[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 352
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 352


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Éjjeli menedékhely
Ideje:: 09-02-2006 @ 03:46 am

Elmúlt éjjel 2 óra, amikor elindultam hozzád. Nem tudom mi vezérelt, azt sem tudom, merre vezetett az út, de odaértem az új házadhoz. Egy kis dombon állt, tágas, fákkal teli kertben. Kicsit távolabb ott állt a régi kis autód... (pedig tudom, hogy eladtad...)

- Szia. – a világ legtermészetesebb dolga volt, hogy megérkeztem hozzád, úgy tűnt: már vártál.

Talán köszönni is elfelejtettem:
- Még megvan az autód? – mintha évek óta nem látott baráttól kérdeznék valamit.

- Nézd, ott van! – mutattál ki az ablakon. És a kocsi pontosan a ház zöld, vasrácsos kerítése előtt állt.

Hmmm. Furcsák ezek az ablakok, teljesen olyanok, mint a régi kis parasztházban.
- Ez Az a ház, nézz körül jobban! – feleltél, a ki nem mondott gondolatokra.

És valóban a szoba, az ágy, a szekrények, a virágok, minden szépen felvette annak formáját, és… melegséget árasztott. Kinéztem a másik ablakon is, de az az autót ismét távolabb, hátrébb mutatta, míg a redőnyös ablakból a kapu előtt állt. Próbáltam nem törődni vele.

- Látod a folyosók véres kockaköveit? – kérdezted. Hirtelen, valahogy mégsem váratlanul.

- Látom. – és kissé féltem, de rajtad látszott, hogy nincs benned félelem!

- A gonoszság káprázatai.

- Igen. Minél közelebb lépünk az Út-hoz, a saját folyosónkon, annál közelebb kerül a gonosz. Annak az erői is munkálkodnak.

„És az erejüket az emberek félelméből merítik. Csak azt tudják elérni, aki fél. Megrémítenek, tiszta, élő vérrel áztatják el útjainkat, mert a kicsordult vér a halál egyik jelképe, s mitől is félnénk jobban, mi halandók, mint a haláltól. Hát ezzel tartanak sakkban. Így szipolyoznak maguknak energiát, ha hagyjuk.” – nem lehet kiszűrni, hogy ezt melyikünk mondja, inkább olyan mintha egyszerre gondolnánk.

- Azért olyan ez, mintha az ember egy horror-filmet nézne, félelmében maga is farkasemberré válik, és együtt ordít a farkasokkal, akik nem látják emberi mivoltát, még emberi testében sem, csak ő maga látja önmagában az embert és azt a vadságot, amely nem hagyja, hogy ember maradjon. – mondatja velem valami onnan bentről, és látom a fekete farkasokat üvölteni.
Hidd el, nem túl jó érzés látni saját magadat, amint farkasemberré változik, amikor tudod, hogy nem vagy az. Amikor a düh, az indulat vagy a félelem átveszi az irányítást, pedig nem én vagyok egyik sem. A legtöbben csak „tétlenül” üvöltünk ilyenkor, pedig tudnánk tenni ellene.
"Akkor miért engedünk nekik?"

- Mert nincs meg a tiszta látás...

És itt, most együtt jobban érezzük az Erőt...
- Ezért sem mindegy, hogy egyedül lépsz-e az Út-ra, vagy többen. A kettő ilyenkor több mint az egy. Ketten erősebbek vagyunk. A három meg a kettőnél is erősebb. S minél többen szentelik magukat e csodás új életnek, annál erősebb a hatása - és ez ott rezeg mindenhol, és sokan meríthetnek belőle új erőt -, s ennél fogva még inkább keservesen kapaszkodik körmeivel a gonoszság abba, akibe még lehet. Gondolatainkkal betöltjük a mindenséget. De mi már – talán épp ezért - döntöttünk: az új életnek szenteltük lelkünket, még ha száz százalékig ez nem is látható a mindennapokban, mert még nem győztük le teljesen azt a félelmet. De elkezdtük és nincs visszaút, akkor sem, ha vérrel riogatnak, ha halállal, hiszen az így vagy úgy, de eljön.

- Adhatunk egymásnak egy kis erőt, ami előcsalogatja a bátorságot. Bárki adhat bárkinek. A félelemre is szükség van, egy ideig… Az is motivál, egy ideig… De aztán… Igazán élj, ne félj! Már nincs szükséged rá. Csak a szeretetre, az áramoljon a szívedbe, s azt sugározza szét a szíved! Akkor láthatsz is...

Neked mindjárt menned kell dolgozni. Kikísértél. Még adtál valami ajándékot, de nem tudom, mi van a kis dobozban. Gyorsan hazaértem. Gyújtottam egy gyertyát és egy füstölőt. Meg kellene nézni, mennyi is lehet az idő… és felébredtem… és megnéztem az órát: 4 óra 20 perc. … És megcsörrent a telefon. Innen ismerős neked is… Te voltál a vonal túloldalán…

/ Hezekiah, 2005. (írói vénák nélkül, ahogy láttam és hallottam...) /



Utoljára változtatva 09-02-2006 @ 04:42 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 09-02-2006 @ 05:41 am)

Comment: Tetszett a prózád!!! Különösen ez:"És az erejüket az emberek félelméből merítik. Csak azt tudják elérni, aki fél." Igaz gondolatok, remekül leírva! Gratula: Zsuzsi


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 09-02-2006 @ 08:21 am)

Comment: Kedves Hezekiah! Érdekes ez a prózád. Álom és valós filozofikus gondolatok, "ébrenálmok" (saját szóalkotás). Elgondolkodtató. Igazságod vagyon abban, amit a gonoszról, a félelemről, az egymásbakapaszkodás és a szeretet erejéről írsz. A szeretet ereje valóban hatalmas, de bizonyos értelemben szükség van a félelemre is...itt. Félelem nélküli világ...majd csak akkor, odaát....


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 09-02-2006 @ 09:55 am)

Comment: Kedves Hezekiah:)) Sokszor gondolom azt, hogy a keresztény hit a tanítványok és a szemtanuk tapasztalati mintájára épül. A káprázatra, de tudom, hogy mögötte valami sokkal mélyebb igazság van, amit nem jelekben-szavakban: szívben hívódtak elő. Ez az, amit egyetlen szemtanú sem képes aktíválni, ez az a részegység, ami miatt hittek. Látták az Embert. Fontos a Hegyi Beszéd, de a bukott angyalok is a szeretetről prédikálnak...talán csak megfogni kellene, kezünkbe venni egyetlen egy katicabogarat úgy, hogy abból hitünk szeretete áramoljon szét és ne a szavak. A szeretetet mindenáron az emberek elé feszíteni, mint egy lobogót olyan értelmetlen erőszak, mint az ellenkezője. Az Út átöleli a nyitott szívvel érkezőt, ha párban-csoportban jön, ha egyénileg. Élni kell, személyes életünkbe belevarázsolni azt az apró csodát....a hozzánk legközelebbit átölelni és rend lesz a horizonton túl is. Írásod tetszett azért....nanáhogyan:))


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-02-2006 @ 02:13 pm)

Comment: Kedves Zsuzsi! :) Örömmel olvastam hozzászólásod és köszönöm.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-02-2006 @ 02:16 pm)

Comment: Kedves Gabiga! :) Köszönöm jelenléted és hozzászólásodat. Az "ébrenálmok" is ismerősek, így született a Jawhar c. versem is, ezt a kis prózát pedig egy "éber-álomból", valóban álomból emeltem át. Mégegyszer köszönöm megtisztelő figyelmed, szép napot kívánva: Hezekiah.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-02-2006 @ 02:30 pm)

Comment: Kedves Persecuted :) Köszönöm jelenléted és talán szerény prózámnál is nagyobb erővel bíró hozzászólásodat... Bár nem akarom én a szeretetet az ember elé feszíteni, inkább "belé"-"felé", mert anélkül talán nem is ember... És igen az Út mindig az egyént, az individuumot öleli magához, csak szereti, ha univerzilássá válik ez az ölelés a több-ben, a Teremtés Gyermekeiben... Persze lehet, hogy magam is egy bukott angyal vagyok s minden írásommal, gondolatommal, érzésemmel csak vezeklek (jól vagy rosszul), hogy egyszer újra magához emeljen a Mindenség Gyökere... Újbóli köszönettel, szép napot kívánva: Hezekiah.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-02-2006 @ 09:20 pm)

Comment: Nagyon jó a prózád. Érdekes dolgok az álmok. Sokminden lejátszódik, és azt hisszük, hogy megtörtént, aztán meg amikor megtörténik hirtelen ismerős lesz valahonnan. Személy szerint túl sok dolgot megálmodok, nagyon hiszek benne, eddig még mindig bejött. gaby


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-03-2006 @ 02:42 am)

Comment: Kedves Gaby! :)) Először is köszönöm ittjártad és jóleső szavaid. ... Valóban az álom is Való, olykor talán valóbb, mint ébrenlétünk, persze, hogy hinni kell benne... Áldott, szép napokat kívánva: Hezekiah.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds