[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 161
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 161


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Vándor 3.
Ideje:: 03-17-2005 @ 07:05 am

Szorongva ébredt.Annyi kihagyás uán, ugyan hogyan fog helytállni? A gyomrában a gombóc csak nem akart eltünni.
Felkapja a táskáját és ellindul.  Kórház gyermekosztályán  fog dolgozni ott volt főnővér.
Most úgy dönt, hogy sétál egy kicsit.Amikor megérkezett tágra nyította a szemét annyira megváltozott minden.
Nagyon szépen felújították ez egy kicsit még jobban megfélemlitette.Az osztályra folyamatosan érkeznek az orvosok, nővérek.
Annak viszont nagyon örül, hogy elég sok ismerős van.Inkább az orvosok között van egy kevés ismeretlen.
Majd menetközben velük is meg fog ismerkedni.A reggeli főnővér maga mellé vette, helyettesítésre osztotta be,
addig amig belenem jön újra.Az ismerkedés után a szokásos adminisztáció.Alig volt az osztályon és máris vége a műszaknak.
A végére már minden szorongása elmúlt.
Jóleső érzéssel indult haza.Otthon lerúgta a cípőjét egy kis vörösbort töltött magának és bekucorodott a fotelba.
Maga mellé tette a telefont, ha Tamás keresné.
És behunyt szemmel újból felidézte a találkozást.És akkor megcsörrent a telefon.Megvárta, hogy kétszer csörögjön,
pedig már az első csengetésnél felkapta volna.
De nem a férfi volt és a csalódottságának hangot is adott.
- Szia Judith, csak Te vagy az!
- Sejtettem a hangodból ítélve nem engemet vártál, ezért gyorsan elmondom, hogy elutazom konferenciára, ha majd vissza jöttem kereslek. Pussz és Jó éjt.
- Szia jó éjt Neked is.
Rápillantott az órára és meglepődve vette észre egy kicsit elaludt.Lefürdött, majd a telefonnal a kezében a hálószobába ment.
Megint Tamás barna szeme villant be.
Egyre csak közeledik feléje. Már a keze a hálóing vállpántját fogja.Az enyhe arcszesz illattát is érzi. Remegés fogja el.
Egyre jobbna szeretné, ha a karjába kapná és finoman lágyan végig simogatná a testét.
Ha a finom mozdulattal a vállpántjától megszabadítaná és ott állna előtte.
Egy legördülő könnycsepp ismét visszahozta a jelenbe.
Szégyelte magát megint.De  reméli, hogy az álma egyszer valóra válik.

5.
Tamás, reggel felébredve nagy lelkesedéssel kezdte a napot.
Újra munkába állhat. A családja  mellett ez volt a második ami fontos volt számára.
Amikor még dolgozott osztályos orvos volt.Azt reméli, nemsokára bebizonyíthatja, hogy újra alkalmas egy osztály vezetésére.
Megérkezése után a főorvos bemutatta a kollégáknak.A team szeretettel fogadta.Ebéd után a főorvos hívatta.
- Itt vagyok főnök, remélem eddig nem volt semmi probléma velem.?
- Minden rendben van Tamás.Nem ezért kérettelek.Hanem el kellene utaznos egy orvosi konferenciára, és tudom mint mindig ott is helyt fogsz állni.
- Mikor kell menni.
- Holnap reggel. Minden el van intézve. Reméltem,hogy semmi akadálya nem lesz.-mosolygott a főnök
- Nem sok választást és időt hagytál, de köszönöm a bizalmat
- Akkor egy hét múlva itt vagyok.
- Mindent megkapsz a titkárnőmtől és Jó utat  fiam.-köszönt el a főorvos.
Igen ez felér egy dicsérettel gondolta Tamás és boldogan elmosolyodott. Gyorsan szétnézett látta-e valaki.
És eszébe jutott Márta. Mióta vele találkozott minden a helyére került.Jó írányba fordult az élete.Délután fel fogja hívni, és elviszi vacsorázni ha visszajön. 
Olyan gyorsan múlt el ez a nap és mennyi minden történt vele.
Hosszú hónapok után előszőr érezte, hogy történhet még jó is az életben  vele.

6.
Teltek múlta a napok. A gyermekosztályon a sok munka mellett nem lehetet álmodozni. Az orvosok között  van egy aki neki is szimpatikus és úgy látja  
ő sem közömbös a fiú számára.
Hiába  várta Tamás hívását, már nem is számit rá, jobb lesz ha elfelejti. Péter nagyon kedves hozzá.
Minden reggel kávéval várja.Egyre többet keresik egyymás társaságát.Már  sétálni is elhívta, de ő még mindig a "vándor"  társaságára vágyik és reménykedik?
De meddig utasíthatja vissza fiú közeledését. Meg neki is szüksége van egy kis gyengédségre, szeretettre, kényeztetésre, bókra.
Nem várhat örökké. Péter meg aranyos, kedves és még akármi is kialakulhat belőle.
Késő este megcsörrent a telefon. Ilyen későn biztosan nem Ő hív.
- Igen tessék.
- Szia  Mártikám, Judith vagyok. Ne haragudj, hogy eddig nem hívtalak, de olyan sok  minden történt velem.
Képzeld megismerkedtem egy nőgyógyász orvossal onnan jött ahol te is dolgozol, lehet, hogy ismered is.
És csodálatos hetet töltöttünk el. Nagyon úgy nézz ki, hogy talán szorosabbra fűzzük a kapcsolatunkat.
Nekem is el kell itthon intézni egy pár témát, hogy oda tudjak menni hozzátok dolgozni.
És a jővő héten egy kis baráti összejövetelt szervezünk  meg akarjuk ismerni egymás közvetlen barátait.
Remélem Te is el tudsz jönni és hozzál magaddal valakit.
És  tudod milyen a véletlen  az Én kedvesemet is Tamásnak hívják. Akkor várunk . És meg se kérdeztem hogy  te hogy vagy?
- Elég jól köszike.De majd mesélek, szia- és bánatosan letette a telefont.
Megint Tamás. Még azt sem tudja, hogy az ő vándora mivel foglalkozott. De talán már meg se tudja.

Folyt. 



Utoljára változtatva 03-17-2005 @ 08:07 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 03-17-2005 @ 08:34 am)

Comment: Nagyon olvasmányos! És persze romantikus, meg minden. Az ember alig várja, hogy olvashassa a folytatást. (technikailag -amennyit én értek hozzá -az utolsó telefonbeszélgetésnél zavaró a barátnő szövegének a tördelése. Amit egy személy mond, egy szuszra, azt szerencsésebb egymás után írni)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-17-2005 @ 03:17 pm)

Comment: Egyezo velemenyen vagyok - Ukumeval. Izgalamas an erdekes olvasmmany!... szamomra zavaro aaz elso reszben olvashato " - Szia Judith, Te vagy az!" ...kerdolelet varna a sor vegen az ember, nem lelkiallto jelet!...


Hozzászóló: yuddi
(Ideje: 03-17-2005 @ 09:45 pm)

Comment: Kedves ukume. Te is figyelemmel kiséred botladozó lépéseme.És ezt nagyon köszönöm Neked. Ki tudom ilyenkor is javitani, , és akkor nem teszi megint előre, mert azt nem szeretném?Volt, hogy irtam verset, de nem publikusra tettem, hogy majd legközelebb még javítok rajta, de utána már nem rakta fel.Újra kellett írni. Szeretettel Judit


Hozzászóló: yuddi
(Ideje: 03-17-2005 @ 09:48 pm)

Comment: Kedves szkallas. Igazad van, de nem tudom, hogy amikor már publikus lesz lehet -e utána javítani. És köszönöm, hogy itt voltál. Judit


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds