[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 339
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 340

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ne játssz velem! 17. rész
Ideje:: 12-18-2008 @ 06:56 pm

Láttam a döbbent arcokat, és kezdtem azt érezni, hogy nevetséges ez a helyzet. Mindannyian csodálkozva néztünk egymásra...

Eleresztettem egy gyenge mosolyt, aztán kiböktem:
- Igen. Leírta. Nem mertem elmondani, mert ha az özvegye fülébe jut...
- Értem. - mondta Kari. Leültek körém. - Most pedig mondj el mindent. - kérte. S én elmeséltem, hogyan bukkantam rá az írásra a mappában. Hogy mennyire össze voltam zavarodva, nem találtam a helyemet a világban. Féltem és nem akartam, hogy másoknak is ekkora fájdalmat kelljen átélnie. Ők csak hallgattak, Kari szemében könny csillogott, Jojo, mivel már tudott mindent, kicsit félrehúzódott. Aztán elmondtam, hogy mennyire megviselt eleve Misi halála, és előhozta a régi dolgokat bennem, a gyerekeim halálát... Mire mindezt elmondtam, már sokkal jobban voltam. Mintha mázsás súlyoktól szabadultam volna meg. Mindenki megölelt és biztosítottak róla, hogy mellettem állnak. Segítenek felépülni.
- Neked külön köszönöm, Mila. Természetesen továbbra is a csapat tagja maradsz, ez egyértelmű. Nélküled most már nem lennénk sehol, szükségünk van rád. - mondtam az "új lány" felé fordulva. Ő aranyosan elpirult, megölelt, és elsuttogott egy köszönöm-öt.

Hamarosan normálisan ettem, sokat mozogtam. Elkezdtem tornázni, elernyedt izmaimat jól megmozgatni. Minden nap egyre többet edzettem. Betanultam az új koreográfiákat, amiket ezentúl hárman adtunk elő. Átvettük a dalokat hárman. Tisztára triumvirátus lettünk, de mégsem, mert ugyebár azok mindig megszűnnek egy idő után. Mi viszont elválaszthatatlanok voltunk.
Eljött a nap, amikor végre kiengedtek a kórházból. Hogy megköszönjem többek között Gréta és a kezelő orvosom fáradozásait, egy rögtönzött, acapella koncertet adtunk az udvaron. Majd pedig elbúcsúztam a zöld falaktól és a szobámtól, ami hetekig otthonom volt. Végre beülhettem az új kocsimba, mivel az Opel totálkáros lett, vettem Kariék közvetítésével egy Fiatot. Jó volt újra vezetni, belépni a lakásomba, a szobámba, a régi életembe...
Végignéztem a polcokon, a falakra erősített képeken... Egy fotó, amin Misivel vagyok, van vagy öt éves kép... Egy másik, ultrahangos felvétel a fiamról és a lányomról... Sztárfotó, amin Karival vagyunk... Elővettem a mappát, megkerestem az írást és kimentem a szobából. Kari és Mila a konyhában ültek, leültem hozzájuk teázni. Odaadtam nekik, hogy olvassák el, mit írt Misi.
- Értem. És most? - nézett rám Kari. Felsóhajtottam.
- Arra gondoltam...hogy mégiscsak el kéne égetni. Nem akarom, hogy az özvegye kezébe kerüljön. Ha véletlenül valaki elszólja magát, az nem baj, mert el lehet tussolni tréfával... De ez, ha a kezébe kerül, ott világvége lesz!
- Rendben van. Ez a te döntésed. - azzal elővett egy hamutálat. - Tedd meg.
Feltartottam a papírt, majd meggyújtottam. Végignéztük, ahogy porig ég az egész. Azt akartam, hogy csak hamu maradjon utána, semmi más. A hamut kiürítettem a kukába. Megint könnyebb lettem pár mázsával...

Felépülésem után pár héttel elindultunk Amerikába. Már nagyon izgultam a fellépések miatt. Először New Yorkba mentünk, aztán indultunk tovább Washingtonba, majd Atlanta, Chicago, New Orleans, San Antonio, Dallas, San Diego, Los Angeles és végül San Francisco következett. Ezután gondoltunk egyet, átmentünk Seattle-be, Vancouverbe, Reginába, majd onnan Montreálba is. A kis turnéból hamarosan nagy turné lett, Ottawa és Toronto is meghódításra várt, majd visszatértünk az USÁba és Bostonban, Providence-ben, Columbusban is adtunk koncertet. Ezután újra New York várt minket, ahonnan kicsit szomorúan, de annál nagyobb élményekkel megtelve tértünk vissza kis hazánkba.
Ott aztán interjúk sora várt minket. Viva tv, Popcorn, Story, Bravo, stb. stb. A nagy mélyrepülésem után rendkívül jót tett, hogy újra volt miért élnem. Együtt zenélhettem a barátaimmal, hírnevet szereztünk magunknak. Az amerikai lemezeladási listákon a dobogót ostromoltuk, a németek el voltak ájulva, az angolok nem különben. Készültünk egy új lemez kiadására. Próbákkal, interjúkkal, énekléssel teltek napjaink.
Mellette igyekeztünk helyt állni az egyetemen,főiskolán is, ahonnan sajnos én kihagytam jó sokat, de már közeledett a vizsgaidőszak és oda kellett figyelnünk. Féltem, hogy a nagy nyomás majd rossz hatással lesz rám, de egyenlőre jól bírtam a strapát. Ez is egyfajta terápia volt nekem. Elterelte a figyelmemet a gondokról, segített felépülni, önbizalmam megnőtt, és bár a magánéletemben nem volt senkim, a barátaim megmaradtak nekem.
Szerettem így élni, szerettem egyáltalán létezni. Sokat nevettem, még olyankor is, amikor amúgy nem sok okom volt rá. Erőt merítettem az új dalokból, amikbe mindent belevittem, az elmúlt időszakból. A számomra legkedvesebb dal pedig a Barátomhoz lett. Szerintem kitaláljátok, hogy kihez írtam...

 /Rita/
Fiatalon ragadta el őt az ég,
Nem élhetett eleget még,
Lánya, felesége, családja siratta,
Álmait mind a sír eltakarja.

 /Kari és Rita/
B: Hittük, hogy az álmok egyszer teljesülnek,
Higgyük, hogy az élet megy tovább!
És érezzük a mesék csodáját,
Hogy a halál nem a végső megoldás!

 /Kari, Rita és Mila/
Refrén: Barátok voltunk, a legjobbak,
Miénk volt örökké a holnap,
De nincsenek már csodák,
Megmaradtak a mendemondák,
Hogy a reinkarnáció létezik,
S minden fű érted kinyílik,
Barátok maradunk, mindaddig,
Míg a világ forog is!

 /Rita/
Azt hittem, nem fogom túlélni,
Elhagyott az egyetlen normális pasi,
Belőle csak egy volt,pótolhatatlan,
S nem csak az én számomra!

 B, Refrén


My friend

The sky overcame him young,
May not have lived enough yet,
His daughter, his wife, his family made it be crying,
The grave all covers his dreams.

/Choral and Rita/
B: We believed in the fact that the dreams come true once,
Let us believe in the fact that the life goes on.
And we feel the miracle of the tales,
That the death not the final solution! 

/Choral, Rita and Mila/
Refrain: We were friends, the best ones,
The tomorrow was ours eternally,
But there are not miracles already,
The hearsays remained,
That the reincarnation exists,
And all grass opens out for you,
Friends we are left over, until all that,
While the world turns!

/Rita/
I believed it, I will not survive it,
The only normal fella leafed,
From him only single volts,irreplaceable,
And not only for me!

B, refrain 




/Rita /
Der Himmel überwand ihn jung,
Kann nicht genug noch gelebt haben,
Seine Tochter, seine Frau, ließ seine Familie es,
Das Grab alle Deckel seine Träume schreien.

/ Chor- und Rita /
B: Wir glaubten an die Tatsache, dass sich die Träume einmal erfüllen,
lassen uns an die Tatsache glauben, dass das Leben weitergeht.
Und wir fühlen das Wunder der Märchen,
Dass der Tod nicht die Endlösung!

/ Chor-, Rita und Mila /
Refrain: Wir waren Freunde, die besten,
war Morgen ewig unser,
Aber gibt es nicht Wunder bereits,
blieben Die Gerüchte,
Dass die Reinkarnation besteht,
Und das ganze Gras breitet sich für Sie aus,
Freunde werden wir, bis zu allem das,
Während sich die Welt dreht!

/Rita /
glaubte ich es, ich werde es,
Der einzige normale durchgeblätterte Kerl,
von ihm nur einzelne Volt, unersetzlich,
Und nicht nur für mich nicht überleben!

B, nehmen Sie Abstand



Utoljára változtatva 12-18-2008 @ 06:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds