 @ 02:01 pm)

Comment: Engedjétek meg,egy apácának a szerény véleménynyilvánitását.! Szerintem a jó modor, szociális viselkedés,illemtudás,nem pénzfüggő. Sem a gazdagok sem az alsóbbnak tartott szegény népréteg között ,nem függ az ordenáré viselkedés attól, hogy,a szülei milyen anyagi szinten élnek.Hanem inkább attól,hogy a szülőktől milyen példát tanul viselkedés szempontjából.A gazdagoknál is előfordulnak rabbiátus,részeges,hőzöngő,pikirt,antiszociális,pletykás,hazudozó egyedek. Ugyanúgy az Adrey által lenézett primiív kisebségnek tartott szegény-szerény néprétegnél is . Nem szabad a szegényeket megvetni és negatívumokkal illetni. Elvtemült,önmagából kifordult elemek mindenhol vannak.Monjuk nőtársaim között sokkal több a pletykás szipirtyó,nemileg kielégitetlen,kiéhezett egyed,mint a férfiaknál. Ezt bármennyire is fáj az Adreynek be kell ismernünk nekünk,nőknek.


Hozzászóló: endy01
(Ideje: 11-12-2005 @ 03:27 pm)

Comment: Olvastalak kár volt, elég közönséges ahogy írsz irodalmi érték nélkül ,inkább hsz vadász figyelem felkeltő írás, már ha lehet annak nevezni üdv endy01


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-15-2005 @ 09:18 am)

Comment: Kedves endy! Figyelmedbe ajánlanám az Avangard,Szürrealaista,Kubista,Dadaista költők szapora tanulmányozását. Ha ezektől megedzőttél,már mindjárt jobban fogod értékelni művemet. Szerettel,egy apáca.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds