[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 330
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 331

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Vettünk egy izét
Ideje:: 12-01-2004 @ 06:10 pm

Vettünk egy izét

Mondom Neki: mozi, mondom: film.
„Melyik?” – kérdezi.
Mondom: Nyílt tengeren.
„Cápás.” – mondom.
„Ikea!” – mondja.
„Azt a filmet nem ismerem” –mondom, de biztos valami skandináv, valami Bergman-os.
Már így a hangzásából.
Aztán hamar kiderül a turpisság. „Deal” van.
„Nincs Ikea, nincs mozi!”- mondja.
Tudod, van az a brutál vicc.
„Nincs kéz, nincs csoki”. Az.

Kérlekszépen kezdenek visszaköszönni az „új lakás előtti”, a „költözés előtti” idők, amikor a főváros összes bútorboltjában hellót köszöntek a szekrények, a kanapék és a különböző világítótestek.
Tudod, amikor katalógussal kelsz – élsz – fekszel –bólogatsz.
Mer’ hozzászólni azt nem nagyon.
Mer’ nem megy.
Persze, igazából menne-menne, de az meg nem jó.
Szikrázó szempár.
Ja, nem papucs, ja nem az vagyok, csak látom, hogy neki ez megy.
Hogy jobban, mint nekem, hát akkor engedtessék meg, hát könyörgöm, hát nem házastársi kötelesség engedni kibontakozni a nőt?
Akivel – mellesleg - éljük az életet.

Vettünk egy izét.
(A „deal” az „deal”.)
Egy éve nem voltam a svéden hideg bútormicsodában, egy éve.
És mivel telt ez a smorgesborg és möllnenköchttétől mentes 365 nap nap?
Na mivel?
Átalakították!
Át! Barátom!
Pedig azelőtt csukott szemmel, érted, csukottal.
Hát a nyomogatógéppel – kérlek szépen -, amelyik a székeket, meg asztalokat cseszteti, hogy azok milyen vagányak, és hogy bírják a strapát, na azzal én együtt lélegeztem.
Néhány nap elteltével - kis hibával - megsaccoltam a számláló aktuális állását. 
És akkor most elveszik ezt az egyetlen tudást a férfiembertől, aki egyébként mulya, és nem nagyon tájékozódik jól, és aki egyszer 40 percet bolyongott a Deák téri metrórendszer összevisszaságában, pedig pesti születésű, véresszájú lokálpatrióta, és még a Kontroll-t is látta.
Szóval most itt ez az új labirintus, meg a tudat, hogy tucatként fogok vergődni a többi hasonszőrű pacákkal, azokkal a férjnekkinézőkkel a sziporkázó feleségeink nyomában, akik annyira elemükben, de annyira.
Megduplázom az Ikeára szánt Xanax-adagot.

Konyhákat látok és nappalikat. Vadakat terelő juhászt nem.
Komplett 42 négyzetméteres lakásbelsők.
De legalább a televízió eredeti.
Mert tudod vannak ezek a kamu cuccok, ezek a műanyagból préselt hi-fi berendezések.
No, Ikeáék nem szórakoznak.
Komoly 82 centis 16:9-es tévétől a plazmáig minden eredeti, a körülötte szigetként lebzselő masculinok nagy örömére.
Kisebb kávéházi közösségek alakulnak az egyébként nem üzemképes, „off” állapotban heverő szórakoztatóipari készülékek előtt.
Megvan a közös csapás.
Ha mázlid van, egy ilyen a kitérővel megspórolsz 4 ágygarnitúrát, 3 fürdőszoba szettet meg a gardrób őrületet.
Bólogatni, bólogatni, bólogatni…
Persze a nagyhalál csak ezután következik!
„PIACTÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉR”
Bár ez az épület legkisebb alapterületével rendelkező helység, mégis négyszer annyi idő tölthető el benne, mint az előbb felsoroltakban, hiszen itt minden arra lett kitalálva, hogy: gyere fogj meg, csuda jól nézek ki, vigyél haza…
És akkor elindul a végtelennek tűnő bogarászás, egyeztetés(„ugye milyen jól néz ki?”), ötletház, hiperlakberendezés.

Vettünk egy izét.
A Piactéren bukkant rá.
„Glamorös”.
Ezzel a névvel van megáldva, de egyetlen eladó sem tudta behatárolni, hogy tulajdonképpen micsoda.
Izé.
Plafonról lóg le.
Drótok asszimetrikusan, végeiken közepes nagyságú piros korongok.
Persze itthon kell összeszerelni.
Én az ilyenbe már nem nagyon.
Inkább a tejfölt meg a cserkészkolbászt pakolom hűtőbe.
Azt nagyjából hibátlanul lehet véghezvinni.
Aztán a csererendszeren alapuló mozi következik!

Vettünk egy izét és képzeld el, hogy a „Nyílt tengeren”, a cápás cucc, már valahol nagyon távol, valahol a sutban, nagyon hátul, mert a mozi első fele több mint használható, aztán meg nagyon megharagszol az alkotóra, mert így nem szabad.
De nem baj, mert itt van az izé.
Srévizavé a fejem fölött.
Kicsit olyan a jellege, mint a csecsemő játékoknak, amit a babaágy fölé akasztanak.
Miki egér, Donald kacsa, Micimackó.
Csakhogy az pörög.
Izé nem.
Több mint 10 percig is folyamatosan nézhető.

Ezek a svédek mégiscsak tudnak valamit!

 



Utoljára változtatva 12-01-2004 @ 06:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 12-01-2004 @ 07:27 pm)

Comment: Szia Tokkalvonó! Nem tudom, melyik felsőhatalom hozott ebbe a randadepis estébe, de hogy épp jókor, az biztos. Nagyon hiányzott a humorod... és ez nem vicc. :)))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-01-2004 @ 11:01 pm)

Comment: Én is nagyon örülök, hogy újra itt vagy, remélem nem tűnsz el megint ilyen hosszú időre. Szeretem, ahogy írsz, kicsit önmagadat is kicikizve! :)) Különben mifene az a plafonból lógó akármi? Kiderült már? A nézésen kívül is használható valamire? Vagy csak úgy van!?! :))) Örülök, hogy itt vagy! Szia!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 12-02-2004 @ 09:36 am)

Comment: Nem álmodtad meg mire jó a lelógó izé?:) Tessék nem eltűnni, mert ez igazolatlan hiányzás. Tudod hogy áprilisban jártál itt utoljára?


Hozzászóló: tokkalvono
(Ideje: 12-02-2004 @ 11:01 am)

Comment: Sziasztok! Vigyázat-vigyázat! Hízlaljátok a májamat, ami persze jó. A lógó izével meg az van, hogy beleszerettem. Igazából úgy néz ki, mint egy 3 dimenziós Miró kép. Csak ajánlani tudom!


Hozzászóló: acsdaniel
(Ideje: 12-02-2004 @ 11:31 am)

Comment: Tegnap este olvastam az írásod, de nem voltam a legjobb formámban, ezért írok csak most. Igazából nekem a nickneved az, amin nem tudok túllépni mosolygás nélkül, ha minden igaz, máshol is láttam már a neten. A történeted baromi jól van megírva, küldj be gyakran, ha teheted. dani


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds