[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 183
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 183


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Retro élmények (II.) Fény panzió 80
Ideje:: 08-15-2020 @ 02:08 pm

Retro élmények ( II. )
Fény panzió 80

Gerzson az előző vetítés sikerén nekibuzdulva, most egy újabb videót mutatott be az aulában.
Ez egy jó évvel korábbi paparazzi felvétel [ Fény panzió 37 ], és különösen a tősgyökeres alapítványiakat érte kellemes meglepetésként.

Anno az egész kíváncsi társaság a garázs mellé gyülekezett, ahol Borbás mester már a gazda öntudatával várta a bámészkodókat, akik most olyat láttak, mintha egy szánkóra szereltek volna három példányt a Berci bácsi féle repülő csészealjakból. De ezeket most valahogy kecsesebbnek észlelték, mint az eredeti zúgva szálló bádoglavórt. Tájékoztatást kaptak, hogy az Elnök úr egyik üzlettársa, a vándorcirkuszosok pápája gyártatta le őket. Gondja volt rá, hogy csendesebbek és mindenek előtt biztonságosabbak legyenek.

Zsuzsika összecsapta a kezét meglepetésében, amikor Ivánt pillantotta meg a Coanda-Drón-Szánkó nyergében. A paintball vitézek védőöltözetét viselte, ami heroikus külsőt kölcsönöz akármely jelentéktelen viselőjének, még ha csak egy bodzapuska tűzerejű fegyverrel pózol is. Az arkangyal megjelenésű Ivánra csak túlzott biztonsági intézkedésből erőltették rá ezt a hacukát.

Megvárta, amíg a bámészkodók átesnek az első ámulaton, aztán a légpárnás járművet alig hallható nesztől kísérve lassan a levegőbe emelte, majd könnyedén irányította a Coanda-elemek összehangolt mozgatásával. Ennek az elektronikus mechanizmusát Gerzsonnal közösen alkották meg. De a technikai részletek most még senkit sem érdekeltek, akkora volt csodálkozás. A méltóságteljesen rajzolt tiszteletkörökre figyelt mindenki. Iván egy darabig szórakoztatta a közönséget, aztán a csibészes hajlamának engedve egyenest a víz felé tartott. Egy darabig a kikötő felett lebegtette az égi szekeret, aztán látványosan leereszkedett egy versenyvitorlás fedélzetére.

Hogy szalad az idő!
Ma már az ikrek lettek a „berepülő pilótái” a műhelygarázsban folyamatos fejlesztés alatt álló repülő szerkezeteknek. Csakhogy Stefánia Asszony nagyon aggódott Tádé és Huba veszélyes népszerűsége miatt, már-már azon volt, hogy az unokáit hazapaterolja Pestre az Apukájukhoz.

Annak sem örült, hogy összebarátkoztak a Némó Kapitánnyal. Ugyanis már együtt keresnek gabonaköröknek alkalmas terepet, és a Zaporozsec „Dübörgő” mellől élvezettel figyelik az űrjövevény robotfűnyírózását. Rögtön mobilra is fényképezik a legújabb alkotásait. Így tűnt fel, hogy néhány nap múlva a gabonakörökbe távolból belerajzolnak. Nem volt nehéz rájönni, hogy a Némó Kapitány így kommunikál a galaktikán túli hazájával.



Utoljára változtatva 08-15-2020 @ 02:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-21-2020 @ 12:37 pm)

Comment: Tibor, most is élmény volt az írásod. Mondtam már, de újra: személyes ismerőseimmé váltak a szereplőid, örömmel tekintek vissza a "közös" múltunkra, és izgalommal figyelem a jelen alakulásait. Jó olvasni az írásodat. aLéb


Hozzászóló: thyborc
(Ideje: 08-22-2020 @ 11:56 am)

Comment: Kedves A_Leb! Köszönöm az önbizalmat adó soraidat. Erőt adnak a folytatáshoz, ami már lételemmé vált nekem. Üdv. Tibor


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds