[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 171
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 171


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Forgatag
Ideje:: 03-17-2014 @ 12:01 pm

XXII. Az Elő a pisztolyt bár


Jackék ettől kezdve minden nap ott dorbézoltak az Elő a pisztolyt bárban. Erre már Highweley is felfigyelt. Hamarosan odacsődítette a rendőrséget, akik ott a tulajdonos tudta nélkül elbújtak. Minden sötét zugban egy tucat rendőr szorongott, akik csak Highweley egy intését várták ahhoz, hogy az ivóba özönöljenek.

Este – amint szokásuk volt – betértek egy kis mulatozásra Jackék. Hogy az ezután történteket megértsük, ismernünk kell a helyiséget. A helyiségnek csak egy bejárata van, egy nagy üvegezett ajtó. Az ajtó mellett a sarokban egy zongorista veri jobb sorsra érdemes kivénhedt hangszerét. Az ajtóval szemben van a pult, mögötte néhány üvegekkel teli polc, és a kocsmáros, akit csak a külalakja szerint minden vizsgálat nélkül a legengedékenyebb bíró is halálra ítélt volna.

A teremben elszórva hevert néhány asztal, körülöttük székek. Az asztalokon piszkos abrosz és egy hamutálca. Bár bejárat csak egy volt, kijárata kettő is akadt a helyiségnek. Ugyanis a pult mögött volt a padlóba vágva egy csapóajtó, amely a városi csatorna hálózatba nyílt.

Egyébként a bejáraton a következő cetli függött: „Aki a terembe pisztoly, kés és boxer nélkül lép be, annak temetési költségeit nem fizeti az Igazgatóság.”

Mint mondtam, már félórája mulattak embereink, és még csak három pofont adtak a kocsmárosnak. Ez arra mutatott, hogy később fogják kitombolni magukat. De már a bárban volt Highweley is…


XXIII. A támadás


Ma az Elő a pisztolyt bárban rendkívül sokan gyűltek össze, és Cherblie Jackék is veszett jól érezték magukat. Ekkor egy cingár, szemüveges pók odamerészkedett hozzájuk, és megkérdezte, hogy leülhet-e. Még mielőtt Cherblie Jack elutasító választ adhatott volna, már helyet is foglalt, és brandyt rendelt.

A rablógyilkosokat egy kicsit zavarta, el akarták távolítani, ezért Lorre arról kezdett beszélni, hogy a múltkoriban egy kíváncsiskodó pacákot hogyan intézett el. Amikor látták, hogy ezzel nem érnek célt, Bill egyenesen ráförmedt:

- Fiacskám, lépj le!

Majd látva, hogy az nem mozdul, segíteni akart neki. Itt követte el a hibát! Highweley – mert ő volt a szemüveges – úgy gyomorszájon vágta, hogy hangtalanul csuklott össze. Majd kajánul felnevetett:

- Én Highweley vagyok, a híres nyomozó!

Itt meg ő követte el a hibát. Ugyanis Cherblie Jack ezt hallva hatalmas öklével úgy vágta szemközt, hogy csak úgy szikrázott. Highweley megingott, de csak egy pillanatig, utána Cherblie Jackre ugrott és dögönyözni kezdte.

Ekkor Jackson felemelte a nehéz bronz hamutálcát, és Highweley felé dobta. Ha tíz centivel feljebb éri el, akkor szétloccsantja a nyomozó fejét, így azonban csak az oldalát találta el. Cherblie Jack végre lerázta magáról. A nyomozó felegyenesedve megadta a megbeszélt jelet, majd összeesett. Ugyanis Ellen Borden hátulról leütötte egy teli whiskey-s üveggel.


Utoljára változtatva 03-17-2014 @ 12:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds