[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 346
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 347

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

"Plafonmonológok" (2)
Ideje:: 02-05-2007 @ 09:43 am

Hanna, 38 éves, frigid
Gyerekek: 2

Istenem, már megint. Szombat este, úgyhogy a szokásos műsor. Dévaj pillantások, taperálás, fél óra nyali-fali aztán jöhet a síkosító és hadd menjen a reszelés. Nézd Viktor, én igazán értékelem a fáradozásodat. Csak néha olyan idegesítő, amikor öt percenként megállsz, és megkérded, hogy: Neked jó, drágám? Vagy: Így élvezed? Pfffff. Most erre mit mondjak? Miért törjem le a lelkesedésedet? Régebben olyan, de olyan műorgazmusokat produkáltam, hogy szerintem még jobban sikerültek, mint az igazi. De már belefáradtam. Komolyan mondom, ilyen színészi teljesítményért Kovi azonnal szerződtetne. Azok a csajok ugyanezt csinálják, jobban ők se élvezik, de legalább pénzt is kapnak érte. Hmmm. Te nem is tudod, milyen mulatságos látványt nyújtasz, ahogy itt izzadsz rajtam. És olyanokat grimaszolsz közben… Fintorogsz, mint úrinő a nyilvános klozetban. Aztán amikor végre végzel, úgy bújsz hozzám, mint a dicséretre vágyó kutya. Hát persze, drágám, nekem is jó volt… végül a szándék a lényeg. És én tényleg értékelem.

Rita, 40 éves, férje tantra-szex tanfolyamot végzett
Gyerekek: 1

Micsoda kuriózum! Gyertyák mindenhol, virágok, selyempárnák mindenfele… Behalok. De amikor rám aggattad ezeket a muszlim-függönyöket, és kézen fogva bevezettél az ágyhoz mint istennődet, hogy belekezdjünk a "szent szexbe", hát inkább úgy éreztem magam, mint valami áldozati állat. Főleg, amikor körbeszórtál valami édeskés fűszerrel. De azért ez a hosszú nyalakodás nem volt rossz… ó, igen, ez is nagyon jó…hmmm… miket tanultál. Csak ne vágnál ilyen emelkedetten áhítatos fejet közben, mert mindjárt elröhögöm magam… Jaj, mi ez??? Méz…remélem, nem az új szaténágyneműn fekszünk… Uhhh, te tényleg fejlődtél valamit valamit…Ahhh…óóó… Nem is volt olyan rossz. Egészen nagy fejlődés volt ez az ötperces szintidő az eddigi másfélhez képest. De most legalább te is tudatában leszel, milyen egy órás várakozás és készülődés, rózsaszirom-szórás után felülni két percnyi menetre a körhintára…

Enikő, 40 éves, a taoista filozófia és szex lelkes híve, igazi hedonista
Gyerekek: 2, mindkettő épp a nagymamánál

Óóóóóóó... ahhhh… igen, igen, igen… hmmm… még…még…még, ezazezazezazeaz! Ó, gyere mélyebbre…még…igen… ahhhh… ahhhhh. Gyere vadállat, falj fel…morzsolj darabokra….a tiéd vagyok…ó igen, a tiéd… Tégy magadévá, ahogy még soha… óóóó… isten vagy… szexisten… uh, uh, uh, uh… most hátulról…ah, oh, ahhhh… nem érdekel az ablak, hadd irigykedjen a vén sárkány…hmmm gyere, gyere még… most lassan, finoman…így, így…most ne kímélj, add meg ami jár!!! Gyeregyeregyere… áááá… áááá… oh..oh...ooh, igeeeeeeeen... gyere mesterlövészem, ereszd belém a táradat!!!! Moooooooost!

Betty, 24 éves, luxus call-girl
Gyerekek: 1 (munkahelyi baleset)

Szóval gumi fel, műsor in….dul! Na, ennek is olyan kicsi, hogy azt se érzem, benn van –e. Biztos, mert nagyon liheg. De azért a szövegre persze figyelünk: „Ó, hát ezt hogyan csinálod? Előtted még soha senki…nem tudott így. Hol tanultad ezt? Született tehetség vagy.” Blablabla. Különben meg nem csodálom, ha a nejed inkább a vibrátort választja. Te szegény. A multicégednél talán te vagy a nagykutya, de az ágyban… max. csivava. De hát nem juthat mindenkinek akkora… kellenek a kontrasztok is, hogy mi, nők értékelni tudjuk a nagyobbakat. Auuu, te barom. Akkorákat markolsz a melleibe, majd letéped őket, azt hiszed ez annyira szenvedélyes? Csak finoman, érzéssel, ha már mindenáron taperálni akarsz. Uppsz, már vége is. Némi műájulást és lelkesedést még kicsiholok, mára úgyis már csak ő volt. Milyen igaz alföldi nagyapám mondása: Kefélni azt minden paraszt tud, szeretkezni meg csak nagyon kevesen… bár hozzám úgyis legtöbben csak az előbbiért jönnek.

Niki, 30 éves, férje nőgyógyász
Gyerekek: készülőben

Mmmmm, ez az baby, te aztán érted a dolgod. De... vajon szépnek talál ott lenn? Nem túl…nagy a dombocskám? Ó, a fenébe, annyi nőt lát minden nap. Biztos vannak szebbek is, mint az enyém. De jó neki. Nem lenne rossz egy olyan munka, ahol egész nap fütyiket nézegethetnék. Vannak vajon női urológusok? Mindegy… És vajon elég feszes vagyok ott belül? Azt is érezni lehet tapintásnál…Bár még nem szültem, biztos nem vagyok már olyan, mint egy tizenhat éves csitri. Úgy tudom, végeznek már feszesítő műtétet. Múltkor megpedzegettem a témát… hogy tetszik e puncim…erre mit mondott? Úgy jó, ahogy van. Köszönöm szépen. Egy nőnek ez nem elég. Ez olyan mintha azt mondaná: nincs más, hát ezzel is beérem. Mennyire más, ha azt mondaná: szép, finom, illatos, imádom vagy mittomén… De úgysem mondja, neki ez  tömegcikk…És ha most végez és közli, hogy: „Mindent rendben találtam, asszonyom” – hát kitekerem a nyakát.   

Ida, 45 éves, prűd, bigott katolikus
Gyerekek: 3

Hát, ez is egy kötelesség. Csak ne lennél ilyen durva, Gyurikám. Azt hiszed, mennél jobban löködsz, nekem annál jobb? Gyerekek már megvannak, most minek erőltessük ennyire? Nem, szó sem lehet róla, hogy felkapcsold a lámpát. Mit csinálsz, hova emeled a lábaimat? Engeded el rögtön? Micsoda gondolat ez, hogy én égnek álló lábakkal…? Szegény anyám forogna a sírjában ha ezt látná. Azt mit gondolsz, hogyan gyónom meg a papnak? Még hogy hátulról? Mit képzelsz te? Tisztes feleséged vagyok, nem egy kutya. Hogy nem szégyelled a pofád ilyet kérni tőlem! Merthogy a szomszéd Pankáék úgy csinálják? Mit érdekel az engem? A tisztes módon, úgy lehet, hát ellenkeztem én valaha?
Habár ha téged elkap a kangörcs, úgyis hiába tenném...



Utoljára változtatva 02-05-2007 @ 10:08 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-05-2007 @ 10:00 am)

Comment: Szia Dio! Úgy látom, hogy tanulmányoztad a barátnők lelkivilágát. Jó hogy a másik oldalunkat is megmutatod . Jön a harmadik "orgia" is?


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-05-2007 @ 11:05 am)

Comment: Nem tudom, Eroica. Kellenének új karakterek. Akik másra gondolnak közbe. Ötlet? :) Dio


Hozzászóló: 102
(Ideje: 02-05-2007 @ 11:30 am)

Comment: igen figyelemreméltó sorozat. kíváncsi vagyok, meddig bírod? :) az elsö is tetszett, ebböl az utolsót találtam különösen jónak. virtuális üdvözlet, százkettes


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-05-2007 @ 12:51 pm)

Comment: Heló Dio! Nem lankadsz... :) Lassan jöhetnének a perverziók is! (Csak úgy mondtam...:)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-05-2007 @ 01:04 pm)

Comment: :DDDDDD Pirom, kérem hozzá a karaktereket és megcsinálom. Az első két vastagon szedett sorra gondoltam... :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 02-05-2007 @ 01:17 pm)

Comment: Ez naggggyon jó. Várom a harmadikat.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-05-2007 @ 01:27 pm)

Comment: Uhh..uhhh.. fiúk-lányok, ha újat akartok és nem lerágott csontot, az tényleg már valami extra-perverz lesz... :D Dio


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-05-2007 @ 05:16 pm)

Comment: :DD Jókat derültem megint :D


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 02-05-2007 @ 05:31 pm)

Comment: Remekül szórakoztam az írásodon Diokám!!:)) Puszizsuzsi


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 02-05-2007 @ 07:04 pm)

Comment: Jól írsz! A szitu elég tömény, így egymás után... El is ment tőle a kedvem... És ha a legtöbb nőnek ennyire terhére van... Üdv.: Péter


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 02-05-2007 @ 08:48 pm)

Comment: Ismét jót mulattam. Remekül írsz. :)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-06-2007 @ 11:15 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek, szerintem is elég tömény a szitu...ezért nem szeretnék 3. részt... Kisssp, csak az a baj ezzel, hogy nem tudom bemutatni a nőt, aki élvezi, az ugyanis nem monologizál... hanem nyög.. :D Pussz, Dio


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-06-2007 @ 12:54 pm)

Comment: És a legtöbb nő élvezi... a műorgazmus is a múlté. Az én szavaimmal élve: hagyjuk futni a férfit még mielőtt nekünk is jó lenne? Még mit nem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 02-06-2007 @ 01:43 pm)

Comment: Jaj, már megint jót mulattam.../S ha valaki lesz alattam? :)... Új karakter: női fegyház,/No meg talán még az egyház...:)


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 02-06-2007 @ 01:46 pm)

Comment: Vagy itt van egy konkrétabb: egyedülálló anyuka próbálkozása, 2 gyermek mellett... persze csak, ha szeretnéd! ;)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-06-2007 @ 03:48 pm)

Comment: Ovobacsi, ez aaaaaaaz! Köszi az ötletet... teljesen igazad van, megnézem otthon a szerepjátékkártyáimat!! Börtönőrös van, de papos nincs :D Isteni ötlet! Dio


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds