[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 348
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 348


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ez az első naplóbejegyzésem 2005 - ben Szilveszteri beszámoló
Ideje:: 01-02-2005 @ 05:25 pm

Sziasztok!

2005. január 1.

Úgy volt, hogy itthon talál az újév, de szerencsére nem így lett és ezt köszönöm Kriszti barátnõmnek. Mikor elindultam itthonról már igencsak jó kedvem volt, majd találkoztam Krisztivel és Marcsival (õ is a barátnõm), és elindultunk a városban. Kinyittattam egy pezsit a Borároson egy sráccal, mert potyára vittem oda a jóképû rendõrnek õ csak félre állt. Hiába volt még velem 2 csaj, õk nem voltak annyira bevállalósak, hogy leszólítsanak egy srácot… én meg igen. Majd elindultunk a kõrúton, kimentünk az Andrássy útra végig a Hõsök terére. Itt megint keresnem kellett egy jóképû pasit, aki kinyitotta a másik pezsit… de aki keres, az talál. Én is találtam, igaz amerikai volt, de szót értettünk. Mikor a Hõsök terére kiértünk, gondoltam egyet irány a nyugati, és annyira jó, hogy oda mentünk. A nyugatiig egy csomó petárda durrant mellettünk, elõttünk, mögöttünk… ahogy az ilyenkor lenni szokott. Odaértünk a pályaudvarhoz 23 órára, persze pezsgõnyitás megint rám várt. Kriszti mondta, hogy az elsõ pasinak, akit meglátok, nyomjam a kezébe az üveget… én csak álltam a járdán és néztem… egy jó pasi sem volt, és ekkor megfordultam és a pályaudvarról kilépett Õ. Barna nadrágban, barna kabátban, fehér cipõben, nyakában színes papírszalagokkal, fején Ördög szarvval... Tudjátok ez a tipikus meglátni és megszeretni dolog… mikor egy villám belétek vág. Szóval ott állt Õ, barátnõimre néztem és õk már tudták, hogy Õ lesz az aki, a pezsit kinyitja. Odamentem, aranyosan mosolyogtam és megkértem, hogy nyissa ki. Gondolhatjátok, hogy nem mentünk messze, de mivel éjfélig volt még 1 óra vettünk még egy pezsgõt. Mutattam a srácnak, hogy van még egy, és azt mondta az éjfélkor kinyitja nekem. Közben feltûnt 2 lány a srác mellett, hogy kik voltak nem tudom, de az egyikre azt monda poénból, hogy a felesége. Ekkor minden bajom lett, de késõbb ránéztem, összemosolyogtunk, majd utána megint és megint, és oda súgtam, hogy tényleg a felesége és rázta a fejét, hogy nem. Gondolhatjátok mekkora kõ esett le a szívemrõl… persze ezek után a barátnõim kitalálták, hogy irány a WC. Elmentünk és mikor vissza értünk nem találtam a srácot, néztem, kerestem és meglett… elõttem állt. Meglátott elmosolyodott és elkérte a pezsgõt, mert éjfélig kb 10 perc lehetett. Majd beszédbe elegyedtem vele és éjfélkor megcsókolt. De olyan volt, mintha már 1000 éve járnánk. Tudjátok milyen az amikor, ott vagy és akarod és tudod, ha most nem teszed meg, akkor soha többet nem lesz lehetõséged és és és…. Na én is így éreztem. Miután a barátnõim látták, hogy jó helyen vagyok elmentek (ezt köszönöm nekik, jó ötlet volt….. ja õk is találtak pasit), és beszélgettünk a sráccal. Gábornak hívják, 28 éves és Hatvanban lakik és nagyon gyönyörû kék szeme van. Együtt sírtunk és nevettünk… ha petárda durran, akkor befogta a fülemet és elfordított… nagyon jó volt… életem elsõ olyan szilvesztere volt, ahol annyira boldog voltam… és nem érdekelt, hogy alig 1 órája ismerem. Majd késõbb 3 – 1/2 4 körül visszakísért a barátnõimhez, és mint a filmekben néztem, ahogy zsebretett kézzel, lehajtott fejjel elmegy és gondolhatjátok mi történt…. Igen, jól mondod utána szaladtam. Meglátott megölelt, felemelt és pörögtünk… Ja és nekem adta az Ördög szarvat, amit akkor kell vissza adnom, ha látni szeretném még. Szerinted????

Azóta már beszéltünk 3 – szor telcsin… hogy lesz e folytatás? Az Élet megírta… ha megtudom, elmondom.

Az újév, mint említettem nem itthon talált, hanem az utcán... és jobb volt, mint bárhova elmenni és nyomorogni egy szûk helyen vagy házibuliban. Már attól boldog voltam, hogy vadidegen emberek, boldogan, vidáman rám néztek és elkiabálták magukat, hogy B.Ú.É.K. vagy ahogy hallgattam a gyerekek kacagását, vagy ahogy a trombitát fújják… a lányok sikítását, amikor petárda durrant mellettük… és nem volt harag vagy káromkodás…. Hiszen egy ország ünnepelt… ünnepelt gazdag, szegény, hajléktalan… s az utcán mindenki egyenrangúvá vált…

Igen eltemettem 2004 – et, számomra az az év nem létezik. Volt 2003 és most 2005 van… túl sok fájdalmat kaptam 2004 – tõl, de 2005 jól indult… akár egy romantikus film… remélem, hogy boldog lesz a folytatás… vagy legalábbis olyasmi… könny és fájdalom nélkül!

 



Utoljára változtatva 01-02-2005 @ 05:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Myra
(Ideje: 01-02-2005 @ 05:55 pm)

Comment: Kedves Briti! Őszintén örülök, hogy ilyen jól indult az éved! Nagyon boldog lehetsz, ami természetes. Nem gyakran fordul elő az emberrel a "meglátni és megszeretni" érzés, sőt, mondhatnám: ritkán :) Kívánom Neked, hogy ismerd meg ezt a fiút és legyél vele boldog! Sőt, szárnyalj a szerelemben/szerelemtől, hisz akkor kicsit mi is részesei leszünk az érzésnek a verseid által, legalábbis addig, amíg elolvassuk. Számomra is nagyon rossz év volt a 2004-es, szívem szerint kitörölném az emlékezetemből, de bízom a jövőben. Neked már elkezdődött a "jobb világ", remélem nálam sem várat magára sokáig :) Azzal meg ne törődj, hogy a fiú 60 km-re lakik Tőled ( ha jól értelmeztem, akkor Te Pesten, ő Hatvanban lakik ). A szerelem a távolságot legyőzheti... Mondom ezt tapasztalatból, mert az előző barátom 120 km-re lakott tőlem. 4 hónapi ismeretség után pedig hozzám költözött. Volt 2 szép évünk, azóta ennek vége ( ennek fájdalmait nyögöm most ), de ez már 1 másik történet. És amúgy is, ez a Te blogod :) Üdvözlettel: Myra


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-02-2005 @ 06:08 pm)

Comment: Könny és fájdalom nélkül nincs élet! Szóval, ha élni akarsz, ezt valahogy kalkuláld bele:) Különben örülök, hogy jól indult az éved! (és ha nem haragszol, csendesen megjegyezném, hogy naplót a blogban szokás írni.)


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 01-03-2005 @ 11:58 am)

Comment: Ilyenkor sajnálom csak igazán, hogy nem egy fiatal lány vagyok a pesti éjszakában. Milyen egyszerűen menne minden! Nem kéne más hozzá, csak egy szilveszter (szilvi), egy pezsi (pezsi), egy nyugati (Nyugati) és rögtön megjelenne a Nagy Ő. És máris könny és fájdalom mentessé válna az élet. Hála még a telcsinek és a tömegnek, akik egyszerre és megkülönböztetés nélkül kiáltják: B.U.É.K. (A pontokat külön kihangsúlyozva!)


Hozzászóló: zsoló
(Ideje: 01-03-2005 @ 05:50 pm)

Comment: Kedves T.....! örülök, hogy így alakult, de kérlek, ezúttal vigyázz jobban. Sok boldogságot kívánok!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds