[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 334
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 334


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Velem mindig történik valami (2)
Ideje:: 01-23-2011 @ 08:11 pm

Na, szóval, a helyzet az, hogy mögöttem a kerítés, előttem az árok, én élek, tehát meg kell oldanom a helyzetet. A helyzet pedig az, hogy fázok. Rohadtul fázok, úgyhogy fel kell hagynom a nyomozással és vissza kell ülnöm a kocsiba.

Közben feltűnik egy autó. Aha! Az út az árok túlsó oldalán van. Szép kis feladat, nem mondom. Át kell jutnom az árok másik oldalára. He-he-he. Vicces, igazán vicces. Átrepítenek az égiek, aztán nézik, hogy mit kezdek ezzel az egésszel, én, a földi halandó, aki nem tud repülni, csak akkor, ha ők segítenek. A repülést kénytelen vagyok kizárni, pedig az lenne a legegyszerűbb: visszajutni az útra úgy, ahogy idejutottam. Csakhogy most helyből indulok és a repüléshez ugyebár kifutópálya kell. Lendületbe kell lenni ahhoz, hogy felszállhasson az ember. Ahj, a fenébe is! Hiszen semmi baja a kocsinak, haza tudnék menni, ha az átjutnék az út másik oldalára. Kénytelen vagyok telefonos segítséget kérni. A Favágó már tutira alszik, és biztosan irtó dühös lenne, ha megtudná, hogy egy árokkal küzdök 300 kilóméterre az édes otthontól. Különben is: ő megmondta! Megmondta, hogy egyszer baj lesz, mert olyan figyelmetlen vagyok, és szeleburdi. És tessék! Igaza lett: tényleg bajban vagyok. Mi a fenének kellett nekem azt a hülye rádiót keresgetni? És miért pont az elágazás előtt? Normális az ilyen?

Tisztelt Bíróság! Fáradt voltam. Bocsánat. Nem gondolkodtam. Azt hittem, ez már az autópálya. Sajnálom. Igazán sajnálom, hogy problémát okoztam, de élek. Élek! És akármilyen gyalázatos dolog, de én, kérem, ennek most úgy örülök, hogy az valami elmondhatatlan. Nem várom, hogy megértsék, de hálás vagyok, hogy megtörtént velem. Ha tudnák, hogy pörgött a kocsi! Mint a vidámparkban az az izé... Belefeszül az ember az ülésbe, és kénytelen átadni magát a tehetetlenségnek! Óriási! Aztán, ahogy billegett az autó! Úgy éreztem, mintha átpördültem volna! Nem tudják elképzelni! Minden fehér és nem lehet tudni, hogy mi fog történni és mégis! Odabíztam magam az életre és most itt vagyok. Nem féltem. Döbbenetes élmény, hogy nem féltem. Nekem kérem, szép életem volt és ez most olyan világossá vált előttem. Akinek szép élete van, az nem fél a haláltól. A lélek halhatatlan, és bár tudom, hogy élni csak testben lehet, de akkor is! Ami múlandó, az múlandó. Abba kár kapaszkodni. Azt kell megragadni, ami örök, és akkor nincs mitől félni.

- Tudakozó? Itt vagyok az autópályán egy árok túloldalán. Fogalmam sincs, mit kell tennem. Tudna nekem segíteni?
- Adok egy segélyhívó számot: 188.
Érdekes. Meg sem lepődött a telefonoskisasszony, hogy élek. Neki ez biztosan egy mindennapi eset.

188
- Igen, miben segíthetek?
- Itt vagyok egy árok túloldalán az autópályán. Ki tudna húzni innen valaki?
- Várjon, kiszámolom... Köszönöm a türelmét. 40 ezer forint lenne.
- És mikor kellene kifizetni?
- Ott a helyszínen.
- Sejti, hogy nincs nálam ennyi pénz. Karácsony után...
- Sajnálom, akkor nem tudok segíteni.
- Akkor kit hívjak? A tudakozóban ezt a számot adták.
- Talán a tűzoltókat. 105.
- Köszönöm.
Ez édes! Ez a fickó komolyan azt gondolta, hogy negyven ezer készpénzzel indulok útnak, hátha belecsúszok az árokba, vagy mi? Csak én vagyok ilyen béna, hogy nincs nálam negyven ezer az útra? Gondolta volna a fene, hogy a repülésért fizetni kell!

105
- Tűzoltóság.
- Itt vagyok egy árok túloldalán az M3-as felvezető szakaszán. Tudna nekem se.... 

Hát, ilyen nincs! Ennek a nyomorult telefonnak is most kell lemerülni. Jaj, ez olyan klasszikus! Ebben nincs semmi eredeti. Ejnye-ejnye! Ezek a kihagyhatatlan sztereotípiák kicsit rontanak a műélvezeten.

Na, jó. Kénytelen vagyok kiszállni a kocsiból. Elég jó pozicíóban vagyok, hogy leintsem az első kocsit. A kíváncsiság jó szövetséges, lehet rá számítani. És valóban. Rögtön az első kocsi félreáll, én átverekedem magam a hóban.
- Jól van? Segíthetek?
- Én jól vagyok, csak a telefonom. Tudja, klasszikus.
- Szálljon be. Elvigyem valahová?
Egészen jóképű a pasi. Bőrüléses autó... Kár, hogy én Bogyóért vagyok oda.
- Ha felhívná a tűzoltókat, azt megköszönném. Még reménykedek, hogy haza tudok menni a saját autómmal.
Végre valaki, aki velem örül.
- Egyszer velem is történt hasonló...
- Egyszer mindenki túlél valamit - mosolygok hálásan, de azért kicsit rosszul esik, hogy nemcsak velem történik ilyesmi.

A tűzoltók már riasztották a rendőrséget. Na, szuper! Akkor ez eltart egy darabig.
A rendőrök egy fél órán belül ott is vannak. Úgy látszik, sok ilyen csodát láttak, mert képtelenek osztozni velem az örömben, hogy élek. Csak azt nem értem, aki olyan sok csodát látott már, hogy meg sem lepődik egy ilyen dolgon, az miért lesz érzéketlen. Úgy látszik, a csodákat is meg lehet szokni.

 



Utoljára változtatva 01-23-2011 @ 08:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 01-23-2011 @ 08:33 pm)

Comment: Az írás aranyos, adikeres árukbakerüléshez, mentéshez, gratula. puszi Józsi


Hozzászóló: stando
(Ideje: 01-23-2011 @ 08:45 pm)

Comment: :) No! Jó kis utazásra vittél, nőci. :) Örömködöm ám, hogy már te is tudod, milyen nemfélni, mikor normálisan félni kéne. :)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-23-2011 @ 08:49 pm)

Comment: Szerencsére ! Minden jó, ha a vége jó, de azért ezeket a repüléseket ne ismételgesd gyakran! Puszillak, Erika


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 01-23-2011 @ 09:17 pm)

Comment: Bár faltam a sorokat, mert Te mindig úgy írsz, hogy megfeledkezem olvasás közben mindenről..., de a legjobban annak örülök, hogy nem esett bajod, Szemi. Istenem... micsoda történet! Ölellek, szeretettel!!!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-23-2011 @ 10:07 pm)

Comment: Csitesz, Erika, Stando, Aranykati, köszönöm, hogy olvastatok és itt hagytátok ezt a pár sort nekem! :)


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-24-2011 @ 10:29 am)

Comment: Olvaslak, olvaslak... aLéb


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 01-24-2011 @ 01:53 pm)

Comment: és tényleg...tetszik, jól írsz


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-24-2011 @ 10:20 pm)

Comment: Hála az égnek, hogy szerencsésen megúsztad... :))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-25-2011 @ 08:44 am)

Comment: Kedves Béla, Velina, Anna, köszönöm.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds