[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 331
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 331


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Öt perc Fruzsina életéből
Ideje:: 02-23-2007 @ 08:59 am

Mikor Fruzsina belépett a kávéház ajtaján, még nem sejtette, hogy a következő öt percben körülötte fog forogni a világ.
- Egyszerűen nem hiszem el! Nem hiszem el, hogy ez velem megtörténhetett! -hadarta zavartan és szégyenlősen a szája elé tette a kezét.
A barátnői, Zsófi és Nelli mosolyogva hallgatták, igyekeztek nem gondolni semmire, elvégre most csak Fruzsi számít, ők egészen jelentéktelenek ebben a pillanatban: nekik csak az áhítatos mosolygás jutott.
- Tudtam, hogy ott lesz! Tudtam! Vagyis nem tudtam, csak így utólag tudom, hogy tudtam. Mégis, annyira féltem, hogy nem jön el! Ha már az előző koncerten nem kérte el a számomat, akkor csakis itt találkozhattunk! Jaj, lányok! Ha csak ennyi volt az egész, én akkor is olyan boldog vagyok!
- Hát, persze! Ha csak ennyi volt az egész, már akkor is, messze neked a legjobb -vetette közbe Zsófi,mire Nelli egyetértően bólintott, ahogy az, az ilyen pillanatokban teljesen jelentéktelen figuráktól elvárható.
- És akkor, pont mikor azt kezdték énekelni, hogy "egy rajzfilmben élek együtt veled", ott termett a semmiből Milán, letérdepelt elém, és azt mondta: "Bocsáss meg! Kérlek bocsáss meg, amiért a múltkor nem kértem el a telefonszámodat!" Úristen! Úristen! Én olyan boldog vagyok!
Fruzsi a telefonjára pillantott.
- Az sem baj, ha nem hív fel! Tényleg! Az egész olyan... Olyan...
- ...hihetetlen! -fejezte be a mondatot Nelli, látva, hogy Fruzsi elakadt.

És akkor... éppen akkor, mikor valahol messze K. Vera 27 éves, férjezett, az első gyerekével már órák óta vajúdott és elgyötörten szorította meg férje kezét...
mikor valahol, a világ másik felén Honeyhand Joe épp zsebrevágta a kabátból kiemelt tárcát...
mikor a közeli háztömbben az orvos közölte K. Károly feleségével, hogy már csak napjai vannak Karcsi bácsinak...
mikor Gergő, akit Fruzsi elhagyott épp a negyedik pohárral töltött magának a vodkásüvegből...
szóval akkor, amikor a világon minden ment a maga útján: megszólalt Fruzsi telefonja.

- Basszus! Ez ő! Ez ő! Úristen! Úriten! Ez ő!
Zsófi és Nelli szó nélkül figyelték, hogy Fruzsi összegörnyed a gyönyörűségtől, kezét a hasára teszi, majd könnyed léptekkel kilibben a kávéház elé. A pincérnő, éppen fel akarta venni tőlük a rendelést, de ő is hangtalanul állt az asztal mellett és a kávéház előtt repkedő Fruzsit figyelte. A szomszéd asztalnál ülő középkorú pár is letette a kávéscsészéjét, és csatlakoztak a láthatatlanok társaságához. Még a mixeres fiú is a pultra helyezte a kezét és Fruzsit követte a szemével.
Fruzsi pedig csak beszélt, és beszélt, és lóbálta a karját -azt, amelyikkel nem a telefont szorította a füléhez-, nagy köröket írt le vele, és közben úgy mosolygott, hogy teljességgel lehetetlennek látszott, hogy ekkora mosollyal az arcán beszélni is tud egyazon időben, közben fel, alá járkált a kávéházi üvegablak előtt, az ott levők legnagyobb örömére.

A románcból természetesen nem lett semmi. Fruzsi kétségbeesetten kapaszkodott Gergőbe, mikor kiderült, hogy Milánnak ő túl zűrös, és túl eredeti. Gergő boldogan visszafogadta, bár fél évvel később maga is rájött, hogy már sosem lesz Fruzsival ugyanolyan, mint régen.
Azon a bizonyos napon megszületett K. Vera első gyermeke, Bendegúz, Honeyhand Joe pizzát vacsorázott, Karcsi bácsi még utoljára megcsókolta a felesége kezét...
de  a pincérnő, Zsófi, Nelli és a többiek erről mit sem tudnak.
Ők csak azt tudják, hogy igenis, megtörténhet! Megtörténhet, hogy az ember repülni is képes. 
A saját szemükkel látták.



Utoljára változtatva 02-23-2007 @ 09:14 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 02-23-2007 @ 11:58 am)

Comment: merthogy annyira viszonylagos minden! és annyira kegyetlenül jól van ez így. meg ez itt megírva! basszus, az a telefonbeszélgetés a nagy üvegablakok elött. fasza, fasza, fasza! atom. miegymás... jó volt, nagyon! százketteske


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-23-2007 @ 11:59 am)

Comment: Mint egy moziban... Nem szoktam itt prózát olvasni, de most örülök, hogy megtettem.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-23-2007 @ 12:30 pm)

Comment: jó volt ez az ideoda vándorlás a világban! :))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-23-2007 @ 12:44 pm)

Comment: basszus BB! pont ilyen hsz-re vágytam! :) piroman... ne engedd, hogy bedőljek a csábításnak és verseket írjak! csak olvass, és légy amilyen vagy, nekem ez sokat segít:) / Vava:) szédítő, ugye? hiszen ismersz:))) köszönöm, hogy itt hagytad a mosolyodat:)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-23-2007 @ 05:29 pm)

Comment: Szemi, ez zseniális :) És tényleg, tényleg, most, hogy mondod, én is repültem már :)


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 02-23-2007 @ 06:21 pm)

Comment: Jó írás! Röpködtek az eseményekkel a mondatok, a szereplők, az olvasó. Egy villanásnyi élet tele tartalommal, élményekkel. Üdv.: Péter


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-23-2007 @ 06:33 pm)

Comment: Neti! Én csak arra a futásodra emlékszem, amikor rádöbbentél, hogy mögötted a múlt -na, az sem volt semmi! :) / Péter! Köszönöm! :)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 02-23-2007 @ 07:17 pm)

Comment: Valahogy mindig szkeptikus voltam a "repüléssel". Nem mintha nem tudnám, hogy Te mit értesz repülésen, szemillám, mégis nagy örömmel tölt el, hogy lefordítottad nekem: egy óriási mosoly, mikor egy pillanatra kiszakad az ember az időből, mikor minden porcikájával él, és szíve minden hitével hisz. Most már azt is értem, hogy csak pillanatok vannak, és hogy nagyon kell óvni azokat a pillanatokat...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-23-2007 @ 07:28 pm)

Comment: ez egy igazi, léleksimogatós hozzászólás volt, drága Fatám! valami olyasmi, ami miatt azt érzi az ember, hogy nnnna! ezért érdemes írni. :)


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 02-23-2007 @ 08:56 pm)

Comment: Írásod olvasása után igenis be kellett jelentkeznem, hogy ideírhassam meleg szívvel: gratulálok! Nagyszerű volt olvasni!


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 02-23-2007 @ 11:01 pm)

Comment: Zseniális! :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-24-2007 @ 05:42 am)

Comment: most szeretgetve vagyok:))) (Xiam!!! Khama:) köszönöm!)


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 02-24-2007 @ 10:00 am)

Comment: A szárnyak belül vannak. A szemekben csak a szellője hagy nyomot könnyeinkkel... S akkor valaki elrugaszkodik!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-24-2007 @ 11:11 am)

Comment: Szemi jó volt írásoddal szárnyalni. Gyakrabban kellene feltenned prózát. ölellek: gaby


Hozzászóló: meva
(Ideje: 02-24-2007 @ 03:33 pm)

Comment: Ez annyira jó! Ilyet csak az tud írni, aki nagyon ismeri és nagyon szereti ezeket a kedves kis kamaszokat. És érti a "repülésüket". Szeretettel: Éva


Hozzászóló: tigriske
(Ideje: 02-24-2007 @ 04:31 pm)

Comment: Valóban nagyon jó vagy prózában. üdv: tita


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-26-2007 @ 07:33 pm)

Comment: Olyan ritkák ezek a pillanatok... vagy csak mi félünk megélni, befogadni őket? Pedig ez a fajta szárnyalás a legeslegszebb pillanatok egyike... Nagyon-nagyon jó írást olvastam megint Tőled :) Ölellek: Kati


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds