[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 331
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 331


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ébredés
-: Myra
Ideje:: 02-18-2005 @ 09:39 pm

Boldog volt. Szeretett s szerették. Nem voltak legyőzhetetlen akadályok. Erős volt és öntudattal teli. Tudta, mit akar az élettől!


Várta a vonatot, miközben fejében régóta dédelgetett álmokat kergetett... Látta maga előtt kicsiny gyermekét, aki a homokozóban társaival együtt kacarászott utánozhatatlan bájjal hangjában...igen, nem férhet hozzá kétség, ez a barna hajú, kerek arcú, szeplős fiúcska az ő gyermeke...

A szerelvény megérkezett. Mosolyogva szállt fel a vonatra, hazafelé tartó útja boldog mámorban telt el. Anya lesz! Ezernyi gondolat cikázott fejében... Szinte már érezte az apró kezek szorítását. Látta a sírásra görbölő szájacskát, az édesen mosolygó őzikebarna szemeket. Nem volt nála boldogabb ember e földön!

Másnap virágot vett a sarki árustól, illata betöltötte az egész lakást. Gondolatban már átrendezte a szobát...itt lesz a kis ágyacska, itt lesznek a játékok, és igen...mindenképpen megveszi azt a kis lámpát, amit néhány hete látott a kirakatban, ami csillagokat és bárányfelhőket varázsol a kis kuckó falára.

Harmadnap telefonhívásra ébredt. Kedvese volt. Óh, milyen figyelmes, így ébreszti őt! Talán már eldőlt, hogy mikor tud ideköltözni...? Végre!
Bánatos hang szólt a telefon másik végéről. Pár mondat, aztán kattanás. Nem értette. Kereste a válaszokat a miértekre. Miért akar külföldre menni dolgozni élete párja? Miért nincs vele, mikor közös gyermeküket várja? Mi történik s miért? Miért? Miért? Könnyei megállíthatatlanul, patakokban kezdtek folyni.

Ennyi lett volna a nagy szerelem? Semmit nem értett, semmit nem tudott. Csak egyet: ha Kedvese el is ment, ő ugyanúgy szeretettel s izgalommal várja gyermeke születését. És már most imádta a picit, akit szíve alatt hordott, akit bársonyos hangon becézgetett, aki élete értelmét adta ezekben a nehéz pillanatokban.

Két nap telt el. Egyedül, könnyek között. Egyre elszántabb lett, érezte: ha ő feladja, akkor vége. Neki kell harcolnia. Önmagáért, gyermekéért, a jövőért! Hogy mindent képes legyen megadni Neki. Sikerülni fog, sikerülnie kell! Elszántan fog cselekedni céljaiért!

Harmadnap éjjel fájdalmakra ébredt. Felült az ágyban. Rossz előérzete támadt. Félt. Pár perccel később már kínzóak voltak a fájdalmai. Telefonjáért nyúlt, rettegve. Volt annyi lélekjelenléte, hogy orvost hívjon. Bár már nem tudta, milyen számot hív, s hogyan fog ajtót nyitni, ha megérkeznek a mentősök. De muszáj addig észnél maradnia!
Fehér mentőautó, a sziréna éles hangja, kérdések, amikre már képtelen válaszolni, tűszúrás....és a csend.

Ébredés után körülnézve kórházi ágyakat lát maga körül. Mozdulna, de nem bír. Infúziót kap, jut el tudatáig.
Néhány másodperccel később fehér köpenyes fiatalember lép ágyához. "Jobban van?" - kérdezi. Ám a lány nem képes megszólalni. Nem sikít, nem ordít, nem kiabál, nem szól semmit. Próbál visszagondolni az elmúlt napokra. Lehet, hogy mindez csak egy rossz álom? Csak nézi az orvost, kérdő tekintettel, szinte könyörögve. Ám kíméletlenül törik meg a csendet a lesújtó szavak: "Sajnálom. Elveszítette a magzatot." 

 

Már nem boldog. Már nem szeretik. Elveszített mindent. Már csak legyőzhetetlen akadályok vannak előtte. Gyenge és erőtlen. Már tudja, mit akar az élettől: mindössze átvészelni.



Utoljára változtatva 02-18-2005 @ 09:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Vigi
(Ideje: 02-18-2005 @ 11:19 pm)

Comment: Mlyen meghatódtam! Nekem is van gyermekem és az én terhességem alatt is voltak és a végén is nagyon hehéz pillanatok, pontosabban hónapok. De itt van velem. Jó, ahogyan megírtad, de könnyfakasztó. Szeretettel: Vigi


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-19-2005 @ 08:18 am)

Comment: Kedves Vigi! Remélem egyszer majd én is elmondhatom: van(nak) gyermeke(i)m, és nekem is voltak nehéz pillanataim előtte... Köszönöm a hozzászólást!


Hozzászóló: vira
(Ideje: 02-19-2005 @ 08:20 am)

Comment: Kedves Myra!..én is nagyon átérzem az írásodat..és nagyon sajnálom a történteket..átérzem..mert én is elveszítettem egy hét és fél hónapos babát,,de lett utánna egy másik baba...és az megvigasztalt!!..biztos sikerülni fog neked is.lesz még babád...legközelebb..amikor majd a szeretett férfi veled leszz és vigyázz rád!Kivánom ..hogy igy legyen!!Szeretettel: vira


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-19-2005 @ 08:45 am)

Comment: Vira, kedvességed és szereteted mindíg elér hozzám a hozzászólásaidon keresztül. Ha szárnyalok a boldogságtól, Te velem repülsz....és ha elkedvetlenedek a bánattól, Te akkor is ott (itt) vagy. Köszönöm ezt Neked! Hidd el, sokat jelent. Szeretettel: Myra


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 02-19-2005 @ 08:49 am)

Comment: Jaj! Mit lehet ilyenkor mondani? Tudod, az egyik kedvenc mondásom: hogy "az élet csak visszafelé érthető." Biztos vagyok benne, hogy egyszer majd válasz kapsz rá, miért jó, hogy így történt. Ahogy Vira mondta, majd jön valaki, aki igazán szeret, és ahova sok gyerek akar majd megszületni:)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-19-2005 @ 08:53 am)

Comment: Ukume, azt hiszem, a mondásod nagyon igaz! És igen, biztosan lesz majd gyermekem, előbb vagy utóbb. Fogom én még látni a bájos arcát... Köszönöm, hogy hozzászólásodon keresztül erőt és hitet próbálsz önteni belém.


Hozzászóló: Mia
(Ideje: 02-19-2005 @ 10:31 am)

Comment: Kedves Myra! Egy ilyen történetet hallva, olvasva mindig megkönnyezek ... nagyon szomorú dolog, de én egy ilyen esetnek köszönhetem az életem ott ahol most vagyok ...


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 02-19-2005 @ 10:31 am)

Comment: Jaj! ez nagyon szomorú és fájdalmas... és a zárómondat: Mostmár tudja mit akar ... átvészelni. Fájt. Nagyon szépen van megfogalmazva:)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-19-2005 @ 01:02 pm)

Comment: Kedves Mia, örülök, hogy olvastad igaz történetemet. Még 2,5 év távlatából is szörnyen nehéz volt leírnom. Feldolgoznom még nem sikerült :( De majd idővel képes leszek elfogadni, remélem. Felejteni soha, csak elfogadni.


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-19-2005 @ 01:04 pm)

Comment: Zizike, maga az élet is tud fájdalmas és szomorú lenni... De ha a napfény megcsillan a tükörsima jégen, már kezdi felmelegíteni az én szívemet is. Egyszer, majd, talán. Szeretettel: Myra


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 02-19-2005 @ 11:47 pm)

Comment: Myra! Szomorú történet. Jó, hogy kiírtad magadból. / Biztosan láthatod gyermekeid síró, vagy nevető arcát. Szeretettel: Éva


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-20-2005 @ 01:05 pm)

Comment: LEKA, köszönöm.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds