[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 344
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 344


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Világszép Csámpika 5
Ideje:: 10-20-2006 @ 11:53 am

Világszép Csámpika visszatér V. - Mafimesék light


A közjáték közben a Ormót Lajos és Dömp Ernő örök barátságot fogadtak - ha nem is egymásnak.
Hiába, a hagymás bundapálinka nem tréfadolog. Hát még ha elfogy!

Csámpika már hosszabb ideje döfködte szeme fullánkjával a kapitányt, de nem tudta kiszúrni.
Vastag volt a bőre, mint a ganajtúró bogáré.
A 40. lépésnél tartottak, és csak nem esett el egyik bástya sem.

Lajos szomorúan rázta a pálinkásüveget.
-Hol a fenében kapott ez léket?- dünnyögte.
Dömp Ernő lecsücsült egy kis dombra.
-Mondd csak Ernő, mióta is vagy te remete?
-Már majdnem egy hete.
-És mit eszel?
-Párszáz méterre van egy lebuj, onnan hordom ételhordóban. Egész jó disznókrokettet csinálnak, vesemártással. Azt hiszem, Birka-Pagoda a neve.

Ormót Lajos nagyot nézett. Bár kicsit nem is tudott. Ahhoz minimum két diploma kell.
-Ernő! Hát milyen remete vagy te???
-Nyári. -vont vállat a bennszülött.

A kies erdő közepén idilli képet láthat szemünk 5.5 megapixeles kamerája.
Apró, romantikusan ronda kalyiba, melyben Világszép Csámpika szkanderezik szellemileg az egyre rejtélyesebb kapitánnyal, mellettük két hatalmas termetű izléses kék-zöld foltokkal tarkított, deli fiatalember.
Szohásztana Ubrakintekutusrombalneki, a veréb, egy közeli ágról trillázott giccsesen.

De az idill nem tart sokáig, ha Mafi írja forgatókönyvet!

A rét egyik sarkán, két jámborfa mellett föltűnik Holló Dri, testhezálló, fekete ruhában, izgató aurája betölti a mezőt, mint Moszkvát a hó.
A tér másik sarkán FataMari lép elő, hóna alá csapva a 13 kilós angyalszárnyat, szemében pásztortüzek égnek.
És a túloldalon egy komor csapat settenkedik, élén Ró-ka-por, ipari és mezőgazdasági kém.
Mögötte a az ördögök nagy létszámban, elöl Poli Eszter, a kezében baseball ütővel.
A tisztásra érve a kém oly hirtelen torpant meg, hogy megállt a fejében az ütő.

Folyt. köv.


Utoljára változtatva 10-20-2006 @ 01:06 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-20-2006 @ 11:58 am)

Comment: Miért nem vagy Te híres humorista? A fene essen bele...a világba! Szenzációsak "csámpikáid"!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 10-20-2006 @ 12:16 pm)

Comment: Jajjj Erika, most kvázi atomhasadt a tudatom! Mafi az egyik felem, barátom, de olyan ez a knédli, hogy ki mikor hol nem tudja, meddig ér a humor, és honnantól vacog az ol-vasó, mert sajnos nem érti. Ahogy egy többszörösen klasszikus illetékes mondá: rétegműfaj. És nem mindeki réteg. Így hát marad Mafi a maga icinykepicinyke körében, és ott vidít, mint korpa közt a kikelet. Kelt mint máskor: Mafi Műek sk.


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 10-20-2006 @ 12:34 pm)

Comment: Remekek ezek a Mafiművek, jöhet a többi is!!!:))) Nagyon megy neked a humoros írás, sűrűbben kellene ilyen műveket publikálnod Laci!:))) Zsuzsi


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 10-20-2006 @ 12:59 pm)

Comment: Hurrá! Fata Mari meg Holló Dri színre lép! Lesz aztán nemulass annak a komor settenkedő csapatnak, le fogjuk karatéjozni őket!!!! :-)))) Vagy ne mondjam el előre a sztorit???


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 10-20-2006 @ 02:16 pm)

Comment: Erre kell nekem haza jönnöm? (Igen!!!) Mondjuk jöhettem volna kerülővel is, de mi szél hozott. Ó, Drim, te fogsz karatéjozni szerintem, barátném, én meg egyik hónom alatt a szárnyakkal, másik kezemben az egyik jámborfával mutatom majd, merre, meg hova. Legyen az első, aki megtalálja, hol van az a két kém "a" betű, amit Mafi szem elé rejtett a mesében. ;) Azok a kis hosszú nevű verébszárnyak! Elférne még itt vagy kettől :)) Jól van, lerakom a tollakat, írjon, akinek inge van, de olyan jó körbeszaladni a helyet, Mafikám, egyszerűen imádom! :) Ki érti ezt?


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 10-20-2006 @ 07:12 pm)

Comment: Ha könnyesre röhögöm magam, be-bepisilek olvasás közben, és fel felolvasok belőle jóanyámnak,az azt jelenti hogy a réteghez tartozom? Boldoggá tesz a tudat, így annyit a végére; MÉÉÉÉG!:)


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 10-20-2006 @ 09:58 pm)

Comment: Ezért imádom a kabaré csütörtököt a Petőfi rádióban, mikor dolgozok. Kár, hogy ott nem vagy hallható!


Hozzászóló: emericus
(Ideje: 10-21-2006 @ 08:51 am)

Comment: Szenzációs, de inkább nem próbálkozom jelzőkkel. Azt, ami igazán jó, nem szabad elemezni. Azt csak élvezni lehet. Egyszerűen elszáll minden rossz gondolatom a mű olvasása közben.


Hozzászóló: samway
(Ideje: 10-21-2006 @ 07:23 pm)

Comment: Nyitott szemmel követem Csámpika karierjét-:)))) grat Laci-:)))))))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 10-21-2006 @ 08:13 pm)

Comment: Fogadjunk, hogy azt az Ubraizé verébnevet először összedaráltad, aztán ez jött ki a kolbásztöltőn! ;) Különben nagyon vihogtam itten magamba! :)))


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 10-21-2006 @ 11:56 pm)

Comment: Fantasztikus vagy! Zsuzsi


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 10-22-2006 @ 08:05 am)

Comment: Harmatiziglen MCvagyok hatolva, hogy milyen sokan begyűltek ide Mafi Műveket kenegetni, mert jó az Isten, de hol áld? De felvitte a marsi egér dolgát!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds