[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 339
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 339


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Csillagok
Ideje:: 10-19-2010 @ 02:36 am



Egyszer, amikor nem figyelsz, úgyis kimetszelek a térből, és átloplak egy titkos dimenzióba, amit csak a csókjaink tartanak fenn, és akkor mi leszünk az a két atom, ami újra ősrobban, és világok születnek bennünk, a világokban pedig gyermekek szaladnak majd kacagva körbe-körbe, és labda lesz a kezükben, amit dobálnak, mi pedig majd fentről nézzük ezer szemünkkel, ahogy játszanak lenn az apró gyermekek, ők pedig felnéznek ránk, és azt mondják, lenéznek rájuk a csillagok...

És a hullócsillagok, azok lesznek a könnyeink, és a testnedv, mely egy galaktikus ágyjelenet során gyöngyöződik homlokunkon.

És lekaparjuk az időt világaink faláról, és nem marad, csak egyetlen pillanat. Abba a pillanatba zsugorodik bele kettőnk minden szépsége. Minden, ami megtörténhetett, minden, ami megtörténhet, és minden, ami ezen túl megtörténhet, egyszerre fog megtörténni. Az ok és az okozat egy pillanatban folyik le, és senki sem ért majd semmit, csak mi ketten. Egy olyan világ lesz, ahol nincsenek emlékek, nincsenek következmények, csak a pillanat.

És akkor pikkely csattan bőrünkön és sellők leszünk színes ruhákban, amit mosolyból szőtt ránk az Atyaúristen. Mosolyt vágunk az ózonrétegen, és kikacsintunk a csillagokra, uszonyunkkal intünk búcsút a holdnak.

Hajnalpírt kenünk egy szlovén parasztlány arcára, az pedig elszalad, és hirdeti, hogy boldog. Ő a Nap. Köréje gyűlünk, mi, lelkes tanítványok, és isszuk fénylő szavait. Általa ragyogunk mi is.

És minden bolygó általunk tartja nappalait, és minden bolygó nekünk köszönhető, összeölelkező lángnyelveinknek, és egy supernova-nak. Egy pillanatnak.

Egy pillanatnak, amelyben annyi minden történt, csókok bújtak meg a padláson, könnyek záporoztak be az ablakán, és olyan sűrű lett, hogy nem tudunk elmerülni benne, csak lebegünk örökkön...

Átöleltelek, megcsókoltál, és ajkaink közt virágzó színes pillangók lebegtették meg apró, törékeny szárnyukat. És éreztük, hogy valahol egy messzi galaxisban ősrobbant egy világsejt, és virágot bontott a mi világunk, egy világ, amelyben kihúztuk az időt a dimenziók listájáról, és egyszerre történtünk meg, ok okozat előzgette egymást, nem tudtuk, mi volt előbb, a regény, vagy az író...

Csak azt tudjuk, hogy vagyunk, lassan és gyönyörűen, és létezünk.



Budapest, 2009. június




Utoljára változtatva 10-19-2010 @ 02:36 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: estelente
(Ideje: 10-19-2010 @ 06:46 am)

Comment: A Mindenségit! :) Gyönyörű! Gratulálok! Üdv! Józsi


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 10-19-2010 @ 10:44 pm)

Comment: Már-már Isteni létezés... Szép, erős írás. Jó volt olvasni.:-) üdv! Norbi


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 10-20-2010 @ 12:23 pm)

Comment: Remek. Nekem nagyon bejön a látásmódod :-). aLéb


Hozzászóló: tuzeskaroly
(Ideje: 10-22-2010 @ 10:25 am)

Comment: Kedves Profugus! Remek - én azt is tudni vélem, hogy más létezők is vannak, itt is, ott is, amott is. Gratulálok:Károly


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds