[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 479
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 480

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A Nagy Szürke és a Rettenetes Kérdés
Ideje:: 04-11-2007 @ 11:13 am

- Csakhogy végre előkerültél! -dörmögött a Nagy Szürke, mikor meglátta a Kis Rózsaszínt a háztetőn gubbasztani. - Már megint egyedül kell összeszednem a letörött ágakat, hogy télen melegedhess a kéménynél.
- Megyek és segítek -felelte a Kis Rózsaszín megszeppenve.
- Mégis! Merre jártál? - fortyogott tovább a Nagy Szürke dühösen.
- A lelkemet kerestem -hajtotta le fejét a Kis Rózsaszín.
- A lelkedet?
A Nagy Szürke, azt hitte, nem hall jól. Nem is hitte, remélte. Már csak az hiányzik, hogy a Kis Rózsaszín azért tekeregjen mindenfelé, mert a lelkét keresi!
- Ha dolgoznál, nem jutna eszedbe ilyen ostobaság! - mondta megvetően, és mérgében akkorára szívta magát, hogy a tölgyfa elbújt az árnyékában.
A Kis Rózsaszín bűntudatosan tördelte a lehullott gallyakat és apró csomóba rendezte. Legszívesebben eltűnt volna, mint a buborékok a fényben. Hát, persze! A Nagy Szürkének igaza van. Télen jó dolog a kémény mellé kucorodni, ahhoz pedig dolgozni kell, hogy legyen majd mivel fűteni.
De a Nagy Szürke nem látta az Elveszett Pillanatok Birodalmát, nem hallotta  a Kék Madarat, a Nagy Szürke nem tud semmit arról, ami neki olyan fontos.
- Megáll az eszem! A lelkét keresi! - tombolt tovább haragjában a Nagy Szürke. - És mondd, hol a fenébe van a lelked?
A Kis Rózsaszín egy pillanatra úgy érezte, hogy a Nagy Szürke mindjárt galacsint gyúr belőle, ha nem tud válaszolni. Micsoda egy Rettenetes Kérdés ez!
- Hát..., hát... ott van a lelkem minden örömben -hebegte reszketve. - És... ott van minden bánatban. És... ott van a szeretetben is.
- A szeretetben? -üvöltött a Nagy Szürke. - Mit tudsz te a szeretetről? Önző vagy! Csak csavarogsz a világban és azt mondod, a lelkedet keresed, de csak magadra gondolsz. Jobb is lesz, ha visszamész oda, ahonnan jöttél. Akkor legalább nem kell miattad bosszankodnom és nyugodtan dolgozhatok tovább -nélküled!

A Kis Rózsaszín  látta, hogy most minden szó felesleges.
- Talán máskor. Majd legközelebb -suttogta halkan, és elrepült a háztetők felett, a park felé. 
A parkban volt az ő titkos helye. A legrejtekesebb. Amit senki sem ismert, csak ő. Mindig idemenekült, ha egy kis magányra vágyott: egy öreg platánfa odvába. Itt nem zavarta senki. Itt csak az öröm, és a bánat volt vele.
Milyen messzinek tűnik most, mikor ott aludtak a sziklán a Lila Köddel!
- Hjaj, hogy kell megőrizni a buborékokat? -sóhajtott fájdalmasan. - Csak a szépség számít, a szomorúság nem! - emlékezett a Lila Köd szavaira.



Utoljára változtatva 04-11-2007 @ 12:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 04-11-2007 @ 12:31 pm)

Comment: Szörnyűek ezek a Rettenetes Kérdések! Néhányba már én is belefutottam életem során. De a történet tüneményes - imádom ezt a Kis Rózsaszínt :) Szeretem a naivitását, a hitét, a szeretetéhségét és szeretni tudását. Nagyon-nagyon szeretnivaló figura.


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 04-11-2007 @ 12:32 pm)

Comment: És ténleg! :) A mese tud folytatódni...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-11-2007 @ 12:44 pm)

Comment: Egy ilyen Tölgyfa odvában....olvaslak..


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-11-2007 @ 01:24 pm)

Comment: Ohh szemilla - olvasom megdobbenve - mintha rolunk irtad volna! azt erzem - latom agnes is olvasta - s bant lelkiismeretem.. azt hiszem - neha mint Nagy Szurke vioselkedem.. pedig szamomra semmi sem oly draga, mint O... EZT TE, SZEMILLA ERZED UGYE?.. hiszen hanyszor de hanyszor segitettel rajtunk.. nem feledem s most koszonom,... megragadott az elmny, hogy olvastalak


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-11-2007 @ 01:38 pm)

Comment: Neti! olyan jó, hogy ezt írtad:))) köszönöm! / Piro... ugye, ugye! mondtam én! / Ágnes- Szkallas: külön öröm, ha valaki magára ismer:))) ez is azt mutatja, jobban hasonlítunk, semmint különbözünk...


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 04-11-2007 @ 02:42 pm)

Comment: "Csak a szépség számít, a szomorúság nem!" - bizony... Az egyik nem létezhet a másik nélkül, de csak az egyik számít igazán...


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 04-12-2007 @ 05:23 am)

Comment: Mindannyian kutatjuk lelkünk zegzugát. Néha odvas fában, néha félhomályban, néha halottak ágyában, néha szálló pillangóban, de ott röpköd valami megfoghatatlan, valami lilaköd, amit ha meg akarunk érinteni, bűvészügyességgel foszlik semmivé.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-12-2007 @ 09:58 am)

Comment: Ákos! de melyik az az egyik? :) / Zoli! egészen hihetetlen, hogy még egy hozzászólásból is micsoda irodalmat tudsz csinálni! külön gyűjteni kellene őket! köszönöm, élmény volt :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds