[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 333
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 333


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ne játssz velem! 34. rész
Ideje:: 03-25-2009 @ 05:05 pm


Júniusban, a vizsgaidőszak kellős közepén már tényleg ott tartottunk, hogy görgetni kéne engem. Mindenesetre mindenhová csak kocsival tudtam járni. Néha elpoénkodtunk azzal, hogy véletlenül megint ikrek lesznek, vagy talán az lett volna, de egyikük felfalta a másikat :). Persze, erről szó sem volt.
- Nagyon egészséges a kislány. Szépen fejlődik és mindene meg van. - mondta az egyik kontrollon Nóra.
- De olyan furcsa! Felszedtem már 15 kilót a terhesség alatt! - sopánkodtam.
- Most már kicsit oda kellene figyelni bizonyos dolgokra. Estére ne egyen nehéz ételeket. Ha nagyon éhes, egy alma is megteszi, vagy ha nagyon muszáj, esetleg egy puffasztott rizsszelet, búzaszelet kicsi sonkával. Ez segít majd szülés után is lefogyni, ha megszokja a szervezete, hogy mondjuk este 6 után nem eszik csak ilyesmiket. Meg sokkal egészségesebb is, jót tesz a magzatnak. Ezen kívül szedjen Elevitet.
- Rendben van. Köszönöm! Viszlát! - és elindultam taxival haza.

Az orvos utasításait igyekeztem teljes mértékben betartani. Bár a vége felé már enni is lusta voltam szinte. Nagyon eltunyultam a terhesség alatt. Tévét viszont alig néztem. Legutóbb, amikor bekapcsoltam, éppen azt mutatták, ahogy egy partin Tomi belemászik valami liba szájába... Ki is kapcsoltam, s azóta kezembe sem vettem a távirányítót.
Rettenetesen hiányzott! Az ölelése, a csókja, a közelsége, minden, ami ő! Olyan jó lett volna, ha együtt várjuk a babát, tervezgetünk, esetleg felmerülhetett volna már az összeköltözés lehetősége... ahh! De mindez csak álom marad. A kislányom apja más nőkkel kavar már... Fájt! Egyértelműen fájt. De azt sem akartam, hogy egy gyerek miatt maradjon velem. Talán el kellett volna mondanom neki, talán nem. De végül is, ő szakított, utána pedig minden kapcsolatot megszakított velem. Utolsó szavait is Gabival üzente meg, úgyhogy kész, ennyi. Ezzel nem tudok mit kezdeni, akkor ez van... Még, ha oly' nagyon hiányzik is, nem fogok neki könyörögni. Ez viszont jó időszak volt arra, hogy új dalokat írjak. Rengeteg ihletem volt. Írtam elhagyásról, váratlan örömről, bánatról és egy baba-dal is szerepelni fog majd az új korongon. Erika hangja szépen fejlődött, Kari pedig sokat segített a dalírásban. Jó volt ismét ilyen harmóniában együtt dolgozni!:)

A hetek szinte elrepültek, s eljött az augusztus. Pontosan 14-ére voltam kiírva szülésre.
- Annyira izgatott vagyok! Mintha csak én szülnék! - lelkesedett Kari.
- Izgalmas ez mindannyiunknak! - mondta Jojo. Én csak mosolyogtam. Kezemben a diplomával és a gondozói tanfolyam elvégzését igazoló papírral, hátam mögött több lemezzel, egy új életet készültem a világra hozni... És még több életnek otthont adni! A terveink beteljesültek, a Harry Potter Általános Iskola, Gimnázium és Gyerekotthon szeptember elsejére megnyit!:) Sikerült elegendő tanárt, ápolót, egyéb alkalmazottat felvenni, gyerek is akadt bőven, így sikeres volt az alapítványunk. Csupa öröm ért tehát az utóbbi időben. A legnagyobbra pedig nemsokára sor került...

Pontosan augusztus 14-én este 23:05 perckor megszületett Kamilla baba!:) Egészséges, 3500 gramm és 56 cm lett. Szóval nem egy kicsi bébi, de imádtam!:) Amikor először a karomban tarthattam, az maga volt a mámor! Annyi bánat és veszteség után egy új élet érkezése fényt hozott a világomba. A Viva tévé másnap meg is látogatott, kamerástul, Adástúl :).

-Köszöntünk minden kedves Viva tv nézőt innen, a kórházból, ahol Rita, a Crazy énekese, tegnap életet adott kislányának! Hát sziasztok! - mosolygott ránk Ada. Kamillát a karomban tartottam és sugárzott rólam a boldogság.
- Szervusz Ada! Üdvözlöm én is a nézőket. - mondtam a kamerába.
- Köszönjük, hogy elsőként mi üdvözölhetjük az újdonsült kismamát és Kamilla babát!
- Én köszönöm, hogy itt vagytok! Most már elárulhatom, hogy nem véletlenül híztam meg. - nevettem.
- Elmesélnéd nekünk, hogyan történhetett meg ez? Hiszen sokan úgy tudták, nem lehet gyermeked!
- Így is volt. De bizonyára sokan emlékeznek a pár évvel ezelőtti autóbalesetemre. Akkor figyelmetlenül olvastam el a zárójelentésemet. Ugyanis abban benne volt, hogy az idők folyamán regenerálódott a méhem, csupán egy korrekciós műtétre volt szükség és mindezt akkor tudtam meg, amikor már két hónapos terhes voltam Kamillával.
- Miért döntöttél úgy, hogy eltitkolod mindezt? Hogy nem vonod be a nyilvánosságot?
- Leginkább azért, mert féltem, hogy újra elveszítem a babát. Azon kívül, köztudomású, hogy a lányom apjával szakítottunk. Nem akartam, hogy amiatt térjen vissza hozzám, mert teherbe estem.
- Ezek szerint Tomi nem is tudott róla? - kérdezte Ada. Próbált döbbent fejet vágni, vicces volt!:)
- Így van. Senki nem tudta a közvetlen barátaimon kívül. - jelentettem ki. Az egyezség szerint ugyanis még a Viva sem tudott a dologról... Így ütött igazán nagyot a hír.
- További jó pihenést neked. Jó egészséget kívánunk nektek a Viva stábja nevében! - köszönt el Ada.
- Nagyon szépen köszönöm! Hamarosan szerintem találkozunk, mert heteken belül megjelenik az új Crazy lemez, utána pedig megnyitja kapuit a Harry Potter Általános Iskola, Gimnázium és Gyerekotthon! - mondtam zárásképpen.



Utoljára változtatva 03-25-2009 @ 05:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-27-2009 @ 09:12 am)

Comment: Jól alakul!:)))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 03-27-2009 @ 01:38 pm)

Comment: Egy kicsit felpörögtek most az események :) Puszi


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds