[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 330
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 330


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

És újra húsvét...
Ideje:: 04-08-2004 @ 09:36 pm

Húsvét van. Hajnalban kakasszóra - vagy digitális vekkerre - kel a nép, s ki szépen, ki pedig, mint minden nap, felöltözik, s zsebre vágja az utolsó pillanatban – valószínűleg a kínai piacon – lehető legolcsóbban beszerzett – kis ironiával – kölninek csúfolt löttyét, mely még a zárt kupakon keresztül is úgy bűzlik, mint a trágyadomb, majd útnak indul. Már jó előre listát írt arról, hogy hova érdemes menni, ahol nem holmi vacak piros tojással fogadják, hanem egy kis rummal, meg egy ötezressel, mert férfiembernek az való… Eközben a hölgyek, akiknek nem sikerült erre a napra semmi fontosat szervezniük, hogy ne kelljen otthon ülniük, várják a locsolókat. Azaz nem mind. Egy részük bezárja az ajtót, kikapcsolja a csengőt, kihúzza a telefont, mert nem hajlandó azért fizetni ötezret, hogy valaki összebüdösítse a frissen dauerolt haját, ráadásul még be is rúgassa. Ők a menekülők. De vannak azok, akik hagyománytisztelők, így már két napja mást sem csinálnak, mint tojást főznek, fújnak, festenek, karcolnak, és hasonló műalkotásokat gyártanak a becstelen, pénzéhes férfiaknak. Ők igazán nagy örömmel teszik ezt, de sajnos hozzájuk kevesen jönnek, mert hát ugye nem marad pénze a nagy készülődés után rumra… Persze azért van, aki örül a húsvétnak. A gyerekek. Ők az ideális locsolók, mert általában udvariasak, verset mondanak, és örülnek a piros tojásnak. No persze csak akkor, ha jár mellé egy pohár kóla, és egy kis süti, ráadásul elég nekik egy százas is, mert modern korunkban már ők sem koptatják ingyen a szép cipőjüket, meg a nagy szájukat… Kora délutánra már egyre lassabban forognak az agyak és a nyelvek, a versekben baki van, a gyomrokból pedig árad a tömény alkohol szaga, ami keveredve a silány minőségű kölnik keverékének hajból áradó illatával egyre jobban arra készteti a hölgyeket, hogy hamar megszabaduljanak az áldott locsolóktól, s megfogadják, hogy jövőre ők is a menekülők népes kasztjába fognak tartozni. Szintén kora délutánra a gyerekek szája, keze tiszta csoki, a szép új ruha pedig foltos, aminek otthon – a locsolóktól lefáradt – anya kimondottan örülni fog, miként annak is, mikor férje hazatántorog valamikor este felé, mert ugye a kocsmárosnét is meg kell öntözni… Este hirtelen megnő a város vízfogyasztása, mert ez az a nap, amikor szinte minden nő biztosan hajat mos, aztán mikor együtt a család, akkor este a TV előtt elfogyasztják megmaradt – fáradtsággal festett – tojásokat, mert vacsorára már nem maradt pénz. Az asszony elosztogatta, a férj elitta, a gyerektől meg nem illik elvenni… No de ne panaszkodjunk, hiszen a húsvét az hagyomány, s mint ilyennek örülnünk kell, s tíz körömmel ragaszkodni a fennmaradásához. Én személy szerint – pasi létemre – ragaszkodom a húsvéthoz, hiszen, ha ügyes vagyok, akkor kb. kilencven forintból egésznap ehetek, ihatok, és még több ezret is kereshetek. A húsvét a legnagyobb business a világon… A hölgyek meg ne szomorkodjanak. Vegyenek jó erős sampont, és ne fáradjanak a tojásfestéssel, mert úgyis a nyakukon marad. Örüljenek, hogy van locsolójuk, mert így a mondás szerint nem hervadnak el, és ha lehet ne a legszebb ruhát adják a gyerekre, mert úgyis összekeni… Kellemes Húsvéti Ünnepeket! 2004. április 8.


Utoljára változtatva 04-08-2004 @ 09:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bla
(Ideje: 04-13-2004 @ 06:13 am)

Comment: Te sem lehetsz már ennyire kiábrábdult!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds