[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 56
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 56


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A vég kezdete (12.)
Ideje:: 01-12-2014 @ 10:51 pm

Örökös feszültségben vibráltam, elviselhetetlenül hosszúak voltak a nappalok, és nyomasztóan sötétek az éjszakák. Ritkán kaptam levelet, és kínomban a régebbieket olvastam el újra, meg újra.

"Hiányozni fox odakint! Nagyon tetszett a vers. Lehetne, hogy majd úgy találkozzunk, hogy kettesben, és hogy oda is bújhassak hozzád? Hogy elkényeztethess? És hogy én is el tudjalak kényeztetni? Örülnék neked!
Puszillak! Griff"

"Annyira érzéki, ahogyan simogatod a nyelvemet a nyelveddel, ahogy érzem az ajkadat az ajkamon...!" - ábrándoztam. "Ég a bőröm a kezed alatt - az arcom meg a leveleim miatt... Most is érzem a szőrös mellkasod, ahogy a pólód alatt megérinthettelek. Szeretném az arcommal is érezni; hallgatni, ahogy kalapál a szíved! Szeretnék eggyé válni veled, a karodba bújni... Szeretném a tested végig csókolni, figyelni minden apró rezdülésedet, és addig fokozni a vágyadat a kezemmel, számmal, nyelvemmel, hogy végre Te könyörögj megnyugvásért... Lassan akarok kiélvezni minden centimétert, hallani akarom a sóhajtásodat, az édes hangod, érezni, ahogy megremegsz a gyönyörtől... Az eszemet veszítem már ettől a kínlódástól... Bele se merek gondolni, mit gondolsz rólam ezek után... Egyáltalán, szoktál-e gondolni rám? Te elképzelted-e már, milyen lesz, ha egyszer valóban kettesben lehetünk? Írj kérlek, mert megőrülök a kérdéseimtől, az ábrándjaimtól!"

"Ne őrülj meg: jövök! Csak még egy kicsit bírjad ki!
Puszi, Griff"

Úgy ébredtem, ahogy elaludtam - sajnos telefon csörgésre, nem Dávid simogatására és csókjaira... Mennyivel boldogabban kezdődne úgy a nap! Elég nehezen térek ilyenkor magamhoz, de hagytam volna, hogy egy kicsit kényeztessen... Nem fontos korán beérnem dolgozni...

"Elgyengültem! Nagyon pajzán vagyok és hihetetlenül élvezem (nemsokára)! Griff" - olvasgattam megint, hogy tartsam a lelket magamban, míg az óramutatók komótos táncot lejtettek a középpont körül. Megint verset írtam.

Enyém a csillagok, a nap,
Enyém az ég,
Mert megkaphattalak…
Enyém a selymes fű,
A virágzó ágak.
Magammal hordalak,
A szívemmel látlak.
Enyém a szél zenéje lent,
Azóta nekem kék az ég,
Nekem csobog a patak,
Nekem virágzik a rét.
Bennem izzik a tűz.
És nekem világít a fáklya,
Enyém minden kis szikra,
Enyém a gyufa lángja.
Enyém a kandalló tüze,
Enyém a vulkán lávája,
Enyém a szenvedés,
- Minden öröm forrása…

"Annyira tehetséges vagy! Nagyon szépen írsz. Neked is szép 7végét!
Mosolygriff :) "

" Alig várom, hogy végre felfedezz! :-) Állok (ülök, fekszem) elé(d)be.
Szerelmes vagyok beléd, és dühös vagyok érte magamra (rád nem
tudok). Ez már téboly... Ég az arcom azért, amit művelek! Tudom, tisztában vagyok vele, mit csinálok, és mégis... Nem tudom abba hagyni, nem tudlak elfelejteni egy percre sem..."

"Ne legyél dühös magadra! Így vagy jó! A NŐ! Zsigerig :)
Pusssz, Parázs"

„Ma sokat dolgoztál, azt hiszem. Biztosan jól esne egy könnyű vacsi!
Szereted a héjában sült padlizsánt? Picit megsózom és borsozom, majd kikanalazzuk a bőréből. Olyan selymesen csúszik le a torkodon, érzed?
Aztán egy Mozart bonbon? Kibontsam Neked? Szívesen a szádba adom... Az édes csokoládé alatt a pikáns mandula íze kényezteti a nyelvedet...
Vagy elég egy korty pezsgő eperrel? A pici buborékok még élvezetesebbé teszik a gyümölcs zamatát... Csak semmi szex! Egy forró zuhany?
Na jó, ha szépen kérsz, én is jövök. Ne fáradj a tusfürdővel, ígérem, hogy egyetlen porcikádat se hagyom ki! Azért szólj, ha valahol mossam még! Imádlak tetőtől-talpig habosan! Aztán egy nagy, puha törölközőbe tekerlek, nehogy megfázz nekem! Ha szépen hasra fekszel az ágyon, akkor megmasszírozom a hátad. Illatos olajat töltök a tenyerembe... - vanília jó lesz?
Gyöngéden bekenlek vele a tarkódtól, a válladon át, egészen a derekadig..., és még egy kicsit lejjebb... Lágyan simogatom a bőrödbe, végig csókolom a gerincedet az ajkammal, közben egy kis játék a nyelvemmel... - ez segít ellazítani az izmaidat, tudom... Az ujjaim begyével lassan megkeresem azokat a kis feszültség gócokat a válladon, amit a stressz okozott. Ó, a lapockáid mellett is találtam párat... A számítógép a ludas! Akarod, hogy lentebb is kényeztesselek picit? A szép kerek fenekedet is átgyúrom, jó? Igazán formás, megnéztem ám a múltkor is...! Na jó, nem hagyom ki az izmos lábadat sem. A bokádtól lassan haladok felfelé, ha nem bánod! A combod belső fele milyen érzékeny, Kedvesem! Lazíts, most aludnod kell! Betakarlak, jó éjszakát Szívem!”

„Elszállt a fáradtságom. Mindig ilyen kényeztetésre vágytam..., de ilyen csak a mesékben van ...

Merre szállsz, ködmadár?
Puha fészket hol találsz?
Ölembe bújsz csintalan,
Csókolnálak pajkosan

Szép álmokat!”

"Most vettem csak észre, mit művelek. Én udvarolok egy pasinak! (Na, de milyen pasinak...!) Szóval ezért bosszantanak a saját leveleim! Nem is sült bolond vagyok: Sült liba – és tálcán kínálgatom magam... Mentés előtt legalább lektoráld ezeket a rémségeket; a kihagyott, meg elütött betűk rettenetesen bosszantanak utólag!"

" Rá se ránts! :) Így szuper!"

"Neked! És az én önérzetem, lelkivilágom...???"

"Ne csináld, ha nem jó neked, én is csak olyat teszek, amit szeretek."

Legnagyobb ellenségemnek továbbra is az időt tekintettem.

"Ma csak aludni szeretnék veled. Belefúrni magam az öledbe, érezni a karod súlyát a derekamon, és a leheleted a nyakamban... Tudom, ezt nem lehet soha..., de az álmaim az enyémek, ábrándozhatok."

"Szeretnék az öledbe ülni egy picit! Szemben veled, hogy a karjaidba bújhassak, és ölelhesselek magamhoz én is téged. Csókolj, csókolj még gyöngéden, hosszan; ringass álomba lágyan, Kedvesem...! "

"Már megint remeg a kezem. Elolvastam, mit írtam az este félálomban. Nem tudom, rád milyen hatással volt (talán jobb is nekem, ha nem tudom?), nekem még most is tetszik..."

" Jó hatással vagy rám. Egészséges borzongás :)"

Én pedig csak ábrándoztam, és írtam az idétlen leveleimet, időnként saját verssel spékelve...

"Jó napot, Ködmadárka! Köszönöm, attól tartok, hogy nem ihatok, mert utána még vezetnem kell, de nagyon jól esik a kínálás! Kakaó jöhet! Melegszendvics is :))))) Ott leszek a megbeszélt helyen és időben! A jelenlegi felállás szerint kb. 4-ig érek rá, és remélem, hogy örülni fogsz nekem! Ahogy én is!
Puszi, Griff"

" Szép napot, drága Griff! Minden percet ajándéknak tekintek, a jelenlegi felállásodnak is örülök már most! 3 gyönyörű órát talán összesen tölthettem eddig veled az elmúlt évtizedek alatt... Pont a kakaó? :-)
Melegszendvics, sült liba, lángos... :) Milyen nagy az étvágyad? :)"

"Próbálj meg ma aludni, mert különben hulla fáradt leszel holnap :)))) Puszillak"

" Ne aggódj! Egy éjszaka alvás nélkül már nem számít az előző hetek után... Már teljesen leszoktam róla. Amíg jártányi erőm van, addig elveszem a tiédet! Puszillak, Ködmadár"

Végül egyetlen percet sem aludtam a találkozás előtti utolsó éjszakán...

 

 (A történeteim és verseim kivétel nélkül mind a fantáziám szüleményei. Kérem, hogy senki ne azonosítsa őket se velem, az íróval, se a szereplőimet más valóságos személlyel! Ködmadár)



Utoljára változtatva 01-12-2014 @ 10:51 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-13-2014 @ 10:37 pm)

Comment: Olvaslak! aLéb


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 01-14-2014 @ 04:57 am)

Comment: Akkor írok, Béla. A mese folytatódik. :-)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds