[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 165
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 165


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Roller
Ideje:: 03-02-2008 @ 06:09 pm



A kislány fehér harisnyanadrágot kapott. Soha nem volt még harisnyanadrágja. Nagyon büszke volt. Ezt rögtön látnia kell mindenkinek a házban.

Igen. Ezt is lássák, ne csak azt, amikor anyu a bérház beton udvarára kiviszi az asztalt vagy széket ráfekteti őt, letolatja a bugyiját és vasalózsinórral elveri a csupasz fenekét.

Ki is kéredzkedett anyutól az udvarra, felszaladt a pincelakásból, fel a 11 lépcsőn, ki az udvarra.

Általában egyedül, esetleg a húgával, vagy a szomszéd házban lakó kis cigány lánnyal játszott az udvaron.

Játéka soha nem volt, de mindig kitalált valamit, amivel elüthette az időt az udvaron.

Most meglepődött, mert a máskor üres udvaron egy kisfiú rollerezett. Valószínűleg egy rokon gyerek - gondolta.

Sosem látott még rollert. Nagyon tetszett neki. Nézte egy darabig a kisfiút, ahogy rollerezik, majd összeszedte minden bátorságát, kölcsönkérte a rollert.

A kisfiú nem volt írigy. Ő pedig nagyon boldog volt. A harisnyanadrágjában rollerezett! Felfoghatatlan volt számára, hogy ilyen boldogság is létezik!

De hopp! Ügyetlen volt és elesett. A rollerrel együtt. Nagyon megütötte magát, már potyogtak a könnyei. A kisfiú odaszaladt, felkapta a rollert és játszott tovább.

A kislány sírdogálva nézett le a térdére. Vérzett. Nagyon csúnyán felszakadt. De nem, ez lehetetlen! A harisnyája is kiszakadt.

Most már zokogott. Ezért anyu nagyon megveri. Meg se meri neki mondani. Kitalál valami hazugságot. Mert azt nem meri elmondani, hogy kölcsönkérte a rollert és azzal esett el.

Így is tett. Még mindig zokogva mesélte anyunak, hogy az udvaron egy kisfiú ellökte, elesett és azért szakadt el a harisnyanadrágja.

A hazugság bevált. Anyu nem verte meg. Felküldte a szomszédba a kisfiú rokonaihoz.

Most azt kell mondania, hogy lássák el a sebet a térdén, és fizessék ki a harisnyanadrág árát. Ezt nem éli túl, erre képtelen, ennél még a verés is százszor jobb lett volna.

De nincs mese, anyu könyörtelen. Oda kell mennie és be kell csöngetnie.



Utoljára változtatva 03-02-2008 @ 06:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lena1
(Ideje: 03-02-2008 @ 06:52 pm)

Comment: Ez, ugye nem veled történt Melissa? Nagyon szomorú és megrendítő sorok. Ölellek.Lena


Hozzászóló: melissa
(Ideje: 03-02-2008 @ 07:06 pm)

Comment: Szia Lena. A "Roller" készülő regényemből (novella füzérszerű) egy részlet, amely önéletrajzi elemeket is tartalmaz. Köszönöm a hozzászólásodat. Puszi: Irén


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-02-2008 @ 09:13 pm)

Comment: Érdekes történet ez is, tetszik.:))))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 03-02-2008 @ 09:31 pm)

Comment: Micsoda lehetetlen helyzet! Szegény kislány! Nem az anyuka hibás, hogy a gyerek nem meri bevallani az igazságot?


Hozzászóló: melissa
(Ideje: 03-03-2008 @ 12:27 pm)

Comment: Andikám és Julianna! Köszönöm, hogy olvastátok. Sok igazságtalanság és bánat éri majd ezt a kislányt még a történet végéig. De ne sajnáljátok, boldogság lesz a jutalma! :-) Puszi Nektek.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds