[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 342
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 342


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Érted
-: Xiam
Ideje:: 07-02-2006 @ 08:34 pm

Csillogó szemmel ül az ágy szélén. Kényszeredett mosolyra húzza száját. Minden egyes tárgyat, pillanatot be akar gyűjteni, nem akar felejteni. Ő megrekedne örökre a múltban, egy megmerevített pillanatképben élne addig, amíg tüdeje megfelelő oxigénmennyiségű ózont szív be. Ujjaival lassan tapintja ki paplanom mintázatát. Beleszagol a forró nyári napsütéstől felmelegedett szobám cigarettaédes aurájába. Félhomályban kutat valami boldog szóért, valami vigaszt keres önmagában. Talán, nem talál? Nem tudhatom. Én csak ülök az ágy másik szélén. Lábaimat fejem alá húzom, figyelem, hogyan folyik a vér ereiben.
Sírunk. Mindketten, mégis másképp. Ugyanattól búcsúzunk, mégis másképp engedjük el görcsös szorításunkból. Együtt, és mégis másképp éltük meg a dolgokat. De hiszen velünk történtek! Te és én, mi együtt, és már csak múlt időben. Hogy is volt? Emlékezel, és emlékezem, bizonyára nem ugyanarra. Negédes pillanatemlékeket szárazra sózza minden egyes veszekedésünk apró keze. De két és fél év! Hát hogy lehet, hogy annyi idő után? Magam sem, magamat sem értem. Bárhova nézek valami mindig szemem elé kerül, ami összeköt veled.
Tenyerem repedésiben már ott vagy te is. Végigkíséred életemet. És én csak köszönetet mondhatok, annak, aki lehet, hogy százszor sincs, hiszen melléd osztotta az egyik menetjegyemet. És mi olyan hosszan utaztunk, és olyan szép időben, olyan szép helyekre!
Az utat idáig fizettem ki, de ez nekem is csak most derült ki.
Vajon mi vihet engem innen tovább? De nem! Nem érdekel! Súgd a fülembe, keleti szél, mi lesz teveled? Nyugtass meg, hogy te megleled más mellett a helyed, aki jobban rászolgált! És ígérj meg mindent! Szép feleséget, és gyerekeket! Boldog életet esküdj nekem! Esküdj meg, hogy ezeket mind eléred!
Nem érdekel, hogy a levelemet merre fújja a szél, csak te maradj a fán, és a legszebb napsugár simítsa végig viasztól csillogó testedet!
Minden mindegy lenne, mondd?
Hazudj, ahogy sosem tetted. Könyörgöm, hazudj egy kicsit nekem! Csak pár szóval nyugtass meg, hogy minden a legnagyobb rendben lesz, és jól tettük, amit tettünk. Hogy felállsz, és mész! Hogy nem csüggetsz! Hogy ez a nyár még lehet szép!
Nehéz megszokni, úgy kelek ki az ágyból, hogy nem tudom, mit hoz az a nap. Hogy nem tudom mikor lesz lehetőségem beszélni bárkivel is. Hogy elképzelni sem tudom, ki az, akinek elmondhatnék mindent, rajtad kívül.

- Lehet, hogy ez az utolsó alkalom, hogy a szobádban vagyok. – rám nézel.
- Ugyan!- suttogom magam elé, pedig érzem, nagy eséllyel igazad van, mint oly sokszor, most is.

Lekísérlek. Megölellek. Megölelsz. Szia.. Szia..

És én csak azt tudom mondani, hogy sajnálom.

Mennyi imát mondjak közös életünk sírja felett? Mennyit érted?



Utoljára változtatva 07-02-2006 @ 08:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-02-2006 @ 09:43 pm)

Comment: Micsoda búcsú....Nagyon torokszorító...de azt hiszem olyan nemes, magasztos...nincs lealacsonyítva a hétköznapok szintjére... Nagyon jól megírtad...Gratulálok...:)))


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 07-03-2006 @ 08:17 am)

Comment: Ha már így van, Talán többet ér a szél!


Hozzászóló: Zsuka49
(Ideje: 07-03-2006 @ 11:14 am)

Comment: Nagyon jó kis írás, gratulálok, tetszett nekem is!:)) Zsuzsi


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-03-2006 @ 03:04 pm)

Comment: Fájón szép, torokszorongató.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-04-2006 @ 01:29 pm)

Comment: Ez fájdalmas volt.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds