[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 336


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Búcsú a Lila Ködtől
Ideje:: 04-11-2007 @ 09:11 am

Hűvös volt a reggel a tóparton, a Kis Rózsaszín fázósan kucorodott össze.
- Elveszett Pillanatok Birodalma! De szépet álmodtam! -mosolygott magában vidáman, és megpróbált visszaemlékezni az álmára. Jó erősen összeszorította a szemét, nehogy megszökjön akárcsak egy aprócska darabka is belőle, míg össze nem rakja a fejében az egészet. Az álmok már csak ilyenek! Reggel darabokra hullanak, és ha valaki sietve ébred, akkor az egészet elveszítheti. -Hogy is volt? Buborékokban vannak a pillanatok, amiket az emberek eldobnak, mert olyan szépek, hogy már fájnak...
Hirtelen az a szörnyű gyanúja támadt, hogy nem is álmodta az egészet, hanem valójában, látta is, azokat a buborékokat a tó felett repkedni. Óvatosan kinyitotta a szemét.
- Nahát! Tényleg! Igazat álmodtam! -nyújtózott elégedetten. -Itt a tó, és a buborékok csak a sötétben jönnek elő... Már emlékszem, mindenre! A Lila Köd hozott ide. De akkor hol van most a Lila Köd?
Kicsit összeszorult a szíve a gondolattól, hogy a Lila Köd csak úgy szó nélkül otthagyta őt. Pontosan nem tudta volna megmondani miért, de nagyon rossz lett volna, ha a Lila Köd csak úgy eltűnik.
- Hahó! Van itt valaki? -kiáltotta bátortalanul.
- Hahó! Van itt valaki? -visszhangozták a hegyek.
- Jó reggelt, Álomszuszék! -felelt egy vidám hang valahonnan lentről.
- Jó reggelt, Álomszuszék! - visszhangozták a hegyek.
A Kis Rózsaszín végre megpillantotta a Lila Ködöt a víz partján. A Nap sugarai szikrázva verődtek vissza a tó tükréről, nem csoda ha a Kis Rózsaszínt elvakította a reggeli ragyogás. Lelibbent a szikláról, majd félénken megállt a Lila Köd mögött, hogy az ne lássa, milyen zavarban is van.
- Azt hittem álmodtam, hogy itt vagyok. Össze is szorítottam erősen a szememet, nehogy elveszítsem ezt a szép álmot, de mikor kinyitottam, láttam, hogy tényleg ideálmodtam magamat.
A Lila Köd nem szólt semmit, csak hátrafordult és a Kis Rózsaszínre mosolygott. 
A Kis Rózsaszín ettől még nagyobb zavarba jött.
- Azt hiszem, mennem kellene. A Nagy Szürke már biztosan mérges lesz, hogy ilyen sokáig távol maradtam.
- Igen. Nekem is mennem kell! -sóhajtott a Lila Köd.
- Akkor..., én megyek is! -téblábolt esetlenül a Kis Rózsaszín.
- Rendben - rázta meg a fejét elgondolkodva a Lila Köd.
A Kis Rózsaszín attól félt, hogy nem fog tudni felszállni, mert valami olyan nehéz volt ott bent, és csak húzta, húzta lefelé, de aztán nagy levegőt vett, és elindult, hogy visszarepüljön a hegyek felett a városba. Nem szeretett búcsúzkodni, de a hegy tetején eszébe jutott valami, megállt és visszanézett.
- Mikor találkozunk újra? - kérdezte volna, de nem jött ki hang a torkán.
A Lila Köd észrevette a Kis Rózsaszínt, integetni kezdett neki, majd tölcsért formált a kezéből.
- Bízz bennem!
- Bízz bennem! -visszhangozták a hegyek.

- Bízz bennem! Hát, persze! - morgolódott magában a Kis Rózsaszín.- De mikor öltöztessem díszbe a szívemet? Vagy a Lila Köd nem hallott még arról, hogy milyen fontos dolog díszbe öltöztetni a szívet?
A rét most egyáltalán nem volt olyan vidám, mint mikor idefelé jöttek. Mintha a lepkék is szomorúak lennének, csak ültek a virágok szirmain és merengve néztek maguk elé. A fűszálak is bánatosan hajlottak egymáshoz, a szél is megpihent egy fa odvában.
- Becsap a világ!  - nézett szét mérgesen a Kis Rózsaszín.- Velem szomorkodik minden, pedig csak látni nem enged a szívem.
Dacosan összepréselte a száját.
- Tudom! Akkor is tudom, hogy a lepkék vidáman repülnek és a fűszálak is táncot járnak, ha nem figyelek oda. Csak én nem látom, mert nem láthatom...
Megtörölte a szemét.
- Jaj, miért ilyen nehéz tovább élni, ha egy kis boldogság szelidűl a lábunk elé?



Utoljára változtatva 04-11-2007 @ 09:16 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 04-11-2007 @ 09:25 am)

Comment: Hüp-hüp ... :(


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 04-11-2007 @ 10:12 am)

Comment: Szóval..., itt a vége... Tényleg nehéz.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-11-2007 @ 10:16 am)

Comment: örülök, Neti, hogy valamicskét sikerült visszaadnom az élményből, amit a versed olvasása jelentett:) én is hüppögtem / Piro... te nem tudod, hogy a meséknek sosincs vége? mert ha vége is lenne egyszer, abban a pillanatban kezdődik egy újabb mese (Kököjszi és Bobojsza)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 04-11-2007 @ 11:50 am)

Comment: szép realista búcsú! cupp, százketteske


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-11-2007 @ 01:41 pm)

Comment: one o two:) realista búcsúúúú??? az milyen?


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 04-11-2007 @ 02:30 pm)

Comment: Olyan nehéz búcsúzni... (sosem tudtam)... és ami utána marad...


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 04-11-2007 @ 02:31 pm)

Comment: Nagyon szépen megírtad! Tudod te, mit kell reggelizni... :)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 04-11-2007 @ 07:40 pm)

Comment: A Lila ködnek mennie kell. És mégsem megy teljesen el. Figyeld csak a hegyek orma felett....Ugye, ő integet?


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 04-11-2007 @ 09:45 pm)

Comment: Mert ahogy felázik lábnyomunk, vagy elrongyolt függönyünk rég nincs ablakunkon, csak reméljük a múltat is, mint ahogy a jövőt kutatjuk. Minden örömhullám szomorúságot is generál, mert elhiteti velünk a varázslatot... De a csodákból elszállnak a fehér galambok.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-12-2007 @ 10:01 am)

Comment: Ákos:) én pl semmit sem reggelizek... és te? / Nemo:) na, igen! a muszáj nagy úr: ha menni kell, hát menni kell:) / Zoli:) ezt most nem értem! már miért szállnának el a galambok a csodákból?


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds