[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 346
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 346


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Best of Mafi - 4
Ideje:: 09-27-2006 @ 09:02 am

Mafimondások


A nemi eltespedés okai:

1. Mono Tónin alapuló elgépiesedés.
2. Vágycsökkentő büfi-sör.
3. Szexencsúz.


Szóértelmezések:

Harmónia - tangótépés esetén a szájból feltörő ammónia-származék.

Béke - a vasalt béka utcai változata.

Közlekedőedény - csúcsforgalomra specializált, tántorgó alkoholkivonat.


A kés élessége fordítottan arányos a kéztől való távolsággal.

Az elméleti szakember gyakorlatilag semmihez sem ért.

Két egyenes között a legrövidebb út a hasmánt.

-Holnaptól új életet kezdek! - szólt a tiszavirág.

Ember embernek embere.

Lelki viharban sose légy a közvetítő közeg.

Ébreszteni csak pontosan, szépen, ahogy a bika megy a réten.

A tett halála az okostojáson ülő tyúk.

A lónak négy lába van, mégis megesik.

Indokolt esetben bármit meg tudok indokolni.



Mafi - Moz(o)g-a-lom

Hegyek között, völgyek között
Zaklatott a vonat:
Tökrészeg a masiniszta,
Jobbra-balra tolat.

Puffancs néni hány a szélbe,
Állj közénk vagy állj elébe!

Hegyek között, völgyek között
Kisiklik a vonat
Káromkod a masiniszta
Nem keveset; sokat.

Kígyóméreg lett a bére:
Vodkásüveg tört most félbe!

Hegyek között, völgyek között
Nem jár már a vonat
Giliszta a masiniszta:
A molett meg mulat(t)!




Ampli Tudor és a világszép Csámpika I. rész


Élt egyszer, hol nem volt, az Üvegszemen is túl, szóval jó messze, egy kicsíny család. Ez a család olyan szegény volt, hogy még az éhkoppot is a szomszédtól kérték kölcsön.
Ha nagyritkán benzin került az Audiba, volt nagy öröm, kirándulás Hévízre, Rómába és más elmaradott vidékekre, persze arra nem futotta, hogy mindannyian menjenek.

Nyaranta nem is tudtak egy helyre menni üdülni, mint ezt a családfő, Ampli Stampedli, a helybéli legnagyobb italmérés gazdája, szépen elmagyarázta a büdös kölyköknek. Így tehát ment, ki merre látott; a gyerekek a Nagyihoz, Ampli úr a Kanári szigetekre, Ampliné pedig a munkahelyére.

Ampli úr nagy gondot fordított a gyermekek nevelésére, így a kis Tudor már zsenge korában megismerkedett a környék nevezetességeivel, népszokásaival vagyis a kocsmákkal és a pálinkafőzéssel.

Édesanyja szomorúszemű, karcsú asszony volt, aki sokat sóhajtozott. Hiába dolgozott inaszakadtáig, érezte, hogy kudarcot vall, és nem képes fönntartani a családot, etetni, ruházni őket. Egy borús, hideg novemberi reggelen nem bírta tovább, és véget vetett az életének.

Kezdett egy másikat, és most az új férje boltjában boldogan ordítozik az eladókkal.

Ampli úr nehezen viselte a csapást, hogy szeretett, bár alig ismert felesége nincs többé. Bánatában úgy leittasodott, hogy még a szomszéd Rezső bácsi is kalapot emelt előtte, pedig az öreg látott és ivott már az életben egyet és mást.

Így került Ampli Tudorka az árvaházba.

Csöndes, szerény, jóravaló gyermek volt, már 10 éves is elmúlt, de nem kártyázott, nem kábítózott, még csak macskát sem nyúzott. Tanárai, nevelői szerették, kicsit nehézfejű, de igyekvő ifjúnak ismerték.

Eseménytelen évek következtek.

Ampli Tudorka széltében-hosszábban növekedett, tanult, sétált a parkban, és egyszer, bár kissé zárkózott természetű volt, majdnem elment az osztályával fagyizni.

Mikor 18 éves lett, a csomagjával együtt kirakták az utcára, hogy most már máshol tanulja tovább, milyen is az élet.

Kapott egy címet, ahol munkára jelentkezhetett.

Föl is vették, mert a jó esztergályosra mindig szükség van.
Meg a rosszra is, de ezt akkor még nem tudták, és különben is; Tudor áldott jó természetével mindig ellensúlyozni tudta, hogy kissé szellemi hagyatékos.
Albérletben lakott.
Az idős házinéni hetente néhányszor megerőszakolta, mert áldozatkész asszonyság volt, és kézbe akarta venni a mafla, de jókötésű fiú nevelését.
Ampli Tudor 20 éves korában ment először moziba, mégpedig a házinéni kedves, ám döbbenetesen foghijjas leányával. A szokatlan élménytől Tudornak tátva maradt a szája. A leány, kinek neve volt D. Enese, megpróbálta kihasználni a helyzetet, de Tudor ellenállt, így a lány csak hoppot nyelt.


Utoljára változtatva 09-27-2006 @ 09:05 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: prayer
(Ideje: 09-27-2006 @ 09:27 am)

Comment: Kedves Laci! Nem tudom, honnan akasztod le ezt a sok hülyeséget, de valami bámulatosan jó! És még jobb, hogy hallhattam saját előadásodban! Az aforizmák meg tökéletesek!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-27-2006 @ 09:42 am)

Comment: Kedves Zoli, elárulom a titkot! Vasszögeket kell vacsorázni, és egy diktafont kell a fülbe dugni éjszakára, hogy fölvegye a rémálmokat. Mégjobb, ha egy szempilla-spirált ecetes teában, közepes lángon megprítasz, utána falhoz vágod. Szinte biztos, hogy mafiságok sülnek ki belőle. :D


Hozzászóló: 102
(Ideje: 09-27-2006 @ 10:05 am)

Comment: A "Ember embernek embere." továbbra is MINDENEK felett. Mafi rulez! No, de holnapután... Százkettes


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 09-27-2006 @ 04:51 pm)

Comment: Nagyon jóóóóó, remek írások! Nekem főleg a versike tetszik piszokul.:))) Fel is olvasom a kisunokámnak, biztos neki is fog tetszeni!:)))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 09-27-2006 @ 08:01 pm)

Comment: Sírok a röhögéstől, el kellett olvasnom még vagy háromszor! Annyira jók lettek. Pusszancs!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 09-28-2006 @ 06:37 pm)

Comment: Kommentár nélkül csak egy nagy vigyort küldök. (Alant megremegett a köldök.) :-)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 09-28-2006 @ 07:28 pm)

Comment: Igaz, hogy egyszer összeírtam a szereplőidet, meg a mafimondásokat is olvasgattam hébe-hóba, azért tényleg jó, hogy ilyen válogatásokban újrafelteszed őket, már csak azért is, hogy speciel én biztosan elolvasssam még egyszer, és rájöjjek, hogy minden korábbiban van valami új, vagy minden ismertben van valami ismeretlen és hogy olyan hsz-eket írjál, mint ez a mostani. :))) Te, ez az ecetes tea meg nem is vicc, tudtad? Borzalmas lehet, egyszer láttam valakit, aki itta, de a szempillaspirál, mint alkatrész tutira hiányzott belőle, nem is lesz híres Mafi író belőle. :)


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 09-28-2006 @ 10:38 pm)

Comment: Szia Laci! Nagyon jóóóóóóóóóó! "Mafimondások" Mafi mozgalom - még énekeltem is...hja még emlékszem ám....Remek, vidámságok. Szeretettel: Éva


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds