[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 343
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 343


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kékszakáll
Ideje:: 05-05-2006 @ 06:47 am

Erdős Olga: Kékszakáll

A férfiről azt suttogták, hogy sötét titkai vannak, hogy veszélyes, de a nő nem hitt ebben. Hiszen ez a férfi nem is olyan rég ott állt előtte, és bár volt valami a szemében, amitől hűvös borzongás járta át, mégis azt kívánta, bárcsak közelebbről megismerhetné.

Ez a vágy hamarosan teljesült. A férfi is megkívánta, vonzotta a nőben rejlő mindent elsöprő életszeretet. Később a várába is elvitte, a nő pedig biztos volt abban, hogy ez a feltétlen bizalom jele. Lenyűgözte a kiismerhetetlen férfi és annak világa, ugyanakkor kicsit tartott is tőle.

Eleinte nem tűnt fel neki, hogy falat építenek maguk közé. Együtt közösen – a többiek miatt.
A nőben kérdések bujkáltak, amelyeket félt feltenni a férfinek, aki viszont szívesen hallgatott az érzéseiről. Úgy hitte, amit ad a nőnek, annak elégnek kell lenni ahhoz, hogy az elfogadja és szeresse.

Az emberek egy titkos szobáról beszéltek, amit a várfalak rejtettek, és ahová tilos volt belépni, mert ott a világ legszörnyűbb dolgai rejtőznek.
Valóban volt egy szoba, amely mindig zárva volt, de a nő lelke mélyén tudta, hogy megkaphatná a kulcsot, ha tényleg akarná. Nem akarta.

Telt-múlt az idő, és a nő már nem volt olyan életvidám és ragyogó. A férfi is úgy érezte, eltávolodtak, és ezen inkább csak rontott a nő sokszor bosszantó ragaszkodása. Nem akarta szóba hozni ezt a nő előtt, talán nem is tudta volna úgy megfogalmazni, ahogy szerette volna.
A csend pedig egyre nyomasztóbbá vált közöttük.

A nő figyelni kezdte az apró jeleket, meghallotta a rosszindulatú híreszteléseket, és egyre jobban elkeseredett. Egyik napról a másikra megérezte a köztük húzódó falat. Olyan volt, mint a férfi vára: kinyitotta a kaput és beengedte, de a falak maradtak. A férfi biztonságában léteztek, nem a nőjében. Mindent megmutatott, csak egy dolgot nem, a múltját, amit a hetedik szobába zárt.

A nő próbálta elnyomni a vágyat, hogy benyisson az ajtón. Félt, hogy vagy a férfit, vagy önmagát elveszíti a tudással. Mert mi van, ha tényleg igaz minden? Ha nők vannak bezárva abba a szobába - szerelmek darabokban, és a be nem hegedt sebekből vér szivárog?

Sarokba kellene szorítani a férfit, az ajtó elé cibálni, elvenni tőle a kulcsot és feltárni a rejteket, hogy kiáradjon minden rossz. Szembe kellene nézni a kísértetekkel együtt, közösen, aztán hagyni őket elmenni végre. Igen, így kellene! – gondolta a nő, és mosoly suhant át az arcán.

Már nem volt más dolga, csak várni a férfit, hogy hazaérjen…


(2006-05-04)



Utoljára változtatva 08-16-2007 @ 07:11 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-05-2006 @ 07:11 am)

Comment: Kemény felvállalás. ...és utána? Bírjuk-e még hitét az érzésnek? Hisszük-e még, hogy más lesz? A vár áll, benne falak, ajtók. Tőlünk látszódik mind. Irásod jó gondolataroma! üdv. fTJ


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 05-05-2006 @ 07:53 am)

Comment: Nem könnyű kérdés, amit feszegetsz, Luna. Nem is tudom, jobb-e, ha tudja, mi van a "hetedik szobában", de abban is hiszek, örökké semmi nem marad rejtve. Remek írás, nagyon elgondolkodtató.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 05-05-2006 @ 08:02 am)

Comment: Az írásod végkicsengése kicsit más - talán éppen a fiatalság optimizmusa miatt, és ez nagyon is helyénvaló. Mindenkiben létezik az a bizonyos hetedik szoba, ahová a meztelen tapasztalatok vannak bezárva, némelyik valószínűleg vérzik is. Ám illúzió, hogy ezeket szélnek lehet ereszteni, ezek az élet folyásával csak gyűlnek. Nem szükségesek a sötét titkok, elégséges ha a tapasztalat és a naivitás kerül egymással szembe. Ez jutott eszembe, ahogy olvastalak. Megragadó volt a gondolat.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 05-05-2006 @ 08:15 am)

Comment: Jajj de jó ez az írás, és jajj de ismerős! Nagyon tetszett!!!


Hozzászóló: Norvi
(Ideje: 05-05-2006 @ 08:24 am)

Comment: Azt hiszem mindannyiunkban van hetedik szoba... csak kié kisebb, kié nagyobb, ki jobban vigyázza, ki kevésbé, de van...tetszett!!!...


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 05-05-2006 @ 08:33 am)

Comment: Én pedig arra gondoltam, hogy nincs ott semmi, semmi, ami ne lenne emberi amögött az ajtó mögött. És hogy egy másik ember zajló gondolatait erőszakkal nem lehet birtokolni, meg semmilyen formában sem és ez nagyon jól van így. Ott bent mindenki szabad, mégha olykor kulcsrazárt magánynak tetszik is. Örülök, hogy olvashattalak.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-05-2006 @ 09:44 am)

Comment: Meglehet, aki kinyitja azt az ajtót, amögött becsukódik végleg. Számomra így logikus a történet folytatása.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-05-2006 @ 09:48 am)

Comment: Köszönöm a hozzászólásaitokat. Azt hiszem, a befejezést mindenkinek magában kell megtalálni, lehet, hogy mégsem mer a nő beszélni a férfival, lehet, hogy megteszi és ledőlnek a falak, lehet, hogy elnyeli őt is a hetedik szoba, és az is lehet, hogy a férfi soha nem tér haza....


Hozzászóló: Haltion
(Ideje: 05-05-2006 @ 10:09 am)

Comment: Holdfénylő! Én tudom mit talált volna abban a szobában, hát saját magát. Addig amíg minden rendben volt a szoba üres lett volna ha kinyitja, de a boldogság elmúlásával csak a férfi elmúlt vágyaivá lett a nő.


Hozzászóló: BB
(Ideje: 05-05-2006 @ 11:57 am)

Comment: "Luke: Valami nincs itt rendjén. Hideg van, dermesztö... Azt a helyet erös, dermesztö erö lakja. / Yoda: A gonosz birodalma. Be kell menned oda. / Luke: Mi van ott? / Yoda: Csak amit magaddal viszel." (Donald F. Glut: A Birodalom visszavág)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-05-2006 @ 12:47 pm)

Comment: Meelyeertelmuu, Balaazs B. "Keekszakaallu Herceg vaara" remekeehez hasonliithatoo - magam reeszeerool iraaasod utolso. dooltbetuuseere asszociaalok... valoos helyzet, ooroomntelien alakult a "Szembe kellene neezni a kiseertetekkel..." szembeneezve sok teevedees tisztaazoododott! - mivel "egyuutt, koozoosen" tesszuuk - "ees mosoly suhant aat az arcaan.." s most turelemmei vaarva ...mosolyog


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 05-05-2006 @ 09:56 pm)

Comment: Kedves Olga! Írásod nagyon jó, és tanulságos! De nem értek veled egyet. Miért kell minden áron a másik múltjában kutakodni? A falak, a Ti falaitok, és nem egy harmadik személy ott felejtett alapjai. Ha kövek vannak közöttetek, Ti csináltatok rosszul valamit!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-05-2006 @ 11:57 pm)

Comment: Hogy miért a titkokat akarjuk mindig, az rejtély! Még az is előfordul, hogy a nem titkolt dolgokat ezáltal elveszítjük! :(


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-06-2006 @ 06:59 am)

Comment: A hetedik szobámba nem engedek be senki. Inkább akkor Mindenkit. Igen, ilyenekről írunk. Az mindig jó írás ami gondolkodásra inspirál. Ez olyan.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds