[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 329
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 330

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Váratlan vendégek
Ideje:: 01-18-2005 @ 10:50 am

Csöngettek. Az öregasszony kicsoszogott az előszobába.
- Ki lehet az ilyenkor? - kérdezte magától. Sem a postást, sem a díjbeszedőt nem várta, más meg nemigen szokta zavarni. Kinyitotta az ajtót.

Két fiatalember állt az ajtóban, egyforma elegáns szövetkabátban és fekete nadrágban, kabátjukon névtáblával. Az egyikőjük megszólalt. Külföldi akcentusa volt.
- Jó napot kívánok! A megváltásról szeretnénk önnel beszélgetni. Van néhány perce a számunkra?
A néni elcsodálkozott. Kicsit elmélázott, aztán felderült az arca.
- Persze, jöjjenek csak be kedveskéim! Foglaljanak helyet nálam. Meg sem tudom mondani,mikor járt itt vendég. Tudják, egyedül élek már 30 éve. Egy balesetben halt meg szegény uram, ráesett a daru az építkezésen. A tíz körmömmel kaparnám ki. A gyerekeim már felnőttek, egy fiam van és egy lányom. A fiam már sok éve Amerikában él, a lányom tavaly költözött ki a családjával Németországba - és ömlött belőle a szó.
A magasabbik fiatalember egy könyvet mutatott a néninek:
- Ez a Mormon könyv. Hallott már róla?
- Nem, még nem. Tudja, szeretek nagyon olvasni. Mikor a lányomék még itt éltek, az unokám hordta nekem az olvasnivalót a könyvtárból, de mióta elköltöztek, nincs, aki könyvekkel ellásson. Jaj, az unokám teljesen olyan, mint maga, kedveském -érzékenyült el a néni, s zsebkendőjével elkezdte a szemét törölgetni.
- Szeretne a néni egy ilyen könyvet? - kérdezte a férfi.
- Igen, igen, elfogadom - csapott le rá mohón az asszony.
- Szeretnénk majd meglátogatni, hogy megbeszéljük az olvasottakat. Remélem, nincs ellenére, és ha bármiben segíthetünk...
- Köszönöm, de segítségre nincs szükségem. Tudja, azt a kis mosást, és főzést egyedül is meg tudom csinálni, szerencsére még jól bírom magam. Boltba is mindennap járok, megveszem azt a kevés ennivalót, ami nekem kell. De tessenek várni egy kicsit! Hozok maguknak finom csipketeát, egy kis keksszel, saját sütés!

Felpattant, és már hozta is. A lánykorában kapott elegáns porcelán teáskészletét készítette ki, a csészékbe teát öntött, s kirakta a kekszet is.
- Tudják, kedveskéim, magam vagyok egész nap, és jólesik, ha jön valaki. Mit is mondtak? Hogy eljönnek máskor is?
- Igen, szeretnénk megbeszélni a könyv tartalmát. Jövő kedden délelőtt 11 órakor megfelel? - kérdezte a másik férfi.

Felálltak és távozni készültek.
- Persze, hogy megfelel. Akkorra sütök kávétortát. Nagyon várom ám magukat! Olyan jó volt egy kicsit elbeszélgetni valakivel.



Utoljára változtatva 01-18-2005 @ 10:50 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lev
(Ideje: 01-18-2005 @ 11:09 am)

Comment: :)


Hozzászóló: QqcSka
(Ideje: 01-18-2005 @ 11:48 am)

Comment: Bogika! A végén a szokásos csattanót vártam:)) De nem baj, hogy elmaradt! Végig, amíg olvastam, az járt a fejemben hogy szegény nénike meg fog halni...vagy legalábbis kirabolják.


Hozzászóló: ciklon
(Ideje: 01-18-2005 @ 11:48 am)

Comment: Nagyon aranyos.Miközben olvastam a néni helyébe képzeltem magam, aki nagyon örül mindenkinek, aki kedveséggel fordul hozzá.Nagyon tetszett.


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 01-18-2005 @ 01:34 pm)

Comment: Egy csepp figyelem........néha ennyi is elég hogy valakit boldoggá tegyünk. Kedves történet, jó hogy a néninek nem esett baja:-)


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 01-18-2005 @ 04:14 pm)

Comment: Úgy látom, mindannyian, köztük én is aggódtunk, hogy a néni csalók hálójába esik majd. Lám-lám, idejutottunk, hogy a jót már feltételezni sem tudjuk??? A történet nagyon szép...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-18-2005 @ 08:30 pm)

Comment: A történeted igazi csattanója, hogy nem történt semmi szörnyűség a nénivel. Szinte megkönnyebültem a végén. Nagyon tetszett!


Hozzászóló: csillamocsai
(Ideje: 01-19-2005 @ 11:31 pm)

Comment: Kedves Bogika!Őszintén szólva én is azt gondoltam, miközben olvastam a történetet, hogy a nénit kirabolják,de még az is megfordult futtában a fejemben, hogy a néni rabolja ki őket. /engem kétszer akartak kirabolni, mind a kétszer nagyon idős, bottal járó, vagy legalábbis tettető kedvesnek tünő nénikék voltak/ Üdv:Csilla


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds