[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 256


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Újrakezdés
Ideje:: 05-19-2018 @ 10:30 am

Éva bepakolta a hátizsákját és körbenézett a szobában, több cucca nem is volt a lakásban. Kirohant a helységböl futva hagyta el a házat,vissza sem tekintett. Talán egy félóra is eltelt, nem emlékezett rá, de már az utolsó épületet sem látta maga körül. Szíve össze-vissza vert, megállt és kifújta magát, majd újra elindult. Szégyen, harag keveredett érzéseiben, gépiesen menetelt. Meleg fuvalat megérintette az arcát és ekkor már 30 fok felett lehetet a hőmérséklet. De Éva nem érezte a nap melegét, inkább fázott, lábai nehezen engedelmeskedtek, sírás kerülgette, de keményen tartotta magát. Mindig ugyanaz járt a fejében, egyedül van, kidobták az albérletböl, nem tudta fizetni a havi díjat. Nincs sekije, árva, igy még munkát sem talál. Fásultnak és meggyötörtnek érezte magát, egy nagy ürességet érzett a szíve táján.

A lábai vitték tovább, mindegy hová merre. Órák hosszat gyalogolt felfelé a hegyre, fenyőerdő vette körül. Madarak csiripeltek és mókusok ugráltak és őt figyelték, de Éva ebböl semmit sem látott. Azt vette észre, hogy esteledik, meg kellene állni pihenni valahol. Ahogy körbe tekintett a fák lombjain túl megpillantott egy kis nyári kunyhót. Mezei virágok, pipacsok és margaréták szőnyege vírult előtte. A ház mögött magas fű és gaz, itt régen nem járt senki. Körbe járta az épületet, kopogtatott, válasz nem jött, majd benyitott a kis házba. Egy ágy matraccal, egy fonott hintaszék és egy asztal semmi mást nem látott, de neki ez nagyon megfelelt. Elővette a hátizsákjából élelmét, a négy szelet barna kenyeret és egy üveg vízet. Ez aztán a fényűzés ma este, motyogta maga elé.

Hamar elaludt a testi fáradságtól, arra ébredt hogy a szelek vadul csapkodják az ajtót, amit nem zárt be és kinyílt. Felkelt ivott egy korty vízet és kiment a ház elé, elmélázva kutatott a lelkében, csendesen folytak a könnyei, keresve balzsamot, mely enyhíti fájdalmát. A ködfátyol éppen most kezdett elvonulni a mezei rétröl és nap megcsillogtatta fényét. Elindult, vitték a lábai a selymes fű szinte meghajolt lábai előtt és alig egy félórányira a háztól talált egy kis csörgedező patakot. Itt leült és hallgatta a víz csobogását és az erdő lakóinak apró neszeit. Igy telt el a következő nap is és mivel elfogyott a barna kenyere, vadmálnát szedett az erdő szélén. Egyre jobban érezte magát alig várta, hogy lesétáljon a pataknak kavicsokkal teli partjára, ahol figyelte az apró halakat, amint úszkálnak a sekély vízben és hallgatta a madarak énekét. Az őzek is megjelentek minden nap, óvatosan füleltek, nesztelenül osontak a kispatakhoz inni. Egyik nap egy piros rózsaszálat fújt a szél az ölébe. Éva úgy érezte, hogy kinyílt egy kis rejtett ablak a szívében, amely rámutatott az élet apró örömeire és újraél és erős. Hirtelen megértette, most már boldog és tudja, hogyan fogja újrakezdi a további életét.

Szinte repűlt vissza a kis kunyhóhoz, kitakarította a szobát, rendet rakott és utána kiment a kertbe kigazolt, lenyírta a fűvet. Legyen szép és rendezet ha erre téved valaki. Eldöntötte ma elmegy és elrendezi az életét. Fogta a hátizsákját és elindult, már éppen becsukta az ajtót és megfordult, hogy elinduljon az erdő felé, ekkor megpillantott egy fiatal férfit. A lány sötétkék szemeivel csodálkozva szemlélte a fiút aki egyre közelebb ért hozzá. És végül szemtöl szembe álltak, Éva szíve megdobbant és hevesen zakatolt. A fiú bemutatkozott: Ádámnak hívnak és Téged…? Éva vagyok…. !

Göteborg Etelka Lám



Utoljára változtatva 06-08-2018 @ 08:58 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 06-07-2018 @ 06:31 pm)

Comment: Egy újabb szép sorsforduló, bár idealista, de kíváncsivá tettél. (van pár apróbb elütés, hibácska, kérlek, nézd át és javítsd ki, megérdemli az írásod) aLéb


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 06-08-2018 @ 08:59 am)

Comment: Kedves Béla! Köszönöm az észrevételeket, és javitottam. Szeretellel: Etelka


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds