[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 342
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 343

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az ember, a felesége, meg az icipici fájdalom
Ideje:: 11-01-2003 @ 09:21 pm

A dolog ott kezdődött, hogy az ember megsebesítette a kezét.

Nem.

A dolog ott kezdődött, hogy az ember felesége, konyhai praktikák közben megsértette a mutató ujját.

Semmiségnek is nevezhető karcolás, minek következtében az ember felesége határozott mozdulatokkal, célirányosan haladt a fürdőszoba, pontosabban a fürdőszobaszekrény felé, sebtapaszért - alulról a második fiók -, jól látható helyen (balra), hogy a további konyhai munkában, nagyobb legyen a komfortérzés…

 

Szóval a dolog ott kezdődött, hogy az ember majd megsebesíti a kezét.

Épp a töltött káposzta konzervet próbálta kihalászni, égési sérülés nélkül, a tűzforró vízzel teli edényből.

Egész héten ezt gyakorolta. Persze az igényesség változatosságával.

A hét elején például már megküzdött a „Székely káposzta”, a „Sólet csípős kolbásszal”,

„Sárga borsófőzelék”, és a „Húsgombócok paradicsommártásban” feliratú, henger alakú, fémes dobozokkal.

Az a fránya kiküldetés! Az a konferencia vagy mi!

Az, az, amikor a tisztes polgár feleségét, mindenféle munkahelyi humbugokkal elszakítják szerető hitvesétől, rászabadítván ezzel a bérlemény minden nyűgét, valamint az étkezési szokások menetrendjének totális káoszát.

 

Szóval az ember, mivel a konzervnyitó üzemeltetéséhez nem ért, valamint fogalma sincs arról merre, hol lokalizálható, csavarhúzóval próbál léket vágni a még mindig tűzforró konzerves doboz tetején.

Persze, hogy megsérti magát.

A seb, vagyis a mutatóujjon történt roncsolódás megvan vagy három, három és fél milliméter.

A vulkánszerűen kitörő vér látványa egy pillanatra egyensúlyvesztésre kényszeríti az embert, amit a gázrezsó hirtelen átölelésével próbál kompenzálni.

Mély lélegzetet vesz, amit aztán lassan fúj ki (mert tanulta valahol), de még jobban szédülni kezd, és szájára veszi (csúnyán) az egész jogosítványosdit, meg a KRESZ vizsgát mert ott volt az elsősegélynyújtásosdi (itt tanulta), és átkozta az egész hülye helyzetet, hogy a telefon is a másik szobában van, és odáig nem ér el egy darabban, meg ha el is érne, sose tudja megjegyezni, hogy a 104 vagy 107 a mentők száma.

Tulajdonképpen Robinsoni állapotok uralkodnak.

A lakás, mint egy 42 négyzetméteres sziget. Civilizációnak se híre, se. 

Péntek meg elutazott.

Pedig csak ő tudja, hogy kell szorítókötést alkalmazni, csak ő tudja a pszichés egyensúlyt visszabillenteni, csak ő tudja a párnát, úgy ahogy az ember szereti, úgy az ember feje alá helyezni, betakargatni, és szüttyögni mellette, hogy attól az ember elszenderedjék, és felejtse a nap „véres eseményeit”!

És csak ő tudja, hol van a sebtapasz.

Az a sebtapasz, ami most életet menthetne. Az a sebtapasz, aminek az ember felesége minden egyes elutazáskor, pontosan beméri a helyét. (Kvázi megmutatja).

Most is így volt.

Mindegy, na! Ez már nem segít az emberen, aki most hirtelen jött mozdulattal, a tűzhely oldalán nyújtózkodó konyharuhára vetődik és utolsó mentsvárként, emlékezetből készít szorítókötést, hogy a túlélők örömábrázatával huppanjon a frissen burkolt konyha, hideg padlócsempéire.

Most már csak túléli valahogy, gondolja, de azért a biztonság kedvéért lepergeti maga előtt élete filmjét, persze a producer által jóváhagyott, erősen vágott verziót („Csak a szépre emlékezem…”), és még az is eszébe jut, hogy elfelejtette megírni memoárját, hisz annyi mindenen ment már keresztül, és olyan kalandos élete volt, mint talán még senkinek, meg az a sok megpróbáltatás…na szóval…

De hirtelen kulcs zörren a zárban. Nézzenek oda! Hát itt van ő!

A megmentő, az angyal, aki nem neheztel a nyafogás meg a falfehér arcbőr miatt, és olyat sem mond, hogy: „Ugyan már! Hiszen ez csak egy karcolás!”

Ő ilyet nem tesz.

Ő inkább a baleseti sebészeket is meghazudtoló alapossággal látja el a sérültet.

Mert nő!

És mert szeret…

 

 



Utoljára változtatva 11-01-2003 @ 09:21 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lujza
(Ideje: 11-01-2003 @ 11:00 pm)

Comment: de jól ismeri valaki a nőket :)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-01-2003 @ 11:16 pm)

Comment: Gratulálok, nagyon jó! Az "ember" tényleg erre hajlamos, no meg az "ember felesége" is.


Hozzászóló: ange
(Ideje: 11-02-2003 @ 10:53 am)

Comment: :o) tényleg nagyon találó!!


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-04-2003 @ 08:53 pm)

Comment: Olvastam a Taxist is.Legalább úgy tetszett, mint ez.


Hozzászóló: Csandi
(Ideje: 11-12-2003 @ 09:03 am)

Comment: Hehehe! Nagyon jó, tecccik!


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 01-13-2004 @ 10:30 am)

Comment: :))) Nagyon jó!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds