[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 118
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 118


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

2 Hiába menekülsz.
Ideje:: 11-06-2023 @ 09:13 pm

2 Hiába menekülsz.

Gyerekkorom énekes filmsztárja Karády Katalin volt Különleges búgó hangon énekelte rajongóinak a kedvelt filmslágert:
Hiába menekülsz, hiába futsz, a sorsod elől futni úgy se tudsz.

Akkor hát az Internet.
Feleségem szerint nekem minden kell, és minden jár, ezért nem bírtam ki, hogy ne legyen Internetem.
Két évvel ezelőtt megkaptam karácsonyra fiaméktól a belépést a világhálóba.
Most már tudok E-mailt kapni és küldeni, és tudok szörfölni a világhálón.
Tudok képet küldeni az unokámról amerikai barátomnak és szlovák barátom legalább négy, nagyon jó viccet küld hetente, de elvárja, hogy én is küldjek mennél többet.
Amit eddig ezen a csoda lehetőségen tudok, megint csak majdnem önállóan minimális segítséggel értem el.
Igaz, hogy nagyon keveset tudok, de állandóan fejlődök és mondhatom tátott szájjal nézem a monitort, hogy milyen fantasztikus ismeret és tudáshalmaz olvashat és ha okosan kérdezem, még okosabban válaszol.
Olyan érzésem van, mint amikor a rossz tanuló egy számtanpélda háromféle megoldását kipuskázza és saját hülyesége miatt, mind a három megoldást beírja, s csodálkozik, hogy megbuktatják.

Az Internet tudja a három megoldást, de jó tanulóként jelest kap.
Most már annyira megszoktam a Net-et, hogy haza érkezésemkor első dolgom a gépet bekapcsolni. Nemrég egy közeli villámcsapás miatt, az összes elektromos készülékem meghibásodott TV-k Videók, az egész számítógép komplexum, tehát Computer, Monitor, Modem és tíz napig egy régi fekete fehér TV-t néztünk és a többi készülék javítása is elhúzódott.
Mikor első napokban hazamentem és nem volt számítógépem, körülnéztem a szobámban és nem találtam a helyem, nem tudtam hirtelen, hogy mit is csináljak, hiszen nincs Computer, nincs Internet.

Másnap a teniszpályán elmeséltem, hogy nincs otthon a gépem, nem találom a helyem.
Ekkor Tomi aranyos barátom megszólalt: Igen én is ezt érzem, ha nincs otthon a feleségem.
Hát nem vagyok egy irigy ember, de most egy nagyot nyeltem és elsárgultam/ ha van ilyen/ az irigységtől.

2008 szept.1.

Azért megint utána szaladtam a technikának, mert fotót és videót készítő mobil telefonom van, persze karácsonyra kaptam a fiamtól.
Következő karácsonyra egy nagy tudású laptopot hozott a Jézuska.
Az idén Blogot nyitottam és beléptem a túlpArt nevű „net” közösségbe legkedvesebb olvasóm ajánlásával és segítségével.
És mi lesz még?
Ja és Skipe-olni is tudok, akár Dubai-ig.

2011-02-16

És írni kezdtem.
Életrajzi írásokat és a b 13.-ban publikáltam. Mondhatni váratlan sikerrel.
Sajnos a b 13 megszűnt.
Szerencsémre írásaim mentve voltak a „Dokumentumok” között és jelenleg a „ Full extra” irodalmi klubban irkálgatok.
Talán 300 kis írásom itt megjelent. Nem dicsekszem, de jó visszajelzéseket kapok.

2014 május.

És megjelent az okos telefon. Ö mindent tud. Telefonálni, a netet használni, a facebookon üzenni, fotózni, kihangosított videót készíteni és ami még nem jut eszembe.
De az élet rohan.

2019 május.

Újabb 5 év eltelt, elmúlt.
Ha sikerül elérnem az augusztust 93 éves leszek.
Még lábon vagyok, hetente háromszor teniszezek fiatal nyugdíjas barátaimmal, ők is már 80 közelben vannak, stramm pasik.
Autót is vezetek, jogsim októbConfused.giferig érvényes. Remélem, még megtoldják.




Utoljára változtatva 11-07-2023 @ 10:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 11-06-2023 @ 09:20 pm)

Comment: 2019 volt nekem a fordulat éve. Mert egyik napról a másikra lerobbantam és kis mozgás, nagy lihegés. Sportolás, motorozás nincs és idén 2023ban már autót sem merek vezetni. Maradt egyedül az irkálás, ami azért nem semmi és egy kis maradék örömforrás.Mindenkit ölelek GYUPP Almásy Béla.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-07-2023 @ 10:50 am)

Comment: Drága Gyulám, és milyen jó, hogy írogatsz, és itt publikálod is. Bizony örömmel olvassuk élményekben gazdag életed történeteit. :)) Annyira így van, hogy az is lehet, hogy megihlettél, és én is neki állok néhány velem történt esemény megírásának. Talán egyszer az unokák, dédunokák... többet tudnak majd a nagyiról, mint én az enyémről annak idején. Nos tehát, csak így tovább! Ölellek: Anna :))


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 11-07-2023 @ 11:08 am)

Comment: Anna 1955. Nagyon szépen köszönöm a szerkesztést és a nagyon kedves biztató és szeretö szavakat. Igérem, hogy irkálni fogok és a régi elfelejtett irásaim között keresni és találni fogok, olyanokat, amit érdemes ujra feltenni. Mégegyszer köszönöm és kézcsók. GYUPP Almásy.


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 11-09-2023 @ 03:10 pm)

Comment: Gyula, mindig élmény téged olvasni, és bizony példaértékű, hogy aktív életet élsz most is. Persze, tudom, jó lenne még teniszezni, de például én a te korod kétharmadával se tudok... igaz, sose tudtam :-). Ölellek, és írj, hozd a történeteidet, mert élmény, és ritka érték minden emléked. aLéb


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 11-09-2023 @ 04:45 pm)

Comment: Köszönöm kedves Béla barátom. Tudom, hogy éltes korom miatt tudomásul kell vennem lerobbanásomat, és én vagyok a félkarú óriás, akinek megbénult a fél karja, de nincs mit tenni, kis mozgás, nagy lihegés. Szeretettel ölellek GYUPP Almásy


Hozzászóló: Kankalin
(Ideje: 11-10-2023 @ 07:14 pm)

Comment: Drága GYUpp bá" - Ofő, bármről írsz, mindig felüdülök, kicserélődök. Kedvelem az életmeséidet, sokat tanulok belőlük, és persze példát is veszek Rólad. No, nem fogok teniszezni, ahhoz már öreg vagyok, :) de próbálok nagyon pozitívan gondolkodni. Ha mégis "leeresztek", mindig eszembe jutsz. Biztos gyakran csuklasz is emiatt. :) Vigyázz magadra, jó egészséget kívánok, és írj sokat! Mi olvasunk Téged és szeretünk. :) Imádolással: Kankalin


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 12-20-2023 @ 05:53 pm)

Comment: Drága Kankalin! Bocsi, hogy csak most reagálok, de jobb késön, mint soha.Köszönöm kedves szavaidat, kihúztam magam. Szeretettel ölellek és imádolás és kézcsók GYUPP.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds