[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 185
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 185


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Gabonakörök a szőlőhegyen ( Fény panzió 59 )
Ideje:: 01-30-2019 @ 08:09 pm

Gabonakörök a szőlőhegyen
( Fény panzió 59 )

Guszti bácsi eddig csak kelletlenül elviselte a szőlőhegyi pinceborozójába sereglő turistákat, de most már hiányozna neki a biztos bevétel, ha lanyhulna a forgalom. Feleségének viszont csak a Zsuzsika hiányzott:
– Amikor kiment Angliába a kis szentem, még a programozott fűnyíró is leállt.
Azt pedig Zsuzsika kedvéért állították be a kúria melletti füves fennsíkon, hogy az eleven csitri biztonságosan sétálhasson a gondozott gyepen. Még nyáron, a tiszaláposi vendégek technikusa telepítette egy kis remízbe. Minden héten egyszer pontosan 10 órakor előbújt, keresztbe-kasul végignyírta a füvet, aztán visszahátrált az akkumulátora feltöltésére. És olyan okos volt, hogy csak száraz időben jött elő.
De amióta dekkol, már 20 centis fű nőtt a placcon.
– Még ez a lélek nélküli szerkezet is megérezte, hogy nincs köztünk a kis princessz...
A szép egyenletesen megnőtt fűtenger láttán Gabroncnak támadt egy ötlete.
– Zolti, milyen okostelefonod van?
Nem volt meglepő, hogy a legjobb minőség.
– A tiszaláposi Galaktika Kör habókos főnökével egyszer már beállítottátok a fűnyírót gabonakörökre. Okostelefonnal, ha jól emlékszem – fordult a Némó Kapitányhoz. – Most is megteszitek nekem, igaz-e?

Már csak várni kellett, hogy erősödjön a gyep, és megszervezni a felhajtást. Gabronc az idegenforgalmi kirendeltség üdvöskéjével, Gárdonyi Tündével közösen feltüzelték a helyi újság szerkesztőjét, nagy szenzációt ígérve.
Ugyanis megint felkapott bulvártéma lett a gabonakörök eredete. Földönkívüliek okozzák vagy a parcella kisugárzása? Valószínűleg tréfálkozó fiatalok műve, de ennek ellentmond, hogy emberi behatolásnak semmi nyoma. Nos, a szőlőhegyen meg fog oldódni a rejtély, csak filmre kell venni.
Ez is olyan történet, ami csak addig izgalmas igazán, amíg el nem kezdődik. Ment minden, mint a karikacsapás. Népes közönség előtt könnyedén rajzolta a gabonaköröket a fűnyíró, és profi munkát végeztek az operatőrök is. Filmjük megjelent a helyi híradóban, aztán Guszti bácsiék bármikor képernyőre vihették a katakomba-borozóban. És hetente végigsétáltatták a fűnyírót a sarjadó ösvényeken. A turisták meg csak gyűltek a látványra, és csodálkoztak a szeszélyes rajzolatú, szimmetrikus gabonakörök láttán. Az is meglepte őket, hogy a szakadék szélén nem bukik át a fűnyíró.
Csak Némó Kapitány ismeri a rejtélyt, hogy a fennsík szélén a tiszaláposiak érzékelő kábelt süllyesztettek körben a talajba. Mint egy láthatatlan villanypásztort. De az igazi titka az volt az űrsviháknak, hogy hetekkel korábban jó távolból ő állította le a fűnyírót, mert szokása szerint előre látta a fejleményeket.

Guszti bácsi már nem bánta a nagy forgalmat. Dolgoztak neki felesben a gebinesek rendesen. És a felesége igazi kardos háziasszony módjára irányította őket. Az öreg pedig, hogy kerek legyen a történet, még a vitorlását is megtarthatta.



Utoljára változtatva 02-23-2019 @ 05:17 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 02-01-2019 @ 03:13 pm)

Comment: Olvaslak, Tibor, tetszik továbbra is az életképekkel, ötletekkel, jellemrajzokkal erősített írásod. aLéb


Hozzászóló: thyborc
(Ideje: 02-01-2019 @ 09:29 pm)

Comment: Kedves A_Léb, köszönöm, hogy figyelemmel kíséred az írásomat. Tisztelettel üdvözöllek: Tibor


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds