[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 332
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 332


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Könnyek ideje (5)
Ideje:: 01-10-2006 @ 01:46 pm

- Akkor hát vége! Most már egészen biztosan vége -állapította meg magában Zsuzsa.
Szórakozottan a telefon után nyúlt.
- Tihamér? Mégis elmegyek arra a párizsi továbbképzésre. Kérlek, foglalj még egy helyet a szállodában, mert Mártont is magammal viszem.
- Nocsak! Rendbe jöttek a dolgok? Ennek örülök –hallatszott a vonal túlsó végéről a férfi hangja.
- Ó, szeretem az ilyen őszinte barátokat –nevetett Zsuzsa a telefonba, kissé ironikusan.
- Pedig azt hittem, ha nem látsz, akkor elhiszed, hogy örülök –mosolygott Tihamér.
- Mindenesetre szeretném, ha rendbe jönnének a dolgok. Maradjunk ennyiben.

Zsuzsa magának sem merte bevallani: újra reménykedni kezdett. Végre visszakapja Mártont, és minden a régi lesz. Nem akart tudni róla, hogy mi történt az elmúlt néhány hónapban. Igazából arról sem szeretne tudni, hogy most mi történik. Ő csak azt a régi nyugalmat szeretné, a biztonságot, amit Márton mindig is megadott neki.
Mint valami sebzett vad, Márton mindenfelé nyomot hagyott maga után. Zsuzsa tudta, a férfinak szüksége van rá. Itt a törlesztés ideje. Amikor neki volt szüksége rá, akkor Márton mindig mellette állt. Sosem lehetett volna ilyen sikeres fogorvos, ha neki kell otthon maradni a gyerekekkel.
A kezdeti örömet azonban felváltotta a szorongás. Segíteni szeretett volna a férfinak, akit szeretett, ám mintha vizet próbálna a tenyerébe szorítani. Minden pillanat, amit Mártonnal töltött, kifolyt az ujjai között.

A párizsi továbbképzés hírét Szigligeti is örömmel fogadta. Jobb is lesz, ha most minél messzebb kerül Szabinától, és legalább egy kicsit Zsuzsára tud figyelni. Az ő élete Zsuzsa mellett van. Meg kell tanulnia Zsuzsát szeretni. Már a repülőgépen ültek, mikor Márton fejében megszólalt egy hang:
- Szeretkezni akarok veled!
Ez csak Szabina lehet! Szabina hívja őt, ki tudja honnét, de érzi. A lány szeretkezni akar vele. És igen! Ő is szeretkezni akar a lánnyal.
- Szeretkezni akarok veled!
Mintha az egész világ egyetlen mondatról szólna csak: Szeretkezni akarok veled! Az összes adó ezt sugározza, az összes telefonban erről szólnak az üzenetek:
Szeretkezni akarok veled.
Fogalmam sincs hol lehet most Szabina, de érzi, ahogy mindig is érezte.
Mi a fenét keres ezen a hülye repülőgépen? Fel kell hívnia Szabinát, és meg kell mondania neki, hogy ő is szeretkezni akar vele. Igen. Le fog szállni, és elmegy a lányhoz. Bármi történjen is utána. Most csak egyetlen parancs törvény létezik számára: szeretkeznie kell a lánnyal, akit szeret. Muszáj! Meg kell ölelnie. Éreznie kell, hogy ők összetartoznak. Hiszen összetartoznak! Nincs földi hatalom, ami ebben megakadályozhatná.
- Valami baj van? –kérdezte Zsuzsa aggodalmasan.
- Nem, semmi, csak még egy telefont el kell intéznem.
- Kérem kapcsolják be a biztonsági öveket –szólt kedvesen a stuardes Szigligetiéknek. – A gép azonnal felszáll.
- Nekem telefonálnom kell –állt fel eszelősen Márton.
- Ahhoz nem kell elmenned – figyelmeztette Zsuzsa.
A férfi zavartan hívta a számot. Ezt most meg kell tennie. Bármi lesz is a következménye beszélnie kell Szabinával. Érzi, hogy szüksége van rá.
A telefon kicsengett, majd néhány pillanat múlva foglaltat jelzett. Újra hívta. Kicsengett, majd ismét foglalt.
Ez csak valami tévedés lehet. Az teljesen kizárt, hogy Szabina nem akar vele beszélni.
Pedig erről van szó. A felismerés úgy hasított belé, mint akibe tőrt szúrnak. Érezte a penge élét, amint a bordái közé hatol.
Szabina nem akar vele beszélni! Csak képzelődött.
- Nos? –tekintett rá Zsuzsa kérdően.
- Ki van kapcsolva a szám. Majd Párizsból megpróbálom újra.
Zsuzsa nem szólt semmit, de hirtelen rádöbbent egy idegen ül mellette a gépen. Egy idegennel megy Párizsba, a szerelmesek városába. Egy idegennel, akihez még csak hozzá sem érhet.

Amíg másnap Zsuzsa a konferencián volt Szigligeti céltalanul bolyongott Montmartre meredek utcáin. A domb tetejére érve leült a Sacré Coeur lépcsőire, és fáradtan figyelte a galambokat kergető gyerekeket. A füvön fiatalok ölelkeztek, egy fiú gitározni kezdett: „don’t worry, be happy now”. A többiek csatlakoztak hozzá, pillanatokon belül jókedvű ének töltötte be a teret.
- Minden okom megvan rá, hogy boldog legyek –sóhajtott Szigligeti –és mégis a világ legszerencsétlenebb emberének érzem magam. Mindent megadnék, ha most abban a kicsi albérleti szobában lehetnék. Párizs összes fénye elhalványodna amellett, ami kitölthetné azt a szobát, ha Szabina átölelné még egyszer. Beszélnem kell vele! Hallanom kell a hangját, különben megőrülök.
Elővette a mobilját. A telefon kicsengett.
- Igen? –hallatszott Szabina vidám hangja.
- Csak… nem is tudom… hallani akartam a hangodat. Szükségem van rád. Tudom, hogy vége, de attól még…
- Én nem tudok neked segíteni. Ott van a feleséged, vagy keress valaki mást de én nem tudok segíteni!
- Ki az?- hallatszott egy férfi hang a távolból.
Kornél, villant át Szigligeti fején a gondolat. Kornéllal van.
- Hát persze –nyöszörögte szerencsétlenül Márton, de Szabina már le is nyomta a telefonját.
Hé! Nem erről volt szó! –dühöngött magában –Azt mondtad, mi örökre összetartozunk. Az örökre az most is tart! Most is örökre van. Nem lehet hazugság minden! Az nem lehet, hogy semmi sem volt igaz! –és tiszta erejéből bevágta a mobilját a szemetes kukába.

Hülyét csinálok magamból. Tiszta hülyét. Mi a fenét akarok még én ettől a lánytól? Hiszen máris talált a helyemre mást. Csak nevetségessé teszem magam. És mit számít az, ha nevetséges leszek? Mit számít bármi is, ha nincs velem? Jaj, fel kell hívnom! Fel kell hívnom! Egyszerűen nem lehet, hogy csak így magamra hagyjon. Nekem ő a levegő, ő minden dolognak az értelme, ő az élet. És Szabina mindig ott volt mellettem, mikor szükségem volt rá.
Visszarohant a szemeteskukához.
Kétségbeesetten turkálni kezdett a félig rágott almák, és maradék szendvicsek között. Voilá: chevalier sans peur et sans reproche. Íme, a félelem és gáncs nélküli lovag –gondolta magában keserűen.
Már épp feladta a keresés, mikor a kuka alján megcsörrent e telefonja.
Zsuzsa volt az.
- Hol vagy? –kérdezte.
- Épp a Sacré Coeur lépcsőin üldögélek –felelte Szigligeti , és minden erejére szüksége volt arra, hogy el ne sírja magát.
- Akkor odamegyek. Fél óra múlva találkozunk –mondta Zsuzsa kedvesen.
- Jó –hallotta távolról a férfi saját hangját, majd lerogyott a kuka mellé, és masztaos kezével letörölte a könnyeit.



Utoljára változtatva 01-10-2006 @ 01:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-10-2006 @ 04:18 pm)

Comment: Élvezet olvasni! Köszönöm! Nagyon igazi!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-10-2006 @ 04:31 pm)

Comment: kedves Lacoba:) nagyon köszönöm! igazán örülök...


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 01-10-2006 @ 05:56 pm)

Comment: Annyi gondolat van bennem, hogy inkább csak annyit írok: Így tovább! ...de ha lehet gyorsan, mert utálok várni. ;)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-10-2006 @ 05:57 pm)

Comment: Most egy rendkívül tartalmas hozzászólás következik: Teccett! Ja, meg hüp-hüp. Folyt.köv. a 6. után. :)))


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 01-10-2006 @ 06:33 pm)

Comment: Könnyek ideje, gondolatok írása. Kicsordul :o) enyém is már :o)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-10-2006 @ 08:15 pm)

Comment: Anonyma, Soman, Breko... (jaj, most barátok között érzem magam!!! tök jó)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 01-10-2006 @ 08:29 pm)

Comment: Jelen! :( Mármint én is itt...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-10-2006 @ 08:52 pm)

Comment: ahogy szokták mondani: a folytatás nem jött volna létre, ha nincs fő támogatóm: Fata:)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-11-2006 @ 06:49 am)

Comment: Én nem sírok, csak kérdezek: miért nem tudjuk elfogadni a tényeket, kívülállóként kezelni önmagunk, miért szeretünk szenvedni, miért hiszünk olyasmiben, ami talán sosem volt, hisz ha lett volna, akkor nem múlik el???????????????????????????????????????????? Várom a folytatást!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-11-2006 @ 08:10 am)

Comment: Luna:)) (imádom, ha valaki kérdez!!) persze csak a magam válaszát ismerem... mert én nem tudom elfogadni, hogy ami volt, az nem volt igaz, csak azért mert elmúlt, hiszen amikor volt, akkor biztosan tudtam, hogy igaz, és ha valaki egyszer bizonyosságot kap valamiről, akkor utólag megtagadni már azt jelenti, hogy nem volt méltó a bizonyosságra.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-11-2006 @ 09:11 am)

Comment: Akkor még egy kérdés :): az egyszer megszűnt valóság után ugyanazzal lehet-e folytatás? Vagyis, lehet e pontból kettős pontot csinálni?


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-11-2006 @ 01:27 pm)

Comment: Kedves Ági! Szerintem aki szeret és őszintén szeret, még sokszor fogja az arcát odatartani, hogy csapjon bele a másik.... Az igazi szerelem nem múlik el, egyik napról a másikra.Nem lehet kitörölni. De nem is lenne jó ha lehetne, hisz amíg tartott nagyon csodálatos. Meg kell szenvedni érte is és azért is, hogy elmúljon..... Zsuzsát viszont sajnálom...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds