[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 331
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 331


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az opálgyűrük titkos ereje
Ideje:: 09-08-2013 @ 07:50 pm

          Melinda és Linda az ikrek, éppen a gyermek kórházban voltak. A kicsik örömmel fogadták őket. A lányok bohócruhába  öltöztek és kifestették az arcukat, mókáztak és próbálták felvidítani a kis betegeket. Teo a kutyájuk most is velük volt, aki minden gyereknél nagy sikert aratott. A kutyának nagy türelme volt, lefeküdt a padlóra hempergett és a nagy szemeivel pásztázta a gyerekhadat.  Így rövid idő alatt  meghódította a gyerekek szívét. Elég jól sikerült ez a nap is, sok nevetéssel fűszerezve.  Mindegyik kislány és kisfiú kapott ajándékot, ezt mókásan megoldották, volt egy nagy zsák tele játékkal. A gyerekeknek be kellett hunyni a szemüket és benyúlni a kezükkel a zsákba és kihúzni egy ajándékot. Ez volt a csúcspont, mindenki boldog volt. Ezek után búcsúzás következett és Teot mindegyik gyerek megsimogatta. Melinda és Linda is elköszönt és ezek után, elkezdtek összepakolni. Melindát hirtelen rossz érzés fogta el és ránézett az opálgyűrűre aminek varázsereje volt. Már sokszor megsegítette őket ez az ékszer. Most is az ujján ragyogott és furcsa jeleket vett észre . Az opálkő színe változott, hol világoskék, hol sötétkék színű volt. Hívta Lindát is, hogy nézze meg. Igen, mindketten úgy gondolták, hogy nagy baj van a családban. Mivel csak egy nagynénijük volt,  Anna, csak ő jöhetett számításba, akinél egy másik opálgyűrű volt,  feltételezték, hogy bajban van. Elbúcsúztak a gyerekektől és elindultak Annához. A gyűrű egyre gyorsabban változtatta a színét, Melinda és Linda beültek a kocsiba és szinte száguldásba kezdtek. Egy óra múlva odaértek Anna házához. Síri csend fogadta őket.

Előre küldték Teot a kutyát, hogy feltérképezze a terepet. Teo halkan vakkantott a kert mélyéből. Linda és Melinda bementek a kertbe, a kapu nyitva volt. A ház ajtaja is ki volt tárva, ezen igen csodálkoztak. Anna nénivel együtt lakott két kis törpe is. Egy testvérpár Lali és Lili árvák voltak és a néni nevelte fel őket. Ők vajon hol lehetnek? Hiába kiáltották a nevüket senki sem válaszolt.

Teo végig szaglászta a helyiségeket, majd megállt az egyik szoba előtt és hangosan ugatott. A két leány odafutott az ajtó zárva volt. Linda megforgatta a gyűrűt az ujján és már ki is nyilt az ajtó. Bent a szobában rátaláltak a két törpére.  Lali és Lili meg voltak kötözve és az ágyon feküdtek. Nagy szemeik tágra nyiltak meg voltak rémülve, de amint meglátták a két lányt és Teot megnyugodtak. Hamar kioldozták öket és Lali elkezdte mesélni, hogy mi történt. A szomszéd házban egy gazdag úr lakik a neve Karvaly. Meg akarja venni Anna házát és a telket. A néni nem akarja eladni. Ez már régóta húzodó ügy. Tegnap újra megjelent a Karvaly és jött vele két ember is. Mikor Anna néni újra nemet mondott a ház eladásra, a két ismeretlen ember megragadta Lalit és Lilit mert ők is a szobában voltak. Megkötözték őket és bevitték az egyik szobába és rájuk zárták az ajtót. Annyit tudnak még, hogy Anna próbálta használni az opálgyűrűjét, de Karvaly megelőzte és elvette tőle. Tovább nem tudják a történetet, csak sejtik, hogy a néni Karvaly házában lehet.

Hamarosan mind a négyen eldöntötték, hogy átmennek a szomszédba és kifürkészik, hogy Anna ott van-e. A két lány előre küldte Lalit és Lilit a kutyával. Találtak a szomszéd kerítésnél egy kis rést ahol be tudtak mászni, elöl Teo ment. Tudták, hogy a  kutya rögtön jelzi ha idegen közeledik, de Teo csak halkan morgott és lapítva kuszott előre. A kertben nem volt senki igy egészen a ház közelébe értek. Lili és Lali  elbujtak egy ablak közelébe egy bokorba. Teot visszaküldték a lányokhoz igy ők is végig osontak a kertbe és minden abláknál benéztek. Mind a három férfit a konyhában látták éppen vacsoráztak. Linda meglátta a másik opálgyűrűt a konyha asztalon. A lány megkönnyebbült, mert tudta így mindkét gyűrűt tudja majd használni. Előre mentek a bejárati ajtóhoz és a gyűrűt forgatva kinyílt az ajtó és bent voltak a házban. Teo újra elkezdte a nyomozást. Megérezte Anna illatát és mutatta az irányt, az emeleten a legutolsó szobánál megállt. Halkan kinyitották az ajtót és bent ült egy széken Anna néni. Nem értették miért nem mozdul meg, majd mikor körbenéztek mindannyian ledermedtek. Ott ült Annával szemben egy fekete párduc sárga szemei villogtak. Félelmetesnek tűnt. Linda egy pillanat alatt üvegfalat húzott a párduc körül a gyűrűvel. Igy nem tudott támadásba lendülni a nagy macska. Anna néni mikor felocsúdott a meglepetésből boldogan nyugtázta, hogy most már itt a felmentő sereg és haza mehet. Anna néni gyorsan elmesélte, hogy mi történt nagy vonalakban amit már a két törpe is elmondott. A párduc egyre idegesebb lett ezért Linda és Melinda gyorsan közölte a két törpével, hogy menjenek el a konyhába és lopják el a másik opálgyűrűt, de gyorsan kell cselekedni, mert nem bírják sokáig tartani az üvegfalat egy gyűrűvel és Teo is velük megy.

Lali és Lili és a kutya gyorsan elértek a konyháig. A férfiak és a házigazda még mindig az asztalnál ültek és beszélgettek. Lili csúszva elérte az asztalt , majd alámászott és sikerült elvenni a gyűrűt a Karvaly tányérja mellől. Majd gyors ütembe próbált elillanni. Sajnos meglátták, de a kutya berohant a helységbe és sakkba tartotta a három férfit vicsorította a fogát és hangosan ugatott. Lili és Lali el tudott menekülni és szaladtak ahogy a lábuk bírta. Elérték a szobát ahol a hölgyek voltak. Most már nem kellett tovább félni és Teo is megérkezett. A másik opálgyűrűvel  lezárták a konyha felöli részt. Amikor megérkeztek a férfiak szinte kővé meredtek a látványtól. Láttak két egyforma lányt, tekintetük haragos volt, de gyönyörűek voltak. Karvaly és a két embere nem tudtak közelebb menni a lányokhoz az üvegfal miatt. Majd előbukkant a két törpe és Anna nénivel szemben a leopárd, akit  egy üvegfal választott el a többiek elől. Teo szinte átrohant az üvegfalon, de ők nem tudtak átmenni. A leopárd nagyon feszülten figyelte az eseményeket, de nem csinált semmit, mozdulatlanul ült.

Ekkor Melinda odaszólt Karvalynak, hogy el akarnak menni Anna nénivel békével.  Karvaly megértette, hogy nincs esélye itt nem ő diktál hanem a lányok. A kezével intett, hogy mehetnek és azt mondta, hogy nem fogja háborgatni többet Anna nénit. Az üvegfal  leomlott az állat és a konyha felöl. Karvaly parancsára  a  leopárdot kivitték a férfiak a szobából, Karvaly bent maradt a szobában. Bűnbánóan lehajtotta a fejét és bocsánatot  kért Anna nénitől és a két törpétől.

Ezek után Melinda és Linda vezetésével  elhagyták a házat. Leo zárta a sort, végig követte szemével az egész menetet kifelé. Hamarosan hazaértek és Anna néni nagyon boldog volt, hogy a lányok megmentették. Közölte velük, hogy a másik opálgyűrűt is megkapják. Lali és Lili boldogan futkároztak a házban Teoval. Az ikrek éppen indulóban voltak hazafelé, mikor meglátták Karvalyt. Egy kis adományt hozott a gyermekkórház  részére. Alig hittek a szemüknek, hát néha vannak meglepetések.

2013.07.03. Göteborg Lám Etelka



Utoljára változtatva 09-11-2013 @ 10:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sodrelap
(Ideje: 09-08-2013 @ 08:41 pm)

Comment: Etelkám, a mesevilágod színes, jóindulatú, ebben a veszekedős, harsány világban felüdítő! :-) Vannak elütések benne, ha van kedved fuss át a szövegen... :-) Szeretettel: Pali


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 09-08-2013 @ 08:57 pm)

Comment: Nagyon kedves mese drága Etelka! Ölellek


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 09-09-2013 @ 08:19 pm)

Comment: Köszönöm, hogy itt jártál és elovastad a mesémet,szeretettel:Etelka


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 09-09-2013 @ 08:22 pm)

Comment: Kedves Pali! Köszönöm, hogy jártál nálam és köszi az észrevételt ezek a fránya betük mindig össze- vissza mozognak!


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 09-09-2013 @ 08:28 pm)

Comment: Drága Magdi! Köszönöm, hogy itt jártál és olvastál! Szeretettel: Etelka


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 09-09-2013 @ 09:14 pm)

Comment: Nagyon kedves írás, Etelka. aLéb


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-11-2013 @ 10:14 am)

Comment: Szinte krimi volt, ez a mese. :))) Javasolnám Etelka, hogy figyelj a szó ismétlésekre, érdemes átolvasni, mert a gördülékenységén sokat javítana, ha tömörítenéd. Szeretettel olvastalak: Anna :))


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 09-11-2013 @ 11:15 am)

Comment: Köszönöm Anna az észrevételedet sokat segit nekem.Itt ha el is olvassák a barátaim nem látják a hibákat. Ölellek:Etelka


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds