[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Fullextra találkozó - 2004. október 16.
Ideje:: 10-17-2004 @ 01:56 pm

Délelőtt 1/2 11-kor indult a vonatom Budapestre. Már háromnegyed órával előbb megváltottam a jegyem és izgatottan - vagy inkább szorongva - várakoztam a pályaudvaron. Semmitől nem szorongok jobban, mint az utazástól. Szerencsére kedves útitársakat kaptam. A vonaton azonban mintha 25 évet visszamentünk volna az időben, olyan borzasztó higiéniai állapotok uralkodtak. Szerencsére a fűtés működött, így legalább jó meleg volt.

Egy órával a találkozó előtt értem fel. A metrón sem tévedtem el szerencsére, és fél óra múlva már ott is voltam a megbeszélt helyen. Meg akartam nézni a Kálvin téri templomot, de aztán úgy döntöttem, inkább csak messziről szemlélem meg, el ne tévesszem az utat visszafelé. Fényesi már ott állt, esernyővel a kezében egy fa alatt. Nem voltam benne biztos, hogy Fényesi az - egy magas, elegáns férfi - meg aztán úgy gondoltam, biztos Babsit várja, így inkább mentem még pár lépést a Szabó Ervin Könyvtár felé. Mivel az eredeti végzettségem könyvtáros, így az ilyesféle épületek láttán mindig vágyódom választott szakmám után, amit már hosszú évek óta nem űzhetek.

Visszafelé Fényesi mellett már egy kisebb csoportosulás volt, megismertem Vevát - látásból sok évvel korábbról már ismerős volt -, így odamentem hozzájuk. Éppen nyitották az ajtót, és csodálkoztak, miért nyomulok velük együtt be. Közben lányos zavaromban az esernyőt sem tudtam összecsukni, szerencsére Janó kisegített.

Aztán bemutatkoztam mindenkinek. Volt, aki rögtön tudta, ki vagyok - hogy honnan? Volt, aki nem sejtette. Először Bokival beszélgettem: idős, szép férfi. Ő egy kissé távol ült később mindenkitől, inkább csak szemlélődött. Jólesett, hogy Si olyan szeretettel ölelt meg, mind a bemutatkozáskor, mind a búcsúzáskor. Vevának nem tűntem ismerősnek, kedves barátnőjével együtt jött el. Móka igazi háziasszony volt, nagyon kedves, mindig mosolygós. Hogy zavaromat leplezzem, elkezdtem tenni-venni, nagy gyakorlatom van tálalásban, asztal körüli nyüzsgésben. Később jött Zsoló és Csingi. Csingi is igen kedves volt velem, Zsolónak meg különösen örültem, mivel egy régi, gyerekkori ismerősömre emlékeztetett. Jött Audrey is, jól összebarátkoztunk itt az oldalon, és örültem a személyes találkozásnak. Káma is megérkezett. Hogy Kerlac az elsőkkel érkezett-e, vagy kicsit később, már nem emlékszem. Ukume és Bla jött utoljára. Bla-t nagyon hiányoltam volna, ha nem találkozunk. Nagyon nyugodtnak, kiegyensúlyozottnak tűnt. Általában mindenki olyan volt, amilyennek gondoltam. Ukume tényleg teli van szeretettel, bár most kissé nyugtalannak látszott. Levet nem is említettem. Kedves, mosolygós fiatal férfi.

Megbeszéltük a rádiós műsort és az antológiát. Majd verseket olvastunk fel és szavaltunk. Babsi remekül szavalt egy Radnóti verset, mint egy igazi színésznő. Ács Dánielt is kifelejtettem, ő is felolvasott, és szavalt valamit. Zsoló egy versfolyamos írását tette közkinccsé. Én előre nem készültem, így a Képzeld el c. folyóiratból Nyúl Krisztián egy versét olvastam fel.

Siéknek 5-kor menniük kellett, így akkor már elkezdtek hazaszállingózni az emberek. Ekkor jött Kabboca, vele csak pár szót tudtunk váltani. Nekem is indulni kellett, Audrey-val együtt mentünk a metróval. Nehéz volt rájönni a jegykiadó automatából vásárlás trükkjére. Szerencsére még idejében fel tudtunk ülni mindketten a saját vonatunkra.

Sikerült egy dohányzó fülkében helyet foglalnom, dohányszagú is lettem. Brrr! Izgultam, mert Füzesabonyban át kellett szállnom, és a koromsötétben aggódva néztem az állomásépületeket.

Este 10-re értem haza.



Utoljára változtatva 10-17-2004 @ 05:16 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 10-17-2004 @ 02:42 pm)

Comment: Ahhoz képest, hogy végig egymás mellett ültünk, igazán "mély" nyomokat hagytam Benned.........


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 10-17-2004 @ 02:48 pm)

Comment: örülök, hogy ott lehettem, örülök, hogy ott voltál... :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-17-2004 @ 05:25 pm)

Comment: Nézd, Kerlac! Annyira zavarban voltam, hogy sok minden kiesett. De emlékszem a versre, ami Benned maradt, bármennyire is szeretted volna elmondani, egy spanyol pap írta. Emlékszem a verseidre, amiket elszavaltál. Sőt, közben az is eszembe jutott, hogy kicsit később jöttél, mint mi elsők, és rögtön felismertél, noha még nem találkoztunk.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 10-17-2004 @ 05:29 pm)

Comment: Örülök, hogy találkoztunk Bogika...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-17-2004 @ 05:30 pm)

Comment: Hát még én!


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 10-17-2004 @ 07:29 pm)

Comment: Örülök Bogika, hogy az első személyes találkozás kellemes emléket hagyott benned.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 10-17-2004 @ 08:32 pm)

Comment: tényleg nyugtalan voltam:) ez a legjobb szó rá! Örülök, hogy találkoztunk, és amiről nem tudsz: Janónak rettenetesen ízlett a borod!!!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-17-2004 @ 08:52 pm)

Comment: Ez jó, mert azt hittem, nem nagyon itta senki. Egyenest a Szépasszonyvölgyből hoztam. Azt mondták ott, hogy cuvé, Bikavér és medoc keverék.


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 10-17-2004 @ 11:47 pm)

Comment: Na tessék! Kimaradtam a borodból. :) Örültem Neked. Kicsit meglepett a szűkszavúságod, de olyan voltál amilyennek elképzeltelek. Szelíd, kedves, teli szeretettel. Örülök hogy megismertelek. :)


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-18-2004 @ 04:00 pm)

Comment: Mi az, hogy nem fogyott a borból! Én kétszer is(!) töltöttem Magamnak! Pedig nem is vagyok irigy :-) Örültem Neked, és ilyennek gondoltalak!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-18-2004 @ 09:19 pm)

Comment: Köszönöm.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds