[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 350
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 350


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A vég kezdete (2)
Ideje:: 12-17-2013 @ 10:22 pm

Tébolyult agyamban egyetlen gondolat lebegett a légüres térben, Lali. Nem is szándékoztam figyelni másra, csak a hangokra és érintésekre, melyekben volt részem bőven! A szünidő minden napján találkoztunk. Megváltozott az életem. Koncertek, házibulik, haverok - és őrült szeretkezések az ágyamban, a református templom kertjében, a Törteli út menti nádasban, a Gerje patak partján, a Putrisarki erdőben. Minden áldott nap hozott valami új csodát, valami addig számomra ismeretlen gyönyört.

Sehogyan sem voltam képes visszarázódni már az iskolai élet szürke unalmába. Testnevelés módszertan órán jegyzetelés helyett szeretkező pálcika figurákat rajzoltam a füzetembe. Biológián azért felkaptam a fejem a tesztoszteronra és az ösztrogénre...

Aztán eljött a reggel, amikor anyám keltegetett, hogy menjek óvodai gyakorlatra. Szent ég! Már megint? - és összerándult a gyomrom a gondolatra. Fehér köpeny, meg a gonosz kis manók, akik mindent elkövettek, hogy pocsékul érezzem magam.
- Nem! Én nem megyek!
- Hogy képzeled, kislányom? Ezért küzdöttünk? - szegezte nekem kérdéseit. - Örülnöd kellene, hogy
sikerült bejutnod a többszörös túljelentkezés ellenére! Hálásnak kellene lenned a sorsodnak! Hogy képzeled, hogy otthagyod az iskolát? - fogalmazta szavakká a gondolatot, mely eddig eszembe se jutott. Pedig micsoda ötlet! - És minden pofon egyre elszántabbá, és dacosabbá tett.
- Nem megyek! Gyűlölöm a sulit, utálom a kölyköket! Nem megyek soha többé! - és bevágtam magam mögött az ajtót.

Az első vonattal Monorra mentem, hogy megkeressem Lalit, és elújságolhassam neki a jó hírt: ezután minden percet együtt tölthetünk!
- Te hülye vagy! - mondta, és láttam a szemében, hogy komolyan gondolta. - Mindig is szerettem volna pedagógus feleséget. Húzzál vissza tanulni!
- Nem! Már döntöttem! Neked sincs szakmád, mégis megélsz! Majd elmegyek takarítani.
Ekkor újabb pofonok következtek. Ez a nap már csak ilyen. Elkaptam a csuklóját, és szenvedélyesen tapadtam a szájára. Éreztem, ahogy ajka feszülése enged, nyelve viszonozza a csókomat. Könnytől nedves arcom eltorzult a gyönyörtől a Hegyesi tanya ápolatlan udvarán...

(A történeteim és verseim kivétel nélkül mind a fantáziám szüleményei. Kérem, hogy senki ne azonosítsa őket se velem, az íróval, se a szereplőimet más valóságos személlyel! Ködmadár)


Utoljára változtatva 12-18-2013 @ 02:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 12-20-2013 @ 09:39 pm)

Comment: Jó írás! Olvaslak. aLéb


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 12-21-2013 @ 12:11 am)

Comment: Köszönöm a_leb neked is, és a többieknek is, akik szintén olvasnak. Összesen 16 fejezet...


Hozzászóló: Balasz55
(Ideje: 12-29-2013 @ 12:40 am)

Comment: Szép történet, kedvelem írásaidat. Őszintén várom a folytatást, megigérted.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds