[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 447
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 447


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Agyzabálás
Ideje:: 01-09-2005 @ 10:46 pm

Agyzabálás

Az agyzabálás az olyan, hogy hajnali kettő van és sehol a közelben egy aktív pizzafutár, vagy pénzköteg a farzsebben, viszont a hűtőszekrény izzójából ezerrel jön a fény, mert nincs ami az útját állja.
Emlékszel a Szellemirtók első részére?
Na, az!
Szörnyek nélkül.
Persze amikor elszabadul az ember, és sztráda melletti nagyáruházakban költi a pénzt, meg tölti az időt, úgy tele lesz a hideget iparilag magába bocsátó szerkezet, hogy fehér botra van szükség még ahhoz is, hogy megtaláld az 1, 5-ös tejfölt.
Tudod az kék.
Jelenesetben ez most csupán elérhetetlen álom, egy ilyen megfoghatatlan, egy ilyen izé.

Kovászos uborka?
Magában?
Noooooormális vagy?

Ilyenkor érzi magát elérkezettnek az idő, és a nővel - aki az ágy másik oldalán ugyanúgy szenved - különböző éttermeket járunk be.
Virtuálisan.
Persze.
Én többnyire a Burger King-gel szoktam nyitni.
Szerepjáték van, és éhes járókelőt kell alakítanom – egész jól csinálom! – ő pedig, tisztességen, ahogy annak lennie kell, szenvtelenül, „gyere máskor is!”- hangszínen kiszolgál.
Az mondjuk jó, hogy fizetés gyanánt, bármit elfogad.

Ő persze rendszeresen a Gundel-be viteti magát ezeken az éjszakákon.
Mondom is Neki:
„Te figyelj, azért ez így nem, ez hogy veszi ki magát szerinted így, hogy én itt, te ott?”
Libamájra vágyik a szentem.
Há’ tud élni!
Mondjuk azért figyelmes, mert udvariasságból lilahagyma nélkül rendeli.

Észrevetted már, hogy az ember, ha meghívják, hogy gyere, hogy itt és itt, ebben az étteremben találkozunk, és bírlak, meg az OTP is a nyakamban, szóval fizetem a cuccot, együnk egyet…
..., hogy ilyenkor nagyon alaposan szemügyre vesszük az étlapot?
Mert túl drágát azt ne.
Az ciki.
A rántott sajt viszont sértő – „Ne szórakozz már velem!” -, így a középmezőny marad, amit többnyire nem ismerünk, mert hóbelebancos ételnevek, csupa idegen szóval megspékelve, egyszóval megnehezíti a visszafogott – de azért mégse! – ételválasztást.
Persze mindig ilyenkor történik az, hogy az asztaltársaság többi része már rég megkapta az adagját, ami gyanús, és jól érzed, mert a jól átgondolt választásnak az a vége, hogy még a villanyt is, még azt is leoltják, és disznó forog nyárson, meg tűzijáték, miközben lopva nézel a házigazdára, akinek közepes nagyságú izzadság csepp indul el a bal halántékán, hogy hohohóóóóóóó!!!
„Vissza az egészet, vissza!” – gondolod, vagy: „Hidd el, hogy nem drágább a Brassóinál!”.
Ugye.

Agyzabálós éjszakákon – miután körbejártuk Pest kulináris fellegvárait - filmrészletekkel szoktuk még sokkolni egymást.
Megvan a Mr. Saturday Night eleje?
Az egész főcímben csak két kezet és egy nagy főzési előkészületet látunk, miközben Billy Crystal az anyjáról mesél.
Csuda.
Mondom is a nagyszülőnek, tessék ilyesmit nézni, ne azt a nyamvadt Peritol-t, meg a B6-ot szedje az étvágytalanságára.

Bella Martha.
Na ott micsoda gurmand dolgok készülnek a konyhába!

Nagy durranás!
Mondasz amit, a Charlie Sheen olyan komplett amerikai reggelit készít a Valeria Golino hasa tájékán, hogy a nyálad csak csurog, csak csurog.

Az Apádra ütök extráin, a bakik között van egy rész, ahol a De Niro éppen nem bírja abba hagyni a röhögést a vacsora jelenetnél, de belenéz a kamera közepébe, és üzen a rendezőnek:
„Persze! Mert Te ezt nem látod!” – mondja és felemel valami hússzeletnek álcázott, tényleg gusztustalan műanyagot.
„The Food Channel!”

Ott is spórolni kell, hálló!



Utoljára változtatva 01-09-2005 @ 10:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 01-10-2005 @ 02:00 am)

Comment: Kikészültem!:-)))Lassan mindjárt hajnali kettő .....:-))) Ennivalóan tetszett:-)


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-10-2005 @ 07:43 am)

Comment: Fantasztikusan jól írsz! Semmi különös, és mégis élmény! (Láttad a Kate és Leopoldot? az is belefér a sorba. Nagyon jó:) Nézd meg!)


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 01-10-2005 @ 09:22 am)

Comment: Nagyon jó írás, nagyon tetszett! Még sok ilyet kérünk!


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 01-10-2005 @ 11:46 am)

Comment: Ez az írás azért jól mutatja, milyen a mai kor "feelingje". Olyan sztráda melletti nagyáruházakban pénz elköltős, viszont kaját elfelejteni vevős, mindenről egy film részlete eszébe jutós, képzeletben is Burger Kingbe járós, ésígytovább. Ez a világ távol van tőlem! Én a saját főztömet eszem, a saját paprikás krumplimat, a saját tökfőzelékemet, aminek alapanyagait saját magam termelem. Így legalább megbízhatok benne, hogy nincs mérgezve. Moziba se járok (főleg nem plazza-mozikba), valamikor az utolsó Bergman filmeknél valahogy leszoktam róla. Azt hiszem, nem sokat vesztettem. Ettől eltekintve, élvezetesen írsz.


Hozzászóló: tokkalvono
(Ideje: 01-10-2005 @ 03:24 pm)

Comment: Kedves Paulus! Azért ne felejtsük el, hogy az internet is a "mai kor feelingje", mégis élsz vele.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-11-2005 @ 03:43 pm)

Comment: A csodába. Megéheztem, és jóllaktam egyben. Ez jó vót nagyon. :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds