[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 347
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 347


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


ninja.gif
Regénytöredékek (1 ciklus)
Ideje:: 01-29-2005 @ 09:39 pm

Gyönyörű este volt aznap.

Mindig szerettem az éjszakákat. Sohasem töltött el félelemmel, amikor a sötétség mélye magába húzott. Békét adott az esethomályba burkolódzó utca és a napszálltára váró, csillagokkal reszkető kéz által hímzett égbolt. Magányom kiteljesedett a megtisztulást hozó csöndben. Kényelmesen ballagtam az elnéptelenedett utcákon, a karcsú lámpák fényénél összegyűlő bogarak táncában gyönyörködve. Fényes kis testük csillogott finom mozgásuk közben. Épphogy csak a zümmögésük moraja nem ért el a fülemig. Imbolygó fények, idegen illatok harmóniája. Szinte magamon éreztem az alvóváros szuszogását.

Ezekért az apróságokért, amikor csak tehettem, gyalog vágtam neki a hajnali ködök közt álmodó utcáknak. Az esték megnyugtattak.

Egészen addig az éjszakáig. Aztán már nem érintett meg gyámolító szelídségével az este. A szürkületi csoda-palota egy érintésre omlott össze. Varázslata eltűnt még romjai közül is. Új úr költözött be megviselt kastélyába: a Félelem. A régi gazda idején megszokott barátságos árnyak mögött szörnyetegeket sejtettem. Ringatózó lombok zizegését hörgésnek véltem. Az éjszaka,- új ura beköltözésével- megnyitotta előttem másik világát. Bárcsak ne tette volna.

***

Ekkor mintha jeges tört húztak volna végig a hátamon, úgy érzetem magamon valaki pillantását. Milyen különös, hogy az ember megérzi, ha figyelik. Talán ez is az érzékeink része. Megszámlálhatatlanul sokszor gondolkodtam már ezen. Ahányszor csak felelevenítettem ezt az éjszakát. Hiszen a pillantás nem jár zajjal, nincs szaga, sem színe. Alaktalan. A tekintetnek csak célja van, és azt érezzük meg, ha mi válunk azzá.

Mindez a gondolat, szorongó érzéseket váltott ki belőlem. Elmém egy józanabb része azt parancsolta, hogy forduljak meg, és bizonyosodjak meg arról, hogy valóban figyel-e valaki. Csak akkor engedjem szabadjára a félelmemet, ha van okom rá. Minden erőlködésem ellenére az ingerlő bizonytalanság gyorsaságával pördültem meg a tengelyem körül. Egy férfi állt a lépcsőnél. Hosszú, fekete kabátot viselt, melynek csuklyája teljesen az arcába lógott. Úgy nézett ki, mint egy sötét árnyék, egy lelki vetület. Jelenlétével hideg kúszott a légtérbe. A bőröm összerándult, de már nem csak a fagytól…

***

Állt a peronon, velem szemben, alig két méterre tőlem. A pillantásával fogva tartott, míg a tekintete elmerült az enyémben. A félelmem már elhalványult, majd lassan megsemmisült. Egy erősebb hangulat uralkodott el rajtam: szomorúság, amit a barna szemek keltettek bennem. Beszédes pillantásuk volt. Nem tudtam megfogalmazni mit meséltek nekem, de magamban éreztem a mondanivalójukat. Indaként tekeredtek a szívemre, és facsarni kezdték. Mindez megmagyarázhatatlan kapocs volt közöttünk, melyet nem tudott megszakítani az sem, amikor a csengő újra berregni kezdett és az ajtók bezáródtak. A kötelékünk arra kényszeríttette, hogy ebben a pillanatban elengedjen. Tovább néztük egymást. Csak azt vettem észre, hogy lassan könnycseppek folynak le az arcomon. Sós fátylat képeztek a szemem előtt, de ezen keresztül is tovább néztem a férfit, akinek barna szemei addig bilincseltek magukhoz, amíg láttam a peront a vagonból. Sejtettem, hogy akaratomon kívül, egy olyan játék szereplője lettem, melynek végkimeneteléről, nem lehet fogalmam.

Először sírtam úgy, hogy nem is tudtam igazán, miért teszek így.

***

Mire visszatértem, ő már ott volt. Lábát keresztbe téve ült a fotelban. Az ujjait egymásnak támasztva figyelt. Néma tökéletességével olyan volt, mit egy szobor. A fekete ruha alatt nem látszott mellkasának mozgása. Törékeny márvány arcbőréből kiemelkedett a szája, aminek rózsaszín árnyalatai szürkébe mentek át.

 

 



Utoljára változtatva 01-29-2005 @ 09:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Jarmila
(Ideje: 01-29-2005 @ 09:44 pm)

Comment: Magyarázat képpen annyit fűznék az írásokhoz, hogy ezek részletek egy már elkészült, de még nem végledesített kisregényből, mely 2002 és 2004 között fogant meg és betődött papírra.


Hozzászóló: Jarmila
(Ideje: 01-29-2005 @ 09:53 pm)

Comment: A történet szereplői fiktívek, az események elvontak - mivel gyakran álmaimból táplálkoznak- ezért nem biztos, hogy valaha kész, teljes állapotában ki fogom adni a kezemből. Sokkal inkább szórakoztatásra született, és arra hivatott, hogy kiéljem benne a karakterformálás és a feszültsgkeltés ingerét. Azon reményben szedem ki nektek ezeket a részleteket, hátha örömetek lelitek olvasásukban, s így nem marad önnöm szórakozásom.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-30-2005 @ 06:30 am)

Comment: Szerintem remekül írsz! :) Hajrá!!!


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 01-30-2005 @ 07:00 pm)

Comment: Jarmila, örülök, hogy újra megjelentél... várjuk.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-30-2005 @ 11:43 pm)

Comment: Nagyon jól írsz, kiváló a stílusod. De ezt folytatnod kell, mert felcsigáztad az érdeklődésemet!!! :-)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds