[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 319
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 321

Jelen:
Tagi infók PiaNista Küldhetsz neki privát üzenetet PiaNista PiaNista
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szia naplóm! (3)
Ideje:: 12-09-2007 @ 04:55 pm

Szia Tina! Hogy vagy? Én kicsit össze vagyok zavarodva. Nem szarozok.. El kell mondanom neked valamit! Szóval, az van, hogy ma kaptam egy beírást. A Kovács Tomiék kergették a Biankát az udvaron, azt mondta, ő bele se egyezett, de láttam, meg a Regi is látta, hogy előtte ott riszálta a seggét előttük. Na, jó hogy felhergelte a fiúkat, aztán mivel felhergelte őket, megfogták a seggét, és erre sírni kezdett. Ennyi. Persze az Ibolya néni a fiúkat büntette meg, hát mikor felmentünk, írtam neki órán, hogy "ribanc". Erre ő meg visszaírt, hogy "kurva anyád".
Pont mikor visszaért volna a levél, Ibolya néni észrevette és elvette a Szilvitől. Megkérdezte, ki írta ezt. A Bianka persze rögtön mondta, hogy én kezdtem, és elkezdett bőgni. Ez a hülye folyton bőg, az Ibolya néni meg ezért folyton megsajnálja. A múltkor is hármas lett a fogalmazása és bőgött, hogy az anyukája meg fogja verni, erre Ibolya néni átjavította négyesre. Hát ez van.

Szóval, Ibolya néni kérdezte, hogy miért írtam, hogy "ribanc", és egyáltalán, tudom én, hogy mit jelent ez a szó? És akkor erre elkezdtem nevetni. Nem tudom, de néha nevetek, ha zavarban vagyok, és nem akartam az Ibolya néni képébe röhögni, úgyhogy elfordultam, és akkor elkezdett kiabálni, hogy azonnal vigyem ki az ellenőrzőmet, mert ő még ilyen szemtelen kölyökkel életében nem találkozott.

Hú, nagyon féltem anyukám mit fog szólni! Regi mondta, hogy az ő anyukája biztos nagyon kiabálna, mert náluk mindig a tanító néninek van igaza, és meg se hallgatják, hogy mi volt igaziból. Szerencsére anya mindig megkérdezi: na, mi történt, és akkor el tudom mesélni neki az igazat. Szóval elmondtam anyának az egész történetet, és akkor csak annyit mondott, hogy a "ribanc" irodalmibb, mint a "kurva anyád". Hát ezért örülök neki, hogy nekem ő az anyukám. Ha ő szomorú akkor én is szomorú vagyok, de ha vidám, akkor én is vidám vagyok. Mert ő is mindig szomorú, ha valami nyomja a szívem.

Különben tök jó, hogy anya mostanában olyan jókedvű és kedves, mert régebben sokat sírt, és az nagyon rossz volt. Apával is veszekedtek néha, és akkor mindig attól féltem, hogy elválnak.  Mostanában szerencsére már nem veszekednek, úgyhogy megint nagyon jó minden. Néha anya mesét is mond, ha megkérjük. Az tök klassz! Bár, mikor kicsik voltunk, mindig mondott, és az jobb volt. Biztosan azt hiszi, nekünk már nem kell mese. Pedig én úgy szeretek elaludni a hangjára! Azt se bánom, ha azt mondja, hogy hogyan kell palacsintát csinálni, csak halljam a hangját.

Figyelj, Tina! Te mindent fejbe tudsz tartani? Nem? Az se baj, mert én se. Na, tudod, mit? Inkább békén hagylak. Már épp eleget dumáltam ma. Kösz, hogy meghallgattál, tök jól esett! Puszi.



Utoljára változtatva 12-10-2007 @ 07:21 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-09-2007 @ 07:28 pm)

Comment: Jó, csak folytasd, olvasom.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-10-2007 @ 08:55 am)

Comment: most mi van? diszkvalifikálva vagyok?


Hozzászóló: prince60
(Ideje: 12-10-2007 @ 11:22 am)

Comment: Van a naplódnak több oldala is, mert én már olvasnám?!


Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-10-2007 @ 02:44 pm)

Comment: ez remek Kedveském! szív- és gyomortájékon különösen erös a hatása. és én azt szeretem... a szívtájéki eröset.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-10-2007 @ 04:57 pm)

Comment: BB:) én meg már épp kérdezni akartam, hogy töröljem a ribancot? vagy azt a másikat? mert ha mondjátok, én törlöm... (jaj, de egy szemét állat vagyok! úgy szégyellem magam! )


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 12-11-2007 @ 10:28 am)

Comment: Ne törölj semmit! Jó ez így ahogyan van!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 12-11-2007 @ 11:22 am)

Comment: :))) Mit ne mondjak, úgy elképzeltelek ebbe a naplótírókorszakodban:)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds