[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 337

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Őszi pillanatkép
Ideje:: 01-09-2008 @ 08:34 pm

November közepe van. Csupán karnyújtásnyira van a tél fagyos keze. Leheletünk már látszik a levegőben, a kéményekből először csupán füstpamacsok, néhány hideg napot követően pedig vastag füstkígyók szállnak a felhők felé. A fák is levedlik nyári ruhájukat és helyette megkopaszodva állnak ellent a fagy kínzó pusztításának. Este van. Ülök a parkban. Egyedül, félelemmel, ittas agóniával emelem ajkaimhoz az üveget. Megállapítom: a sör, ezen a hideg estén sem a testemet, sem a lelkemet nem gyógyítja. Fura, hiszen egész nyáron ez tartott életben, ez nyújtotta segítő kezét, ez segített továbbhaladni. Oldalra fordulok. A padon mellettem egy hosszú hajú, bőrkabátos srác ül, kezében ugyanazt az olcsó löttyöt szorongatva, mint én. Ez nem lehet. Nagyot húzok az üvegből. Szervezetemben pillanatok alatt szétárad az alkohol. Nem fázom. Szemben az utcán sötét nőalak barangol. Csupán a cipő kopogása árulja el kilétét. Néhány sötét folt, izzó cigaretta, parfümillat. Közben mellettem tompa puffanás: társam eldőlt. Jól döntött, legalább alszik egy jót, mielőtt hazafelé indulnánk. Felnézek. Az ég tiszta, a Hold még sehol sincs, csupán a fölénk magasodó fák takarják el a csillagok zömét. Kopasz óriásokként nézik ezt a két fiatalt, akik komor, éjszakai birodalmukba bemerészkedve próbálnak élni. Pár évvel ezelőtt még azt hittük, hogy az élet csupán erről szól. Csak akkor valahogy élvezettel tettük mindezt. Jó volt, amikor az alkohol elhomályosította tudatunkat. Nem láttunk. Nem láttuk ezt a vadságot, amely körülvesz minket. Boldogok voltunk. Szemben az utcán néhány fiatal. Hangjukból ítélve tizenévesek. Közelebb jönnek. Kezükben tablettás bor, arcukon a részegség halvány fátyla lebeg. Már 10 méterre vannak, irányt változtatnak. Továbbhaladnak. Jól döntöttek. -Hol vannak a többiek? –kérdezem barátom. -Milyen többiek? Csak mi vagyunk itt. -Azok, akikkel jó két éve örök barátságot fogadtunk. -Azok? Azok nincsenek már sehol. Látod, csak mi maradtunk. Furcsák ezek az emberek. Folyamatosan változnak. - Mi is változtunk? - Persze. A körülmények ezt hozták. Egy csodálatos estét a legjobb barátommal. Ha belegondolok az egyetlen barátommal… -Ez elég szánalmas. Nekem sem maradt már senki. - Na jó, fogd be és igyunk inkább. - Mindenki elment. Ittunk. Aztán az üveg aljáról már a hab is elfogyott. Elérkezett a hazaindulás pillanata. Feltápászkodunk a padról és lassan elindulunk haza. Sötét van. Beborult. A foltokból is már csupán csak egyetlen maradt. A fekete.


Utoljára változtatva 01-09-2008 @ 08:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 01-09-2008 @ 10:33 pm)

Comment: Üdv. az oldalon. Nagyon tetszik ez a pillanatkép, bár az az érzésem, nem annyira őszfüggő, mint, ahogy a cím alapján gondolnám. Pengeélesen érezni a magányt, a fásultságot, a kilátástalanságot... gratulálok. Puszi: Andi


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-10-2008 @ 11:06 am)

Comment: Szép...nekem hiányzik a tagolás, és sok benne a szóismétlés...kár, hogy ilyen magányosnak érzed magad. szeretettel: gaby


Hozzászóló: kormi
(Ideje: 01-10-2008 @ 04:11 pm)

Comment: A tagolás azért hiányzik,mert még nem igazán tudom kezlni a rendszert,új vagyok...:(köszönöm szépen a kommenteket! Amikor ezt a művet írtam,akkor éppen a legmélyebb depresszióban voltam...de azóta nagyjából sikerült kimászni belőle.Szerencsére:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds