[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 172
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 174

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy
Tagi infók Anna1955 Küldhetsz neki privát üzenetet Anna1955 Anna1955


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Menekülés
Ideje:: 04-16-2014 @ 12:19 pm

XXVIII. Hajtóvadászat


A rendőrfőnök helyettese megdermedve látta, hogy egy valódi hasfelmetszővel van dolga. Rekedten megkérdezte:

- Mit akarsz?

Morrison, helyzetét mérlegelve, elvigyorodott:

- Semmi mást, csak a halálodat!

Azzal meg sem várva a választ, leszúrta. A rendőrfőnök helyettese velőtrázóan felsikoltott, s ezzel ki is lehelte a szufláját.

Tom éppen csak hogy eltehette a bűnjeleket, amikor már jöttek is a rendőrök. A falig hátrált, majd rájuk sütötte két hatlövetű coltját. Az egyik csütörtököt mondott, a másik a hatalmas ívlámpát oltotta ki.

A sötétben vad kiáltozás támadt. Tom a gomolygó árnyak közé vágta immár hasznavehetetlen pisztolyát, - amitől, ha lehet, még nagyobb lett a kavarodás – majd állandóan a fal mellett csúszva kisétált a nyitva felejtett ajtón.

Mire a rendőrök felkattintották a szobában zseblámpáikat, ő már nem volt ott. Azok azonnal megértettek mindent. Felhördüléssel nem is vesztegették idejüket, hanem Morrison után rohantak. Tom, látva, hogy követik, felugrott egy arra haladó villamosra.

A rendőrök berúgták motorkerékpárjukat, és követték a villamost. Morrison látta, hogy a következő megállónál már utolérik. Észrevette, hogy egy autó is kezdi behozni a villamos előnyét. Nagy elhatározás érlelődött meg benne.


XXIX. Véletlen szerencsétlenség


Az autó hamarosan a villamos mellé ért, majd lehagyta. Mire ez megtörtént, Morrison már nem volt a szerelvényen. Az autó tetején csücsült. A rendőrök füle kétfelé állt a vakmerő ugrást látva, és kezdtek lemaradni. Ám ekkor az autó megállt, és Tom lerepült a tetejéről.

Sajgó tomporát tapogatva berohant egy huszonkét emeletes házba, és beugrott a liftbe. Még alig hagyta el a második emeletet, a gépet odalent kikapcsolták a rendőrök, a lift leállt. Tom a lift foglya lett.

De ekkor sem vesztette el fejét. Elővette pisztolyát. Golyóival egy kör alakú nyílást készített a liftfülke padlójába. Kibújt a lyukon, és megragadta a drótkötelet. Leereszkedett. A pincében találta magát. Tapogatózni kezdett.

Végre, fényt látott. Egy pinceablak volt. Kétszer is visszacsúszott, mire sikerült kimásznia. Nem törődve azzal, hogy már alaposan kifáradt, futásnak eredt. Már csak egy sarok – bíztatta magát. Ekkor már oldala szúrt, melle zihált, szeme előtt tüzes karikák táncoltak.

Már végképp nem volt tudatában annak, hogy mit csinál, és támolyogva indult az utca túlsó oldalára. Ekkor elgázolta egy oldalkocsis motorkerékpár, melynek utasai vidáman énekeltek.



Utoljára változtatva 04-16-2014 @ 12:19 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-03-2014 @ 08:13 am)

Comment: Jól lemaradtam. Pótolnom kell. Szeretettel olvastalak: Anna :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds