[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 338

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


unsure.gif
A rágógumi fogyasztás technikájáról
Ideje:: 03-08-2005 @ 12:30 am

A Donald-rágó óta tudjuk igazán, hogy rágózni jó.
Ma már nem létezik.
Ha igen, akkor ezerrel küldjél mélt, leszel szíves, mer’ hát az elveszett ifjúság, meg a Paradicsom közeli állapotok újragenerálása lenne a cél.
Mámorilag.
Donald-rágó.
5 Ft.
Mérete viszonylag nagy.
Ütős íz, ami hosszan tart + mellékelt képregény, többnyire Donald főszereplésével.
Amikor nem volt pénz, a magyar verziót vettük.
Gömb-rágó.
1 Ft.
Többnyire nem volt pénz.
Ha mégis, akkor „ki tud többet a szájba tömni” – versenyt rendeztünk, ahol a vesztes fizette a felhasznált rágók összegét.
Nem vagyok az a hazardírozó figura, de egyszer 14 nyúlós izét mozgattam a szájüregben, fogak segítségével, amivel aztán vittem a bankot.
Mondjuk egy hétig úgy éreztem magam, mint Woody Allen az „Annie Hall”-ban.
 
Shelley Duvall: Nem gond, hogy olyan nehezen élveztem el?
Woody Allen: (álkapcsát masszírozza): Nem gond nyuszikám…
 
Miért rágózunk?
Nem tudom.
De többnyire az első 3 perc miatt.
Merthogy utána dögunalom.
Gasztronómiailag.
Gyerekkoromban például azt hittem, hogy az egész hercehurca csak íz miatt van, és miután már a nagy semmit érzed, akkor jön el az ideje, hogy lenyeld.
Mindössze kétszer láttam anyámat sokkos állapotban.
Ez volt az egyik.
Észrevette, amint a kisfia 10 perc leforgása alatt elfogyasztott egy trafiknyi rágót és azt nem a rendeltetésszerű kijáraton ürítette.
(A másik akkor volt, mikor a rugósfoci labdáját – ami igazából egy ólomgolyó – orrnyergen túlra tuszkoltam, ahonnan se ki, se be.)
 
Vissza az ízre, vissza.
Meg kell ugyanis állapítani, hogy hiába gyúrsz állkapocsra heti rendszerességgel, egy idő után már képtelenség bárminemű, az ízlelőbimbókat kényeztető matériát kicsalni a cuccból. 
Egy ideig próbálkoztam TicTac-kal elegyíteni az ízetlen masszát, de a hatékonyság túl rövidnek bizonyult.
Ugyanez a helyzet a savanyúcukorral is.
Tudományos kutatások ettől a ponttól számítják a kérődző fázist.
Vegetatív, és nagyon „rajta lehet maradni”.
Monoton munkavégzés esetén könnyen megy át az alany „tehén állapotba”, ami ugyan az egészségre nem káros, de a hosszú belefeledkezős időszak okot adhat az adott helyhez nem illő magatartásformák gyakorlására.
Mondjuk unalmas már a „zártszáj” stílus, ezért – önmagad számára is észrevétlenül – erőteljes, függőleges állkapocs mozdulatokra váltasz.
A kívülálló számára ez viccesnek tűnhet, de ha mindezt megfejeled azzal, hogy résnyire megnyitod a szájberendezést, nos az csajelüldözős hanghatással jár.
Ezért mondom – hát mondom én -, hogy fejhallgató és rágó ne járjon együtt.
Csak a ciki. Csak a baj.
 
Nem szabad azonban megfeledkeznünk a rágógumi pozitív pszichikai hatóerejéről.
Merthogy van neki.
A rágógumizás ugyanis, mint cselekvés, önbizalompótló szer.
Csak tudni kell bánni vele.
Mert mondjuk az első randira nem.
De szociálisfóbiában szenvedőknek igen.
Hogy végre bemerjen menni a boltba az a szegény, szerencsétlen városlakó, aki retteg attól, hogy válaszolnia kell a csoportosan járőröző eladók kérdéseire, pedig ő csak körülnézne, hogy mi-hol-mi, vagy ki merje nyögni, hogy „15 deka parizert kérek, de ne abból, ami a kutyának lesz, köszönöm!”.
Ilyesmi.
Egy jól fogyasztott rágógumi, néhány percnyi használat után „Tutira Kivagyok Egyensúlyozva”- pajzzsal vértezi fel a bizonytalan lelket, és levélnyi szorongáscsillapítóként hat, ami ugye közgyógyra is kiírható, vagyis még az államkasszának is jót teszünk.
Magyarul: Tessék rágózni is!
Néha.
Azért néha, mert a mértéktelen rágófogyasztás hatására könnyen átkerülhetünk a négylábú telivér túloldalára, ahonnan nagyon nehéz, és körülményes a visszaút.
Láttál már nagydarab-kopasz-kigyúrt fickókat, öklömnyi fuksszal a nyakberendezésen?
Na, ők is egyszálbelű mulya kamaszok voltak.
Csak rajta maradtak az anyagon.
És hát agy helyett fogsorra gyúrtak.
Tulajdonképpen azért jó, hogy időnként szabadlábon lézengenek ezek a figurák, mert ha nagy gáz van, és sehol egy trafik a horizonton, tőlük nyugodtan kérhetsz.
Fel vannak szerelkezve.
Sőt!
A forradalmian új, alvás közben használható rágót is ők fogják elsőként behozni az országba!
 
Hja!?
Ne higgyünk a reklámoknak!
Fogat azért kell mosni! 


Utoljára változtatva 03-08-2005 @ 12:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 03-08-2005 @ 09:29 am)

Comment: Sajnos nem tudom hol lelhető még Donaldos rágó ,pedig most küldenék neked egy egész dobozzal! :) Annak emlékére is,hogy 8 éves koromban egy Donaldos rágót egy hétig rágtam a szomszéd sráccal felváltva,szigorúan betartva,hogy egy napig ő,majd egy napig én! Ne rémüldözzetek!-tényleg így volt és semmi bajunk nem lett. :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds