[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 64
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 65

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A szomszéd Hondája mindig sárgább! 1.
Ideje:: 01-08-2006 @ 11:55 am


I. Fejezet: A kezdetek

Volt egy srác…Tudjátok, az a tipikus szépfiú: szőke haj, bodybilder kinézet, szédítő mosoly, érzéki járás, na meg az a sárga Honda…! Csak a szeme volt barna. Értitek? Szőke haj és barna szem! Nem nagyon passzol. De nekem nem ezért nem tetszett. Születésünk óta ismerjük egymást Sebivel, egy bölcsibe, oviba, suliba jártunk, úgy nőttünk fel, mint a testvérek. A szomszédban lakott és mindig öt-hat csaj dongta körül egyszerre. Ráadásul minden héten másikkal járt. Még versengtek is, hogy ki legyen legközelebb vele. Én persze sosem álltam be a sorba, de mindent megbeszéltünk. A gondjainkat, bajainkat, de egyben nem adtam neki soha tanácsot: hogy kivel járjon. Pedig adhattam volna, mondjuk, lehetett volna az én legjobb barátnőm, Vivi, aki már régóta szerelmes volt Sebibe, de nem állt be a kegyeit kereső nők táborába. Inkább szépen ki akarta várni, hogy a srácnak benőjön a feje lágya, megkomolyodjon és akkor itt lesz ő, akivel akár az egész életét is leélhetné!
Szerettem Vivit, de túl szép álmai voltak. Én nem tudtam ebben bízni, Varga Sebestyén már a bölcsiben is falta a nőket, nem hiszem, hogy érte megváltozna. Vivi szerint szerencsés vagyok, hogy Sebi közelében lehetek. Én is így gondoltam, de nem olyan értelemben, ahogy Vivi. Sebin kívül egy sráccal sem értettem meg ilyen jól magam, de mindig csak barátként, testvérként tudtam ránézni. Olyan volt, mintha a bátyám lenne. Bár már volt egy öcsém, Hami, aki külsőleg nagyon hasonlított rám: vörös haj, zöld szem, szerette a disco és rock zenét is, a fagyit és a biciklizést. Vele is jól kijöttem, igazi testvéri kapcsolat volt köztünk. De Tihamér nem kedvelte Sebit, neki a legjobb barátja Geri volt. Geréb nem olyan vad, mint ahogy a vezetékneve mutatja. Egy csendes srác, a családi Volvóval szokott furikázni a városban, persze, ha megyek valahová, mindig ott terem (véletlenül arra jár…) és elvisz. Már fél éve annak, hogy bevallotta, tetszek neki és szeretne járni velem, de én elutasítottam. Magam sem tudom, miért. Hiszen a barna szeméhez legalább fekete a haja, és kissé ki is van gyúrva, nem is ronda (sőt, jóképű!), se nem pattanásos, szemüvege sincs, szóval nem egy lúzer, hát nem értem magamat!
Az öcsém, Hami sem nagyon értette. Örült volna neki, ha a legjobb barátja családtag lenne nálunk (habár néha az is volt). Szoktunk együtt túrázni a hegyekbe, Hami, Geri és én. Néha Vivi is csatlakozik, nagy ritkán Sebi is, ha éppen nincs aktuális barátnője. Bepakolunk jó pár szendvicset - hiszen a fiúk aztán rengeteget esznek - , üdítőt és irány a hegy! Felkerekezünk, amilyen magasra csak tudunk, aztán megterítünk, eszünk, iszunk, sétálgatunk, beszélgetünk mindenféléről, néha kártyázgatunk, vagy csak úgy fekszünk a fűben és nézzük az eget, a felhőket és a madarakat.
Egyvalaki viszont sosem jön velünk. És ez nem más, mint Sebi legjobb barátja, Kele. Érthetetlen módon nagyon utálják egymást Vivivel. Valahogy évek óta nagy a feszültség köztük, amit szerintem még ők sem értenek. Lehet, hogy valójában nem utálják egymást, hanem szerelmesek, csak még ők sem fogták fel. Pedig Kele egyáltalán nem olyan csajozós, mint Sebi, barna haja van, zöld szeme, nagyon helyes, aranyos, el lehet vele beszélgetni, és igazán felelősségteljes srác. Benne sosem csalódtunk még. Ennek ellenére ő sem kéne nekem. S hogy miért? Ismeritek Vendi Domonkost? Ő a világ legszexisebb motorversenyzője! Rövid, tüsi, barna haja van, igaz, a szeme égszínkék, de olyan jó elveszni a tekintetében! Ő a 250 cc-sek magyar bajnoka, piros Suzukija van. Nem tudom, hogy a szemén kívül, mi fogott meg igazán benne…Talán az, hogy elérhetetlen…
Ő városunk büszkesége. Ha néha itthon van és összefutunk, váltunk pár szót, megiszunk egy teát (nem kávézunk, én mindig is utáltam, Domi pedig nem ihat koffeint). Neki eddig csak komoly kapcsolatai voltak, az első 14 éves korában kezdődött és 2 évig tartott, a második pedig 5 évig. Lassan egy éve nem volt barátnője. Egyrészt, alig van ideje a versenyek, tesztvezetések, interjúk és sajtótájékoztatók mellett, másrészt a legutóbbi kapcsolata óriási csalódás volt. Iszonyatosan beleszeretett egy lányba, aki fél év után elhagyta őt, azzal, hogy valójában nem is szerette, csak azért volt együtt vele, hogy általa ő is híres legyen. A csaj az óta tényleg híres lett, mint színésznő, több szappanoperában is játszott már. Emiatt talán nem is vágyik új kapcsolatra, de azért én reménykedem, mert már mondta nekem, hogy csinos vagyok, és hogy nekem áll a világon a legjobban a vörös haj. Ez jelent valamit! Vagy mégsem…?


Utoljára változtatva 01-08-2006 @ 11:56 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds