[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A titkárnők gyöngye
Ideje:: 10-20-2014 @ 11:42 pm

Angéla szomorúnak tűnt, amikor közölték vele, hogy ez az utolsó munkanapja. Igaz, minden hétfőn a kávé kilötyögtetésével kezdte a napot, de az ma reggel sajnos különösen rossz helyre folyt. Véletlenül ráöntötte a központi számítógépre, ezzel megbénítva az egész délelőtti munkát a biztosító társaság irodájában. Sőt, később még a tűzjelző is bekapcsolt, mivel a gázon felejtette a teához forralni szándékozott vizet.

Nem igazán sikerült beilleszkednie az ott eltöltött mintegy három hónap alatt, és mivel csapnivaló titkárnőnek bizonyult, munkatársai egytől-egyik éreztették vele, hogy nemkívánatos náluk. Egyedül azért maradhatott eddig a cégnél, mert az igazgató egyéb képességeire is igényt tartott. Ami a nőket illeti, a férfi igazi ínyenc volt ilyen téren, nem vitt ám akárkit az ágyába. Angéla viszont formás, karcsú alakjával, kirívó öltözködésével már az első napokban rászolgált erre a kiváltságra, éppen ezért különösen rosszul esett neki, amikor maga az igazgató közölte vele a rossz hírt. Ezek szerint még ő sem tehetett semmit, valószínűleg ez az incidens volt az utolsó csepp a pohárban.

Már csak néhány óra volt hátra Angéla zárónapjából, amikor a lány körbevitte a munkatársaknak az utolsó általa készített kávét, teát. Legvégül az igazgatóhoz ment be, őt is kiszolgálta. A férfi, miután kiitta a bögre tartalmát, erős fejfájást érzett, majd szédülni kezdett. Angéla elégedetten mosolygott rá, jelezvén a férfinak, hogy valami köze lehet a hirtelen jött rosszullétéhez.

– Mit csináltál? Tettél valamit a teámba? – kérdezte a férfi rekedtes hangon, de a nő továbbra is csak szó nélkül bámult rá.

Gyomra görcsölt, és bár erősen émelygett, még is volt annyi ereje, hogy felálljon, és kimenjen az ajtón. Körülnézve irodáján kívül észrevette, hogy mindenki mozdulatlanul fekszik rádőlve saját asztalára, mellettük egy-egy üres pohárral.

– Te megmérgeztél minket? – kérdezte a férfi egyre álmosabb hangon, mielőtt előtte is elsötétült a világ.

Angéla a sötét parkolóban ácsorgott a kocsija mellett, amikor végre megérkezett a fekete kabátot viselő férfi, akire várt.

– Mégis mi történt? Hogy szúrhattad el így? – kérdezte a férfi.
– Semmit sem szúrtam el. A „B” terv még mindig kivitelezhető – válaszolt Angéla magabiztosan. – Itt van a csomagtartóban, csak egy erős altatót kapott. Akkor innen átveszed?
– Persze! Te kefélsz velük, kiiktatni meg nekem kell őket. Ha jól csinálod, és gyűjtesz ellene elég információt, akkor most nem lenne szükség rá, hogy megöljem – közölte gúnyosan a férfi.
– Fogd már be a pofád! Azt senki nem mondta, hogy nekem kell majd főzni a rohadt kávét… na, de hagyjuk ezt. Ki a következő célpont?
A férfi láthatóan mondta volna még a magáét, de Angéla határozott fellépése végül lenyugtatta.
– Ő az. Kovács József, a Garamvölgyi színház igazgatója – mondta a férfi, miután átnyújtott egy fényképekkel, adatokkal teli mappát. – A megbízó a konkurens Váczi mozi vezetője. A feladatod ugyanaz: találj valamit, amit fel lehet használni az igazgató ellen, valamit, ami tönkreteheti őt és a színházát is. Ha nem sikerül, akkor itt is hasonló alternatíva lép érvénybe.

A lány érdeklődve lapozta a kapott dokumentumokat, és lélekben már felkészítette magát az újabb feladatra.

– A mappában megtalálod az új önéletrajzodat, amit tanulj be az interjúra! A vénember is szereti a fiatalabb nőket, szóval nem lesz gáz. Sok sikert Angéla!


Utoljára változtatva 10-20-2014 @ 11:42 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-22-2014 @ 12:21 am)

Comment: Azt igazolod, hogy a leghatékonyabb fegyver a női bugyiban van.Persze csak, ha a fönök férfi.jóó volt GYUpp


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 10-23-2014 @ 04:17 am)

Comment: Köszönöm szépen, Gyula!


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 10-23-2014 @ 09:09 pm)

Comment: Ötletes! aLéb


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds